1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328


    ... dus ...

    Hoop dat Content Release 2 met die nieuwe map komt die lijkt op Highrise :+ Zou het niet erg vinden als Afghan en Terminal terugkomen ... wel "anders"... maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  2. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Vage Shizzle
     
  3. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb op MW3 geen enkele map die in mijn ogen een echte classic kan worden. Die nieuwe maps zijn in vergelijking met de andere maps een verbetering, maar echt topmaps zijn het ook niet. Sinds tijden dat ik Call of Duty niet meer speel, sinds Call of Duty 2 eigenlijk elke editie veel gespeeld, MW3 heb ik net twee dagen online gespeeld.
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ik nog niet eens een dag.... waar ik in de vorige delen juist wel dagen mee speelde. zegt genoeg, wat ik van mw3 vind
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind Arkaden, Baraaka en Seatown best goeie mappen.

    Afghan vond ik vreselijk bij mw2. Op alle plekken stond wel een sniper, en waar heb ik een hekel aan? Juist, snipers.... Waarom? Omdat ik het zelf niet kan en het meest met een SMG speel :)
     
  6. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heerst dat gevoel over de meeste CoD-spelers die al sinds het begin van de serie de game actief spelen. Had het zelf nooit gedacht, maar ik ben CoD-moe. Voor de gamers die pas later te maken kregen met CoD zal het nog wel een tijdje duren voordat ze het beu zijn. Maar dat de ontwikkelaars wat creatiever moeten zijn en niet op veilig moeten spelen is duidelijk, vernieuwing is meer dan welkom.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Vernieuwing is altijd meer dan welkom. Al kan ik me nog prima vermaken met dit spel, terwijl ik echt al heel wat jaren Call of Duty speel.
    Maar er zullen vast mensen zijn die het langzamerhand zat zijn.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En genoeg andere troopers die er net aan beginnen.... Zo is het cirkel weer rond... ;-)
     
  9. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn verplicht om de naar oude garde die vanaf dag één de game speelt te luisteren. Maar de game verkoopt nog steeds gigantisch, als de marktcijfers goed blijven zal er niet veel veranderd worden. Wie gaat er nou een winstgevende formule wijzigen.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze zijn helemaal niet verplicht naar de oude garde te luisteren. COD heeft een naamsbekendheid van bijna 100% en zal ongeacht wat ze wel of niet veranderen "pretty good" gaan verkopen.

    De enige verplichting die ze hebben is bij een nieuwe COD release meer omzet/netto winst binnen te halen dan de voorgaande deel. Ze "mogen" best meer naar de oude garde luisteren, als ze hen niet willen teleurstellen in de toekomst, maar met zo'n succesformule kunnen ze gewoon alles maken en ermee wegkomen ook, de potentiele kopers die afhakken omdat ze het zat zijn, is in schril contrast tot de nieuwe kopers op de markt.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    assists tellen ook mee voor de moab met hardline pro

    Edit. Heeft die maar 4 van laat maar :+
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat wil ik eigenlijk nog uit gaan zoeken.. als 2 assists meetellen als 1 kill.

    Zou het zijn dat je 48 assists ( met Hardline natuurlijk ) nodig hebt om een MOAB te behalen m.b.v een Recon Drone? Zou wel geestig zijn :+
     
  13. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Recon drone werkt niet met hardline pro.
    48 assists werkt wel :
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om survival te spelen?
     
  15. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zijn ze niks verplicht, want zoals je aangeeft zullen de meeste gamers dit soort titels blind op het verleden en de naam kopen. Veel vernieuwingen zijn er niet doorgevoerd, het zijn vooral wijzigingen. En iedereen die ik spreek die ook CoD 4 heeft meegemaakt lijkt de simpele basis van drie killstreaks en vrij eenvoudige maps prima te vinden. De huidige MW3 valt ook in de smaak, maar meer teruggaan naar de basis zie ik niet als stilstaan.

    Maar zoals de serie zo winstgevend blijft zal er niet veel veranderd worden en zal er vooral veel van hetzelfde worden aangeboden. Niks mis mee hoor want de game blijft van hoge kwaliteit, maar nog drie titels die zoveel raakvlakken hebben zal vanzelf genegeerd gaan worden door het grote publiek.
     
  16. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan morgen ochtend en middag wel survival doen.
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    fourzerotwo Robert Bowling
    Adding the new game mode INFECTED to the Community Playlists in Modern Warfare 3 for all players this Sunday. Details:fzt.me/MW3INFECTED

    Chill :cool:
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hoe gaan ze dat dan doen, want er wordt alleen maar in gecampt. Denk niet echt dat dit een succes wordt in online.
     
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Denk juist dat het wel een succes wordt, heel veel mensen spelen infected en ik denk dat die mensen het heel jammer vinden dat ze nu geen EXP ervoor krijgen en nu het online komt denk ik dat heel veel mensen het gaan spelen.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Neee fok dat. Kd van de eerste infected gaat dan drastisch omlaag. En van die campers enorm hoog.
    Doe maar team juggernaut, hele gave gamemode
     

Deel Deze Pagina