1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wordt echt HELEMAAL lijp van de multiplayer... 32/30 en ik word 20 x gequickscoped en de rest is alles down door of javalins, stealth bombers of ac130.. hoe kansloos! zit totaal geen skill in dit spel

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik snap echt niet waarom je dan gewoon niet stopt met dit kinderspel.

3. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha dat snap ik ook niet, vind shooters leuk en er is niets anders? oude cod series zijn d00d

4. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen skill? Dat is natuurlijk niet waar=(

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah kinderspel valt ook nog wel weer mee, het is gewoon 'lekker knallen' itt battlefield of gears 3.

6. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Als de map nou gewoon hetzelfde was al die van MW2 dan kocht ik hem wel maar nu ga ik hem echt niet halen.

Die dikke gasten bij Activision hebben te weinig geld ofzo met maar 1 map in een map pack

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zelf vind ik de "Elite" content ook zeer mager. Had wel verwacht dat ze na al die interviews met daarin "we're gonna release alot of DLC" toch wel wat MEER zouden verzinnen.

Leuk die mappen, maar na een week zitten ze weer vol met campers. Kom dan een keer met wapens, echte nieuwe gamemodes, zombies of weet ik veel wat.

Gisteren trouwens m'n 2e MOAB gehaald op de Infected gamemode. Geeft toch niet zo'n voldaan gevoel als je hem haalt in TDM of Domination.
    Infected is weer leuk nu. Nu kan je tenminste wat doen tegen de campers met een Throwing Knife. Drop Zone is ook weer terug zag ik ...

NDW, Javelins? Quickscopers? Snap serieus niet waar jij last van hebt hoor :+ Een Stealth Bomber ontwijken is een eitje en Quickscopers, mjah, die blijf je houden. Javelins / Stealth Bombers zie je van mijlenver aankomen. TIP; let wat vaker op de lucht.

Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die elite ook echt weinig.
    Ze hebben daar zoveel over gepraat dat we enorm veel content krijgen maar tot nu toe is het echt weinig.
    Hopelijk komt er binnenkort nog wat deftigs.

9. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mw2 en bo word nog volop gespeeld

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Call of duty 4 komt je ook makkelijk in een potje domination/team deathmatch hoor!

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    zijn er nog cheaters in cod4? laatste x dat ik t speelde was het niet meer te doen zoveel hackers er met allerlei onzin bezig waren.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit spel wel de laagste gemiddelde leeftijd heeft van alle shooters.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat raar is omdat het voor 18+ is....:emo:

14. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    alsof kinderen en ouders daar naar kijken...

15. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind infected echt gaaaaaar, alleen maar leuk om snel te levelen. snap ook niet waarom ze nu allerlei plekken zo hebben ingesteld dat je gelijk infected bent als je erop springt, zo maak je al helemaal geen kans meer om als survivor te winnen. ook die radar is fukin irritant, verstoppen heeft ook geen nut.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Teamwork my man! Heerlijk juist dat iedereen overal op klimt en doodgaat xD

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Infected is best leuk. Je K/D gaat alleen naar de tyfus :+

Je Win / Lose ratio stijgt dan wel als een malle, je wint namelijk AL-TIJD.

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik sta op het punt om mw3 te kopen maar ik twijvel tussen battlefield 3 of mw3
    Ik heb mw2 maar sinds deel 1 vind ik de multiplayer maps wel minder en kleiner geworden. en het is een beetje minder geworden met de perks.. meer neergeschoten door helicopter of strikes. is dit verbeterd in 3 of niet.. en wat vinden jullie van battlefield 3

19. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    de maps in modern warfare 3 vind ik het slechtst van allemaal. kleiner en veel minder onoverzichtelijk. in modern warfare 3 word je ook constant dood geschoten door helikopters en stealthbombers. vind de killstreaks er niet op vooruitgaan.
    Battlefield is gewoon een super mooi spel. qua graphics stukken mooier dan modern warfare 3, maar het tempo in mw3 ligt een stukken hoger en je kunt veel meer kills maken.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Modern Warfare 3 is Modern Warfare 2 met wat verbeteringen hier-en-daar. In je ééntje kan je dit spel PRIMA spelen. De mappen zijn echter wat "kleiner" dan degene in MW2. Het gaat meer de Call of Duty 4 kant op, het spel waar het hele console-circus eigenlijk mee begonnen is. Omdat de mappen anders ingedeeld zijn is de kans dat je hoge killstreaks haalt, of eerder doodgeschoten word veel groter. Het ligt maar net aan hoe goed je ZELF bent!

Battlefield 3 is NIET te vergelijken met Call of Duty. Verwacht je het run-and-gun gametype dan is Battlefield 3 NIET het spel wat je wil gaan spelen. Deze game is tactischer, groter en velen malen realistischer. Hetgeen wat deze franchise siert zijn de omgevingen die je compleet ( of gedeeltelijk ) kapot kan krijgen.

Echter speelt de meerderheid van de XBOX360 / PS3 community Call of Duty. Waarom? Omdat deze game snel, leuk en verslavend is. Iedereen hier klaagt en zaagt over de game, waaronder ik. Maar TOCH blijf je terug komen. Elke keer maar weer.

Wil je tactisch spelen met vrienden? Hou je van grote omgevingen, helikopters, tanks e.d ... dan moet je Battlefield 3 kopen.

Hou je van snel knallen, idiote killstreaks halen en chaotische potjes hebben dan moet je voor Modern Warfare 3 gaan.

Goed, kan wel eindeloos lullen ... maar beide games hebben hun goede en slechte dingen.

Deel Deze Pagina