1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Multiplayer game

Discussie in 'Algemeen' gestart door rogier1000, 12 mrt 2003.

  1. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd afhankelijk van het soort spel

    Halo of james bond voor een shooter (nightfire ken ik niet maar auf vontek superbruut in mp)

    Voor een arcadesportsgame zou ik nhl hitz 20-03 nemen: je kan met 4 spelen (4 tegen computer;3-1;2-2)
    en je vrienden omver bodychecken is superfun
     
  2. ikah

    ikah Guest

    Sega soccerslam is zo cool om tegen je mate te spele!
    Kheb hem op de cube en hij blijft boeien !
     
  3. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog nooit gespeeld en weet het dus niet, maar is Mechassault niks...? Ik zie overal van die hoge cijfers, of komt dit door de Live-functie?
     
  4. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom noemt nou niemand Sega Soccer Slam? Ik d8 eerst ook dat er nix aan was, maar toen ik een poosje had gespeeld, en later mijn 2 broertjes erbij had gehaald kwam ik erachter dat deze game best lachen is!
    Even voor de duidelijkheid: Voetbal games vind ik vreselijk saai, maar SSS helemaal niet... (het is ook nauwlijks voetbal te noemen)

    MechAssault valt een beetje tegen in MP, maar dat zal wel veranderen met Live in het vooruitzicht..
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    halo, unreal championship, nightfire, Kung fu chaos, frenzy

    Halo -> veel vouertuigen in mulitplayer
    Unreal -> gewoon knalle streve en terug knalle (love it)
    Nightfire -> gewoon lekkere game leuke wapens
    Kung fu chaos -> wordt plezant echt grapifix prachtig en gewoon leuk
    Fuzio frenzy -> party game (goedkoop) je moet wel meer dan 4 vrienden hebbe :cool:
     
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo-> beste fps volgens mij
    Fifa-> heel leuk voetbal spel
    Nba Live 2002 -> Ook goeie mp
    Rallisport Challenge-> HEEL leuke multiplayer!
    Splashdown -> Jetski spel ook met leuke multiplayer
    ...
    Zoveel multiplayer games hé! Koop wat je het leukst vindt.
     
  7. alibi

    alibi Guest

    halo is natuurlijk een geweldig multiplayer game, vooral met LAN.

    en timesplitters 2 is een een geweldige shooter!!
     
  8. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    -het valt me eigenlijk op dat niemand Mechassault noemt, ikzelf ben helemaal verslaafd aan de aktie die in dit spel zit. Lekker raggen met je mech; heeerlijk.
    Ander positief punt zijn de vele mechs waar je uit kan kiezen, op die manier kan je ook hele andere 'taktieken'gebruiken en tegen je gebruikt worden.
    -Halo is natuurlijk nog wel de beste.
    - DOA3 zeker een aanrader als je in een melige bui bent :p
     
  9. MeSsA01

    MeSsA01 Xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ssx Tricky is wel leuk met de multiplayer en zeker om elkaar van het board af te meppen}:] :cool: en Halo is natuurlijk zeer goed
     
  10. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    halo en tonyhawk 4 maar er zijn nog veel meer dope multy games
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Halo> Spel is leuk voor alleen, met zijn tweeen, vieren en over lan/XBC is het zeker tha bomb! Klassieker.
    MA> Lekkere actie, maar de multiplay is pas echt leuk over Live (singleplay speel ik niet meer..speel nu <weer> Halo (al een jaar)
    UC> Voor mij te snel, maar je kan wel lekker raggen.
     
  12. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Burnout erg leuk in de multiplayer, maar die kan maar met zijn 2en. Halo is natuurlijk een aanrader, alleen jammerd dat er zoweining buitenlokaties zijn.
     
  13. Techno Fly

    Techno Fly Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo allemaal, Ik heb al een aantal opmerkingen gehoord ivm met een goede LAN game zoals HALO er één is en toch een beetje al 'was'. Heeft iemand nog ervaring met een soortgelijke game waar je via splitscreen met 2 xboxen met 8 man multiplayer kan gamen (FPS liefst !).

    Alvast bedankt ! We zijn met een clubje op het werk 1 x per maand HALO competitie aan het doen en zouden graag een waardige vervanger vinden tot HALO 2 uitkomt - We hadden gehoopt op Caste Wolfenstein maar het was dus echt balen toen bleek dat die geen 4 x split-screen ondersteunt :'-(

    Ik heb ook al eens counterstrike bekeken maar die geven zelfs geen specs voor aantal players , dus ik vermoed dat ze ook geen split screen kunnen bwaaaaaaaaaaaaaaa !

    }:]
     
  14. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    cheack men thread en je ziet gelijk welke spellen coole multiplayer bevatten.
     
  15. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten op Brute Force, die wordt denk ik heel erg goed en zoals je vraagt kan je met max. 8 spelers op 2 tot 4 Xboxen spelen. Het enige nadeel is dat je alleen Deathmatch en Team Deathmatch kunt, maar toch denk ik dat het wel goed zal worden.
     
  16. Techno Fly

    Techno Fly Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook al aan het denken aan Brute Force , heb alles eens opgezocht en dat kan inderdaad system-link aan - gevonden in de manual van het game - Wat ik mij dan wel afvraag bij dit game is dat het single-player gedeelte een 3th Person Shooter is ?! Hoe gaan ze dan Death Match multiplayer doen ? Weet iemand dit al , volgens mij moet dat dan toch First Person Shooter zijn ?

    In alle filmpjes van Brute Force zie je heel weinig FPS beelden , alleen als ze inzoomen ofzo ??

    greetz,

    Techno Fly
     
  17. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het in multiplayer ook gewoon third person, waarom zou dat niet kunnen :confused:
     
  18. Techno Fly

    Techno Fly Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  19. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo tot oktober, hij komt vrijdag uit hoor. _O_

    Maar misschien moet je Unreal Championship ook eens proberen. Niet zo leuk als Halo, maar toch best wel fun.

    Edit: Dat artikel is op 20 mei vorig jaar geschreven, dus eigenlijk had hij al in oktober uit moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2003

Deel Deze Pagina