WHAHA ja Zuka, vooral in dat laatste zie ik mezelf helemaal terug . Ik speel halo, brute force, fifa2004, fuzion frenzy regelmatig met 4 mensen plitscreen. [ crimson skies lijkt me ook vet]
Ik koop voornamelijk games waarbij je die met veel mensen kunt samenspelen..en dan mis ik dus helaas toch wel 1 titel hiertussen... Het is ,naar mijn mening, een sort van Ode aan zijn Dreamcast voorgangers genaamd Powerstone 1 en Power Stone 2...en dan heb ik het dus over Kung Fu Chaos... Serieus..heb nog nooit zulke hilarische momenten meegemaakt.. hehehe Weet niet of de Raw is War games ook hiertussen horen..
Deathrow moet je zekers hebben als je multiplayer wilt doen... Halo is ook een topgame als je elkaar wilt afknallen
De leukste multiplayergame van het moment heb ik nog niet eens horen vallen: Top Spin!!! In tegenstelling tot Xbox Live waar dit niet kan, kan je hier dubbelen met tennis, dus twee tegen twee op 1 scherm. How cool is that?! Echt een must-have voor een geslaagde multiplayeravond. Ook het simpele maar doeltreffende MicroMachines is uitstekend te genieten met zn 4en. Halo en dergelijke is wel ok, maar met zn 4en zijn die schermpjes zo fuckin' klein. Daarnaast kan iedereen ten alle tijde zien wie waar zit, wat het er ook niet spannender op maakt. Nee, spellen waarin je met zn 4-en in een scherm speelt vind ik toch wel het leukst. Ook NBA Inside Drive en NBA Street vol. 2 zijn in dat opzicht het vermelden waard...