1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Rank

    eej, misschien is het al gezegd, maar ik ga geen 18 pagina's doorlezen. Dus kan iemand ff zeggen wat de hoogste persoonlijke multiplayer rank is. Wil ff weten of die achievement de moeite waard is.
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    de hoogste rank is 10 heb ik gehoord.Maar waar kan je u eigen rank zien ?
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat in je sterretje als je in een lobby zit.
    Over die online problemen, ik denk dat als je alle poorten goed open hebt staan, je NAT openstaat en je bij andere games geen online problemen hebt gehad, er vanuit moet gaan dat het gewoon aan de servers van Microsoft (of Rockstar) ligt.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En logisch, als de Xbox 2x de stad moet berekenen, dat zou die nooit aankomen. (dit voor iedereen die zegt dat het een gemiste kans is.. het kan gewoon niet).
     
  5. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een nieuwe router gehaald nadat de ouwe voor de zoveelste keer begon te trippen en toen helemaal niet meer werkte.. Op zich niet zo’n probleem, want dat ding werkte toch al niet goed. Na veel geknoei heb ik het weer zo ver gekregen dat ik op Xbox Live kan met mijn 360. Alleen nu staat nog steeds mijn NAT op moderate, en die wil ik dus op OPEN hebben. Hier even de situatie:

    Beneden staat de router, een Sitecom WL-160.
    Die zend draadloos internet naar boven.
    En vanaf mijn PC die hier op mijn kamer staat heb ik de internet verbinding gedeeld met mijn 360.

    Dit werkt gewoon, en ik heb gewoon verbinding met Live. Alleen staat mijn NAT instelling dus op moderate. Ik begrijp dat je het IP van de 360 statisch moet maken om daarna bepaalde poorten te forwarden. Ik heb via het support gedeelte van microsoft de gegevens ingevuld op mijn 360 om mijn IP statisch te maken, en dat werkt. Maar nu komt het probleem. Via deze site: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/WL-160/Xbox_Live_360.htm heb ik de instructies gevolgd om mijn poorten te forwarden. Maar dan krijg ik deze foutmelding: Invalid IP address! It should be set within the current subnet. Het IP dat ik ingevoerd heb op de Xbox is 192.168.0.2, maar als ik iets anders dan dat invoer op mijn Xbox krijg ik een IP fout. Ik kom er echt niet meer uit. Help me alsjeblieft, want ik kom met geen mogelijkheid in de multiplayer mode van GTA IV… :mad:
     
  6. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben nu al een flink eind op weg in de single player, maar vindt t ook leuk om met een paar nederlanders een keertje online te klooien (of serieuze competitie te houden) alleen van de friends die ik heb spelen er alleen GTAV SP of hebben de game nog niet. Dus voeg me effe toe aub. gamertag = Willand .thanx
     
  7. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, 't is gelukt. Heb de poorten geforward naar m'n PC en toen naar mijn XBOX. Hij staat nog steeds op MODERATE, maar ik kan online! :D
     
  8. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Een IP adres zonder subnetmask is zoals een vrouw zonder borsten O-)
    Het hangt gewoon af van welk subnetmask erbij staat, volgens mij zit je gewoon in een andere range.
    Check ook even al je apparatuur dat ze allemaal in dezelfde range zitten.
    Good Luck
     
  9. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, was dus blij om niks.... 't werkte voor 2 potjes deathmatch. En nu kan ik gewoon weer niks. Ik moet echt die NAT op OPEN zien te krijgen.
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld bij een vriend. Dus ik kan eindelijk een oordeel vellen over de multiplayer!

    Wat een geweldige uitbreiding van de singleplayer is dit! Als je het al een uitbreiding mag noemen, want opzich staat het geheel op zichzelf.

    Ik heb eerst een paar potjes deathmatch en team deathmatch gespeeld. Waren erg leuke potjes en ook vet dat je ook op kleine gebiedjes kan spelen. Je maakt er momenten mee die echt alleen in GTA kunnen gebeuren en je beleeft er volop plezier! Heb daar erg van genoten!

    Daarna speelden we GTA Race, en toen stond ik helemaal versteld. Heb nog nooit zo gelachen in een race. Met 16 vrachtwagens over de landingsbaan van het vliegveld. Complete chaos! Echt geweldig (trouwens helelemaaal geen framedrop of iets) En daarna nog een motorrace met 16 spelers op dat plein met die reclame borden. Was ook weer echt geweldig! Kwam met een Faggio van 13e plek naar de 4e plek! Daarna ook nog wat 'gewone' races gespeeld, en allemaal even geweldig.

    Ook hebben we nog even de co-op missies gedaan. Was ook echt vet! Echt leuke missies die zeker het herhalen waard zijn. Kan je zeker wat uren plezier mee hebben!

    En tenslotte ook nog een potje poltie en boefje gedaan. Was ook echt vet! Alleen wel even moeilijk voor de eerste keer maar je merkt gewoon dat dat erg vet is, en dat er zoo veel potentie in zit!

    Ik hoop nu echt snel dat Orange onze internet is maakt, want ik wil echt online spelen. Het is echt zoo'n lol!
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    @ hierboven , ik kan ook niet wachten tot ik de MP kan doen hier !

    ik heb hem ook gespeeld bij een gappie van me en ik vond het zeker heeel dik !
    Maar als ik dit topic lees heb ik niet echt het idee dat de MP leeft ofzo hier ?! of ligt dat gewoon aan dat iedereen die briljante singleplayer nog aan het spelen is ofzo ??

    Ik vind de MP zeker een goed ding opzichzelf en voelt niet aan als ook maar een MP erin wat vaak wel in andere games het geval is (zoals the darkness en dat soort games)
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog maar net over de 20%.. Al bijna een week na de release, heb meer MP gedaan dan SP. xD
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb maar 1 keer de MP gedaan, vorige week dinsdag. Ben vooral bezig met de SP.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jullie vinden de MP dus wel Vet ?
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk. Als je de SP uit hebt denk ik dat iedereen nog maanden in de MP zal spelen!
     
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook meer MP dan SP. MP is altijd lachen en uniek!
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de mp tussendoor. 4u sp en dan een uurtje mp ofzo.En de mp is echt goed.En het is lachen wat je daar allemaal ziet
     
  18. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe je met zoveel mogelijk mensen in een room kan zitten??
    ik kom meestal maar bij 5/6 mensen
     
  19. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je eigenlijk zelf een room aanmaken in Player match?

    En hebben er meerdere mensen last van dat een MP game niet start?
    Vlak voordat de game begint staat er Starting Game in beeld,maar soms blijft dat minuten lang staan en begint de game niet... Heb het nou al regelmatig meegemaakt.
    Bekend probleem?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Er zijn wel disconnectie problemen, daar wordt nog aan gewerkt. Maar bij mij werkt hij meestal als ik de game opnieuw start.

    De host wordt automatisch gekozen. Je bent gegarandeert host als je minstens 1 private slot instelt.

    EDIT: je kunt ook een party game starten zodat je samen met vrienden kunt gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008

Deel Deze Pagina