1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    GTA IV gebruikt een vergelijkbaar systeem als matchmaking in ondere andere halo 3. Je wordt dus automatisch in een game geplaatst en de host wordt automatisch gekozen.

    Je kunt wel een party game maken voor je vrienden, zodat je met zen alle in dezelfde game komt, met een party dus.

    Een tip is bij player match, custom game te kiezen en minstens 1 private slot in te stellen. Die private slot kan alleen door een invited player gebruikt worden. Je bent dan gegarandeerd host. Jij wilt bijvoorbeeld een private slot voor een vriend instellen, dus dan is het logisch dat je automatisch de host wordt.
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GTA Race knallen ze ook allemaal blind de eerste bocht in! Ik begin liefst vooraan, of anders helemaal achter aan ;)
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Cops 'n Crooks kut zeg, als de bestuurder niet rijden kan.. gasten willen met de handrem door de bocht als ze eerst op volle snelheid rijden..
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    MP is sowieso geen reet aan. Race, co-op en free roam is nog wel te doen. Aardig leuk soms ook nog, maar de andere modes zijn echt rete slecht. Dat iemand zoiets durft uit te brengen.....

    Over een week speelt niemand de game meer online. Echt een misser. Had zo veel beter gekunnen. Maar wachten op SR2 dan maar....
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Even voor de mensen die blijven vragen over die connection issues. Zorg dat je NAT op open staat... En anders moet je de poorten forwarden in je router. Kun je hier op het forum genoeg over vinden.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou het kunnen zijn. Mijn NAT staat open en nog nooit problemen gehad.
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.736
    Leuk Bevonden:
    9.047
    Ik vind freeroam leuk maar het is wel vervelend als je alleen maar neergeschoten wordt zodra je spawnt het is toch geen deatmach ofzo!
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Cops 'n Crooks en Turf War best wel tof hoor..

    Alleen verpesten de debielen het.. net bij Cops 'n Crooks was ik de boss.. gaat zo'n gast Super GT halen en dan stapt een of andere sjappo er in waardoor ik bijna kapotgeknald wordt.. ben uiteindelijk in een of andere baggere 80's bak naar het vluchtpunt gekomen.. wel een politieauto afgeschud :+
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen hier vaak GTA4 online spelen, voeg me ff toe als je het goed vindt als ik ook meedoe ;)

    Ik speel redelijk vaak online, leuk om met wat XBW members online te gamen :)
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd :thumbs:
     
  11. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat eigenlijk, dat toevoegen?
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Gewoon hier op het forum bij iemands gamertag klikken op 'toevoegen' :+
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Resultaat van pure verveling O-) Free mode blijf ik nog steeds het tofst vinden van het hele spel.

    [yt]iw0dNoMMyhM[/yt]

    Edit:// Ik upload hem binnenkort even opnieuw. Youtube maakt die kwaliteit echt super slecht dus moet even de goede settings vinden.

    Edit2:// Kwaliteit is nog steeds slecht =(
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, ik kan tot nog toe niet joinen, maar wel zelf games openen.

    Maar goed, als iemand online GTA wil doen, voeg me maar toe. (Y)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb gister iets van 15 potjes ranked gedaan (steeds weer opnieuw joinen na een game omdat iedereen na één potje quit..). En ik heb geen één keer disconnected gehad o.i.d. Ik voeg je trouwens wel even toe. Hoe meer mensen in free mode, hoe beter :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Free mode vind ik ook nog het leukste, TDM is soms ook wel lachen maar het is niks vegeleken met Free Mode. Dus liefhebbers kunnen mij ook toevoegen.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Cookie opslaan als flash video of quicktime geloof ik, dan blijft de kwaliteit goed na uploaden @ youtube. Staat wel ergens online wat de beste settings zijn.

    Beetje jammer dat auto's die je verzameld om op te blazen na een poosje verdwijnen in multiplayer. Gister even met laconiek gedaan, maar opeens was de helft van de op te blazen auto's weg... :+
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben trouwens ook altijd in voor free mode dus voeg me gerust toe.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Via google kwam ik steeds bij Mpeg of Avi terrecht met bepaalde settings. Ik heb een hoop geprobeerd maar beter dan dit kon ik het niet krijgen. Het is nu wel redelijk te zien wat er gebeurd. Volgende keer probeer ik het weer met andere settings :)
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2. YouTube (newest) recommended settings are:

    MPEG4 (DivX, Xvid) format

    640x480 resolution

    64k Mono or 128k Stereo MP3 audio

    30 frames per second

    3. Your source video needs to be ideally high resolution. For instance: MOV or AVI file, NTSC 720x480 or VGA 640x480.

    4. It's very important that you keep an aspect ratio of 4:3, otherwise the quality of your video will be degraded. Flash 7 codec performs best when the frame width and height use multiples of 16. This is optimal for video playback.

    5. You need to get a high quality video encoder. Keep in mind that most video editing programs such as Apple Final Cut Pro, iMovie, Adobe Premiere Pro, Windows Movie Maker or Sony Vegas, come with an encoding engine so you can export your videos directly from the timeline.

    6. In Normal Mode, YouTube resizes your videos to 320x240 pixels, encodes them to Flash 7 at a data rate of approximately 250 kbps and compresses audio to mp3 (22.050 KHz, monophonic).

    7. YouTube has updated its technology, and now you have the option of watching some videos at a higher quality or in Hi-Res Mode. Read YouTube High Resolution for more in-depth info.

    8. In Hi-Res Mode, YouTube creates 2 new copies of your video:
    448x336 pixels, Flash 7 video @ 900Kbps. Audio @ 44.1KHz Mono.

    480x360 pixels, H.264 video @ 512Kbps. Audio @ 44.1KHz Stereo
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2008

Deel Deze Pagina