1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn die coop missies toch? Ik wil ze ook nog wel eens doen, ik heb je toch al in het lijstje. :) Vooral die missie die begint met die shootout op het vliegveld is super. _O_
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die coop-missies kan je niet kiezen vanuit partymode... Die moet dus echt met vreemden.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bomb da Base en Hangman's Noose kan je wel vanuit partymode starten hoor ;)
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister redelijk lang met viktortje geprobeerd DealBreaker te halen (die kun je toch eth beste met 2 man doen)..
    Kwestie van private chat. Allebei tegelijk zoeken naar ranked> Dealbreaker..
    Kom je in verkeerde? Gelijk select> opnieuw zoeken.

    Dit de hele tijd totdat je bij elkaar zit. Dan een kwestie van de rest wegkicken ;) (sorry voor iedereen die gekicked is)..
    Helaas is het toch moeilijker dan we dachten!

    Bomb da Base kan idd wel vanuit partymode, dus dat moet makkelijker te doen zijn.. Kan je telkes achter elkaar gewoon retry'en..
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je met zijn 4'en vanuit een party gaat zoeken naar co-op missies, is de kans erg groot dat je gewoon met zijn 4'en ranked kan doen. Als je nog iemand zoekt kan je mij wel toevoegen. Ik moet ze alle drie nog en ken 2 van de 3 missies inmiddels uit mijn kop :)
     
  6. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nog niet begonnen aan de co-op missies maar ik wil graag beginnen

    als je zin hebt in een potje co-op voe me toe NuclairPinguin :b:
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die coopmissies moet ik ook nog halen, ik heb ze al wel een paar keer gehaald maar nooit binnen de tijd die nodig is voor de achievement (enige achievement die ik nog probeer te halen met GTA samen met hoogste rank, de andere multiplayer achievements maken me niks uit). Je kan mij eventueel toevoegen (het is de vraag of ik wel kan joinen, bij elke invite die ik krijg en wil joinen krijg ik weer dat "disconnect from gamesession bericht of unable to join game" en dat is niet alleen bij invites. Ik weet dat eventueel port forwarden helpt, maar bij andere games (Halo 3, PES 6) is er niks mis, dus verander ik ook niks voor de router).
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Krijg je er achievements voor ?? Nou ja. Ik wil het ook best wel doen.
    Voeg maar toe, ben altijd wel in voor dat soort dingen;)

    GT: streedwizzard16
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Best leuk online, heb het nog niet veel gespeeld, twee Team Deathmatch potjes gedaan ^^
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gister avond samen met thereddevil wat online deal breaker gedaan.
    niet gelukt.

    elkaar joinen viel best mee, gewoon precies tegelijk drukken.
    we hebben elkaar in 1,30 uur zo'n 6x gejoind ofzo..
    wel vet dan join je, en zit je met z'n 4-en in een lobby terwijl je het met zijn 2-en moet doen.

    dan zeggen we tegen 1 zo'n kerel dat ie een andere kerel wordt geboot, dan doet ie het.
    maar net voordat we de 3de persoon kunnen booten joint er weer iemand.
    dan zeggen we de nieuwe joiner dat hij de 3de persoon moet booten en zegt de 3de persoond at het een val is waarop persoon 4 zegt; yeah right en hem dan boot waarna we persoon 4 booten.

    echt zalig
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Hangman's Noose net gehaald met Snerual (weet niet hoe die hier heet 8) en Doelie. Nu Bomb da Base maar die gaat wat lastiger. 8) Als iemand mee wil doen moet je me maar even toevoegen. :)
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dail Braker op normal gehaald :) met z'n 2e :)
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind het een beetje vervelend dat je zóveel kan veranderen aan een ranked match, als ik een ranked match wil spelen wil ik gewoon: 10 minuten, geen auto-aim, geen politie, respawn near, sommige die maken de raarste dingen. Gister speelde ik in een potje als map Libertie City, respawn far en met politie aan, ik bleef verdomme maar -100 krijgen want tegen de tijd dat ik bij de vijand was, werd ik weer aangehouden of dood geschoten door de politie

    Vandaag ook een ranked potje gehad van 45 minuten lang -_-
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Snerual heeft mij wel. Invite maar wanneer ik online ben ;)
     
  15. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand mij een een Game invite geeft om samen online in gta aan de slag te gaan, en accept die, wordt ik 9/10 keer gedisconected. Als ik gewoon in een (ranked) deatmatch of een ander onderdeel stap gaat het vaak wel goed, maar ook daar wordt ik nog wel eens gedisconnected.

    Iemand enig idee waarom ik niet in kan gaan op invites?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat word ik het beu dat iedereen steeds quit in een ranked match. Waarom krijg je hier niet gewoon negatieve punten voor. We begonnen met 8 tegen 8. Verloren één ronde cops and crooks en het is 5 tegen 1. Ik was dus nog alleen. En wat is dat met die team balance die ontbreekt. Hoe kan een match nou beginnen met 12 tegen 5. Dan gaat het sowieso nergens meer over =(
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik denk dat ze bij Rockstar hebben gedacht van: Multiplayer is slechts een extra'tje, want ze hebben er heel veel rare dingen mee gedaan, kan me niet voorstellen dat ze serieus gedacht hebben dat mensen er hele online competities mee gaan spelen.

    Daarvoor kan je teveel veranderen aan die ranked matches, mensen kunnen gewoon van teams switchen. En inderdaad er staat geen punishment op het quitten, en dat maakt het er niet plezieriger op om online te spelen
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    wel lache hoor dat online gedoe :D
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer even multiplayer gedaan (free mode, blijft toch het leukst), waren een heel zooitje Nederlanders bij. Ik kende ze verder niet, maar ze werden later wat gefrustreerd omdat ik vrij goed ging. En dan was het natuurlijk prachtig als ze me eindelijk dood hadden, kon meegenieten met het geblaat over de headset die ik weer vond. :+
    Gisteren ook nog even team deathmatch met Striker NL en Cookie X, maar dat was helaas slechts 2 tegen 2 en dus alleen in de gevangenis, maar alsnog wel even leuk (moest al vrij snel weer stoppen helaas).
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn nou precies de tijden die je moet halen voor die achievement voor deal breaker, hangman's noose, en...
    uhm.....die andere kan er even niet op komen:p

    edit: ohja, bomb da base
     

Deel Deze Pagina