1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTAIV erg leuk maar de multiplayer weet me toch niet echt te boeien. En als ik naar mijn vriendenlijst kijk is het alles behalve zo massaal als (toen) bij een game zoals Halo 3 of Call of Duty 4. Hebben meer mensen dat?
     
  2. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik zit meestal gewoon free mode te spelen. Het is altijd leuk om mensen terug te pakken als ze je hebben dood geschoten. En tjonge zeg, wat zijn sommige slecht. Denken ze heel stoer te zijn door met een auto achter je aan te komen. Als auto aim aan staat is die persoon de pineut.

    Ik speel het toch best wel vaak hoor. En twee andere in mijn friendlist ook.
     
  3. Delano

    Delano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,ik wil grag live gaan met GTA...maar t zegt dat ik niet de orrecte toestemming rvoor hebt...terwijl ik xbox live silver heb,kan iemand me helpen?
     
  4. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Gold nodig
     
  5. Delano

    Delano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    -X-
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  6. Delano

    Delano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet of ik 2 keer achter elkaar mag posten,maar...wilt iemand online gaan met GTA?Ben wel nieuwermee,kheet Deceive2Receive :mad: Zo ver gekicked uit elke game....Komt dat doordat ik geen mic gebruik ofzo?Kheb geen zin om engels te praten sinds ik daarmee nog al ''verlegen''en
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008

Deel Deze Pagina