Je start de MP via je mobiele telefoon. Dus terwijl je de SP speelt, pak je je GSM en ga je naar de MP. Je kunt dan kiezen uit verschillende gamemodi.
Aha, zo werkt dat dus. En in dat MP scherm kan je gewoon modes aanmaken/joinen ? Kan je ook matches maken voor 'friends only' ?
Op Fok! staan verschillende filmpjes over GTA4 met daar tussen eentje over het starten van een multiplayermatch(5e filmpje van boven geteld): http://games.fok.nl/news.php?newsid=24833
Eerlijk gezegt heb ik meer zin in de multiplayer dan single player. En dan vooral de free-roam mode.. Ik bedoel met 16 man online spelen moet toch gewoon ongelooflijk vet zijn? Een beetje racen terwijl je elkaar probeert af te maken, samen wat easter eggs proberen te vinden.. te vet voor woorden toch
Voor de mensen die denken dat er in de GTA MP weinig mensen op straat lopen. Dit kan je zelf instellen als host. Je kan dus zelf kiezen wat voor weer je wilt hoeveel voetgangers,hoeveel verkeer etc..
Klopt.. ik heb filmpjes gezien met een twintigtal autos die op elkaar botsten en veel voetganger eromheen... kun je dus allemaal instellen. Hoe bijzonder eigenlijk... dit was voorheen eigenlijk onmogelijk om alles in sync te laten lopen met zoveel spelers online.. netjes van rockstar.
een i am legend mod lijkt me ook wel wat niks geen verkeer ,geen mensen aleen die 16 spelers online in die grote stad...... met zonsondergang komen dan de zombies erbij.........
Twee seconden MP gedaan en het was al chaos! Kwam iemand voorbij gescheurd met politie achter zich aan terwijl op de hoek van de straat 2 mensen elkaar afstonden te schieten!
Ook gaaf is dat de hele stad meteen voor je open gaat, ongeacht hoe ver je bent in de SP. Ook kan je meteen in een helicopter vliegen
Ja, dat klopt. Ik zag ineens een heli staan. Ben direct even naar Time Square gegaan... Wat een sfeer en verlichting sávonds.
idee! dat je dus gewoon co-op doet met 16 man, gewoon een schuilplaats zoeken, die zo goed mogelijk barricaderen en dan word het nacht en zo lang mogelijk overleven terwijl de zombies je aanvallen. klinkt best leipjes.
Dat vind ik juist minder! Dan is de lol er af als je het vrijspeelt in de sp. *gaat eerst de sp uitspelen*