Ik zet vanavond rond 11 uur een server op, en de mensen die willen joinen kunnen joinen. Of stuur me even een PM zodat ik jouw kan inviten zodra de server gemaakt is.
Ja, Pijltje omhoog op je D-PAD en dan multiplayer selecteren op je mobiel! Of bedoel je dit soms niet ?
Het online gebeuren werkt hier nog steeds niet naar behoren (unable to connect ect) Hoop dat er binnenkort een oplossing komt, want ben zo te lezen niet de enige.. Daarintegen is de singleplayer wel perfect te spelen en man, wat is dat tering vetjes. Ondanks dat ik normaal geen freeroam games speel of heb gespeeld..
Zit er een verschil qua gfx in in offline --> online --> voor mijn gevoel ziet het er online net wat minder uit.
zou best kunnen dat er voor online wat minder effecten gebruikt worden om te zorgen dat de performance okay blijft
Bij de PS3 versie heb ik dat gevoel ook wel een beetje. Het is iig een stuk minder druk op straat. Ik vind die Multiplayer overigens echt niks aan. Ik zit nooit in rooms met meer dan 5 man, en ik vind het gewoon niet leuk. Misschien die politie criminal mode, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Het blijft eigelijk gewoon een shooter, dan speel ik liever Battlefield Modern Combart (wat kwa mogelijkheden er het meest op lijkt) ipv dit spel.
Ik zit nu elke keer in een match van ± twaalf man. Ook heb ik geen moeite met het vinden van matches van zestien man.
Probleem opgelost, ik kan weer online. Moest een port openen in mijn router!!!! http://support.take2games.com/cgi-b...T0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9Z3Rh&p_li=&p_topview=1 Ik hoop dat dit ook de oplossing is voor de andere mensen..
ik probeer ook effe die port als dat helpt want ik kom vaak ook niet online.. bij mij 192.168.1.254 in internet explorder invullen en je komt in router en dan opzoeken waar je poorten kan toevoegen
Gisterenavond death match (free for all). Wat een hectiek en drukte! Ik vond er weinig aan. Vanmiddag verschillende objective games gedaan (mafia opdrachten etc.). Wat een FUN zit er in die game zeg!! Iedereen met wat er voor handen is op je objective af en daar aankomende eerst je tegenstanders af zien te knallen, je opbjective volbrengen en dan weer wachten op de volgende opdracht. Ondertussen opzoek naar andere teams om extra cash te scoren \o/ Ik denk we eerst deze game maar eens wat tijd moeten geven voordat je kunt zeggen dat hij tegenvalt.... Wat mij betreft sinds vanmiddag is de multiplayer ook 100%
vraagje he.. zal al wel gestelt zijn of ben gewoon scheel multiplayer op 1 TV gewoon met zijn 2e ik zoeken staat er partymode maarja moet allemaal via live gewoon zonde live met zijn 2e naast elkaar gta is dat uberhaud wel mogelijk? want achter op doosje staat players co-op 2 - 4