1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maar, hoe groot is de kans dat zo een jackpot uitgedeeld wordt? 1 op 100, 1 op 1000 etc?

Verbinding staat bij mij al een lange tijd op warning (bij upload oid dacht ik). Stond eerst gewoon allemaal op goed en nou ineens op warning. Niet dat ik er verder op let ofzo of dat het wat uit maakt. Vanavond ook een keer een laggy match gespeeld, was gelukkig snel over.

Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Cookie heeft altijd mazzel :+. Maar we speelden net wel tegen Jokertje _O_

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En terecht :+

Hopelijk komt het nog vaker wat dit gaat eeeerrrg lang duren: "Next: Brigadier (6465 of 220000)"

Ik heb trouwens ook warning staan bij de upload en een andere keer is het weer average of good, het is zo random als het maar zijn kan maar in de potjes merk ik er vrij weinig van.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had ook eerst die bovenste op groen, en toen werd hij ook warning. Dat had ik toen een maand lang en toen is hij weer op groen gegaan, ach ja.

Mochten jullie nog na Ajax willen Halo'en, I'll be there!!

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het trouwens aan mij, of is het booten nu veranderd? Ik heb paar keer gehad dat iemand een betrayal had, maar ik kreeg niet de optie te zien om ze te kicken.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het booten is nog altijd hetzelfde, maar wel random lijkt het. De ene keer kan ik iemand direct kicken met een betray bij swat en de andere keer kan het zelfs na 2 keer nog niet. Er zal ongetwijfeld weer een bepaald systeem achter zitten maar in de praktijk is het alleen maar hinderlijk.

Ik zie net trouwens dat ik in 1 op de 4 potjes een first strike heb gehaald, met swat ken ik nu echt al de goede routes ervoor :+

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht dat er een systeem achter zit dat 'kijkt' of het per ongeluk ging of niet. Komt wel eens voor dat je schiet of een granaat gooit en een teammaat springt er ineens voor.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    It's all about Luck Baby

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    nog 20k tot commander! ga ik die dikke shoulder pads halen :p. net een paar leuke potjes gehad alleen geen jackpots :mad:

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Vanmiddag lange tijd met Neo gespeeld en ik zie net dat we gewoon een winstreak van 14 hadden, het ging inderdaad wel lekker en beiden hadden we eigenlijk de hele tijd +10 of hoger. Alleen jammer dat we continu Sword Base kregen, op een gegeven moment waren we het zo beu dat we hele potjes in die slurf hebben doorgebracht, valt me nog mee dat ik geen messages heb gehad :+

De verbindingen waren vandaag trouwens echt rampzalig, continu potjes met rode en gele connecties en hij zocht nooit naar een nieuwe host, best irritant...

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag voor het eerst in mijn leven een Halo game gespeeld, via ruil van de Bazar. En ik moet zeggen, het is best vermakelijk. Beetje simpel in het rond schieten, maar daarom niet minder leuk. Wel ff wenne, dat aimen zonder iets van een sight, maar best leuk. Ondanks dat ik het nog nooit had gespeeld, ging het nog best redelijk. Straks misschien nog ff verder. Ik vind trouwens wel dat de matchmaking vaak vrij lang duurt, hoort dat zo?

12. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Is je NAT-type open?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nog een leuke spawn van gister:

:F:

Gelukkig zat ik met een kerel met 2 guests die me bij een stand van 36-34 betrayde waardoor ik hem kon kicken en het potje nog kon winnen, dat maakte het nog een beetje goed maar op deze manier je spree verliezen is best zuur :emo:

Bijna net zo erg als teammates die je assassination proberen te jatten maar je in plaats daarvan betrayen...

Daar kon ik helaas niet kicken...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net zoals die spawn gister, toen liepen we volgens mij naast elkaar, kilde we iemand voor ons, en naast zijn lijk spawnde direct een nieuwe! 8)

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie spelen toch voornamelijk SWAT? Als jullie met XBW mensen spelen, spelen jullie dan in een party met mic?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep. :)

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Ik bedoel trouwens niet het zoeken naar potjes, maar meer voor/na de potjes. Dat stemmen enzo:+

18. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, altijd al zo ;)

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Na het potje kan je gewoon op (B) drukken. Gaat wat sneller.

20. Forty

Forty Guest

Dus jij bent zo'n noob die boot als iemand je per ongeluk betrayed?

Deel Deze Pagina