Grenades zijn voor een groot deel de reden waardoor ik dood gaan. Spring ik weg van de grenade de andere kant op en ga vaak nog steeds dood. Snap geen reet van die krengen...
Gewoon van heel ver iemand neerschieten Ik haalde hem meteen in mijn eerste potje toen ik de DLC gedownload had hehe \o/
Het s een long-shot als de corsshair blauw is in plaats van rood. Goede plek om te halen is boven op de berg op paradiso
Ik heb ook paar kills gehad op die manier, op die nieuwe map Tempest Slayer DMR gametype, kreeg alleen geen achievement?
Thanks dude! heb hem nu ook binnen! EDIT: Iemand nog tips voor Totally worth it? en You Blew It Up!, laatste die ik nog moet
Multi-team en elite slayer op Sword Base/Powerhouse. Hangen bij de bottleneck en constant stuckies gooien. uiteindelijk krijg je hem . You Blew it Up! spelen op Invasion playlist en dan op Breakpoint. Als de tweede phase gehaald is krijgt iedereen in het team de achievo
http://www.bungie.net/stats/reach/gamestats.aspx?gameid=352809908&player=Randalf the red Neppe shit als je geboot wordt omdat je "betrayed" tijdens een assasination bij een medespeler. Die gast was dus toch al aan het doodgaan. En wat had hij er veel baat bij om mij te booten.
Ik kan me ook kapot ergeren aan het betrayal/boot systeem. Soms is het gewoon echt niet jouw schuld en al die 14 jarigen drukken meteen op boot als ze het venster in beeld krijgen. Ik kies ervoor alleen te booten als het duidelijk zijn bedoeling was mij te betrayen.
Hoe vinden jullie de nieuwe maps? Ik twijfel nog of ik ze ga halen. Speelde eerst wel veel invasion, maar op 2 maps ben je gauw uitgekeken. Hoe is breakpoint?
Ik vind ze wel leuke mappen, je hebt ook een nieuwe gamemode genaamd stockpile, erg leuk \o/ En ziet er prachtig uit !
Stockpile een nieuwe gamemode? Overigens vind ik vooral die nieuwe ijsmap (naam even kwijt) het leukst. Die andere 2 zijn ook wel goed te pruimen. Zou alleen wel graag een keer Invasion doen op die ijsmap.