Killing Frenzy of Overkill, wat waren die achievements klote bij H3 , heb ze wel gehaald though, toen een samuraizwaardje op je rug nog zeer speciaal was
Vaker een Spree van 9 gehad bij Lone Wolves, maar toen kon ik iedere keer de druk blijkbaar niet meer aan. In Rumble Pit en Team games heb ik em wel gehaald, maar ja... het moet in Lone Wolves. forever op 995/1000
Het feit dat ik het na 3,5 jaar nog steeds niet heb betekend dat ík er iig wel moeite mee heb. Mijn speelstijl is er niet geschikt voor. Mensen zoals Cookie die campen () halen het gemakkelijk, maar ik rush te veel. Kan geen seconde stil blijven staan. Dan wordt het lastig een fatsoenlijke spree te halen.
Die nieuwe daily challenges maar proberen te halen in die nieuwe grab bag playlist, Firefight arcade. Best wel leuk om tussen de normale multiplayerpotjes te spelen. Naast sniperfight en rocketfight, oa fistfight (hammers en swords), frgfight en nadefight (deze moet ik nog eens proberen). En in een kwartier heb ik in verschillende potjes tussen de 3000-4000 credits verdient.
Halo: Reach 990 / 1000 48 / 49 (98%) An Honor Serving Reached the rank of Captain in the UNSC. 25 (13-1-2011) \o/ De rest schijnt toch een stuk sneller te gaan... Toch?!
Argh! Ik ben denk ik vervloekt. Ik heb in 2 dagen 3x een potje gehad dat ik 18 - 0 of 17 - 0 ging, en vlak voor het eind dood ga, op de meest domme manieren. Op mijn file share staat ook een filmpje waar ik zo sullig dood ga. Weg perfections.
haha watt! 990/1000 dan heb je hem ook gewoon op legendary (in je eentje!) uitgespeeld Ben zelf begonnen op Heroic, maar dat vind ik soms al te moeilijk. Ach online is toch leuker. 330/1250 maar ik zag dat er nog wel een paar achievements zijn die ik kan halen.
Met veel geduld kan iedereen het spel op legendary (solo) halen. Veel schuilen, regelmatig terug gaan om ammo te halen en vooral veel headshots maken na een schot met de plasma pistol .
Moet ook wel zeggen dat ik niet zoveel geduld heb Het liefst ren ik iedereen af en schiet er een (paar) neer en ben daarna altijd dood. Heb online ook meestal een negatieve ratio (of een hele lage), terwijl ik wel veel kills heb.
blijft echt een meesterlijke multiplayer voor mij. Echt nog nooit een mp zoveel gespeeld. Speel alleen met bekenden (vooral mijn broertje), ben redelijk slecht maar er zitten steeds meer redelijke potjes tussen. Erg mooi werk van Bungie dingetjes waar ik nog steeds last van heb: Armor Lock dingen, soms blijft het mannetje staat in Armor Lock, soms start de animatie helemaal niet etc Sword Base zit echt IEDEREEN bij die groene lift...boooooring Liever geen shotgun EN sword in 1 level Granaten mogen wel iets sterker. Soms knetter ik 1tje een hoek in waar ook een mannetje staat, 10 cm er vanaf en nog niet dood. 2 kogels meer in de Magnum Detectie wanneer een speler niet meespeelt zodat ie geboot kan worden Potjes afbreken als het 4 tegen 1 is (geworden)
3 tegen 4 want we hadden één AFK voor zo'n 90% van de gehele game. http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=426268405&player=A Dutch MuFf1n Lachen.