1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.945
    Ow, ODST ook nog vergeten. Over die Campaign ga ik maar niks zeggen. :+

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Net in 2 uur en 50 minuten de eerste level gehaald met alle schedels aan. Damn wat is dat einde met die 3 elites een irritant klote stuk :9. Daar heb we echt zo lang vast gezeten... Maar wel 12500 cr binnen. Nog maar 15.000 en dan heb ik de hartjes om me heen (L)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Agree. En Halo 1 heeft nog altijd de beste SP :cool:.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet maar geen games quitten want dat is niet normaal, ik vind het een terechte ban :thumbs:

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Enige irritante zaken aan Reach vind ik:
    Armor lock, denk je iemand bijna dood te hebben, gaat die in armor lock, ondertussen wordt jezelf neergeknald doordat een teamgenoot van de tegenstander jou ondertussen onder vuur nam.

Speel de multiplayer nog steeds (Ben nu General :cool:), maar dat de maps letterlijk uit de singleplayer zijn geript, erg inspiratieloos. Weet niet hoe het zit met de dlc maps.

Grifball blijft geweldig _O_

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind dat Armor Lock zo'n grote ergernis he..
    Als ze die abilities eruit hadden gelaten was het een veel beter spel geweest.
    Toch gister met plezier weer een paar potjes gespeeld.
    Straks nog even een paar dan ben ik eindelijk captain.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het andersom is. Multiplayer maps moeten altijd veel meer uitgebalanceerd zijn e.d. en je merkt het verschil duidelijk tussen delen die voor mp gebruikt worden en delen die sp only zijn. Het is dus niet zo dat Bungie eerst een singleplayer campaign gaat maken en dan zegt 'hmm, dit zijn wel leuke stukjes, laten we die in de multiplayer gooien en er niks meer aan doen'. Het is gewoon duidelijk dat ze dit bewust gedaan hebben en moeite hebben gestoken in de delen die voor zowel multiplayer als singleplayer gebruikt zijn.

Ben het trouwens wel eens dat het aantal maps wat karig is. Die forgemaps vind ik vaak maar vervelend en er zijn net te weinig maps in Reach die geen remake of forge zijn.

8. Forty

Forty Guest

Nu we het toch over Halo: Reach en de meningen hierover hebben...

Ik vond deze Halo zeker wel geslaagd. Terwijl ik toch moet toegeven dat ik de multiplayer niet echt lang heb gespeelt ik hem wel aardig tof vond, De maps waren een beetje kaazig en de wapens waren ook best oneerlijk geplaatst. Maar het meest teleurstellende vond ik toch de voertuigen, het aspect wat ik altijd het leukst vond aan Halo, De warthogs waren gewoon te underpowered en de scorpions waren weer te overpowered (de revenant vond ik ook best wel lame, ik snap wel dat de covenant besloot die niet op Halo 1,2,3 ging gebruiken :p) Wat ik wel goed vond aan de multiplayer is de customization, terwijl die nog wel langzaam op gang komt(je moet eerst nog 50 uur spelen voordat je een paar echt toffe armor parts kan kopen), Ik vond de grote gevehcten (BTB) ook wel tof, niet dat er maar 1 front is maar 3 verschillende plekken waar all out war word gespeelt(ala Bad Company). En dan nu de singleplayer, Ik vond de singleplayer wel wat epischer (De cruiser die was neergestort en die actie scene in "Winter Contingency")
    terwijl ik het goed vind dat het niet zo'n happy end einde is (lol)
    maar dat ook is iedereen dood gaat, Ik vond het wel stom dat er geen legendary ending was zoals dat in elke halo game was.
    En oja, Armor Abilities had ik liever niet, ze konden het beter gewoon als instelling doen in een Custom Game.

quote waardig?!

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2011
  9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag een zinnetje wel in de spoiler denk ik.:{

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  10. Forty

Forty Guest

Oops sorry, edited.

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, heb het toch al uitgespeeld, nu maar hopen dat er in deze 5 minuten niet iemand anders het gelezen heeft zonder dat hij of zij dat wou. ;)

Ben het met je eens trouwens dat het jammer is dat er geen speciaal Legendary einde was. Maar goed, het blijf een topgame die zeker het geld waard is! :thumbs:

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik ben het eigenlijk helemaal niet eens dat de invisibility niet nuttig is. Ik gebruik zelf eigenlijk altijd Invisibility of Sprint. Het grote goed aan Invisibility is dat als je bijna dood bent en je weet te ontkomen, je in je invisibility je shield kan rechargen. Ook kan je als je een battle verliest om een hoekje gaan staan met invisibility en de vijand langs laten lopen om ze vervolgens te assassinaten. De Invisibility werkt te kort om er mee te kunnen campen maar ik vind dat het wel leuke gameplay stimuleert. Als je een slimme Invisibility-speler tegen je hebt moet je ook gewoon goed uit je doppen kijken zodat je ze ziet als ze rondlopen.

Armor Lock vind ik zelf ook lame, vooral in Slayer.

Jet Packs vind ik op zich niet zo heel erg, jammer vind ik wel dat je op Sword Base dat ding bijna wel bij je moet hebben omdat je anders bij lange na niet snel genoeg bij enemies bent in Slayer en dus niet snel genoeg kills scoort.

Sprint is gewoon handig, standaard en niets op aan te merken.

Radar Jammer heb ik zelf nog nooit gebruikt dus ik kan er niet echt een oordeel over geven.

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Radar Jammer heb je automatisch zodra je je Invisibility Ability gebruikt en is geen aparta Ability. ;)

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Als iedereen zich zo loopt te ergeren aan AA's, waarom spelen jullie dan niet MLG of Team Arena? Of in het ergste geval SWAT? Of worden jullie daar weer keihard gekontschopt?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan niet zeggen dat ik ooit veel last heb gehad van AA's. Ja, een enkele keer dat iemand het effectief tegen me weet te gebruiken, maar heb me er eigenlijk nog nooit aan lopen ergeren.

16. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel MLG ;)
    Maar is toch leuk om eens TS ofzo te doen voor fun.
    En zonder team ben je sowieso best wel vaak de lul in MLG.

17. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Gister 2 Perfections achter elkaar gehaald in TS8) Wat een opper-noobs waartegen ik speelde. Heerlijk.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik denk dat bijna iedereen armor lock een slecht toevoeging vindt. Het haalt soms gewoon de snelheid uit het spel. Heb je een tripple kill en de vierde bijna dood, gaat ie in AL, later overkill :x

Deel Deze Pagina