1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop Community Slayer weer, dat was vet.

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Major Nelson van Microsoft heeft onthuld dat er snel een add-on komt voor Halo: Reach. De woordvoeder belooft ons dat er iets moois onderweg is, maar Nelson wil niet ingaan op wat dit dan kan zijn.

De verwachting is dat het om nieuwe multiplayer maps gaat, aangezien het Noble Map Pack voorlopig het enige pakket met maps is, welke is verschenen voor de game. Eerder deze week schafte Microsoft een domein aan wat lijkt te onthullen dat er een nieuwe Halo game in de maak is met Kinect ondersteuning.

Ik hoop op een nieuwe map-pack :)

3. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik weet niet wat ik me voor moet stellen Halo+Kinect

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het hoeft niet persé een FPS te zijn eh. Voor hetzelfde geld is het een Halo Sims (soort van Kinectimals maar dan in het Halo universum :+).

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Of Halo Wars 2 met kinect en voice ondersteuning zoals Tom Clancys Endwar maar dan veel beter uitgewerkt....

Lijkt mij geniaal!:thumbs:

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan hebben we niet de mensen die aan Halo wars 1 hebben gewerkt. Die studio is gesloten na Halo Wars

7. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hahahaha

ik snap em inderdaad.

Ik zat me te focussen op FPS

8. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens, ik ben zelf 'decent' in Halo, ik own keihard in de normale playlists, maar in MLG ben ik nog weleens slecht, en dan vind ik het altijd fijn dat me teammaten me tips geven. Wat ook echt werkt.

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bwargh net 5 keer achter elkaar geheadshot terwijl ik spawnde in Team SWAT. :mad: Dat is wel heel ernstig, in totaal ben ik hiervoor slechts 1 keer meteen gekillt toen ik spawnde, ik geloof in Rumble Pit. Nouja, nooit meer hoop ik dan. :\

Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Community Slayer en Grifball komen terug \o/

11. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Uit de Bungie Weekly Update:

Ik vind het nu toch wel jammer dat mijn Gold is verlopen. Zitten best leuke veranderingen tussen. Multi team met minder teams van elk meer mensen (en met rocket hog race, hoe cool is dat!), leuke nieuwe score attack varianten en die Invasion Skirmish klinkt ook erg leuk:thumbs:

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Toch maar niet verkocht:+

Potjes vandaag gaan een stuk beter dan de afgelopen keer, Reach is nogsteeds een teleurstelling op sommige vlakken maar het is wel een leuke afwisseling met CoD.

13. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Waar kan ik online racen? Ik kom het nooit tegen :p

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Multi Team;)

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Multi teams groter? Neeee...multi team was juist dope als je met z'n 2 in een team kon en iedereen kon ownen. Nu heb je er een snuiter bij die er wss toch niks van bakt. Ik snap Bungie verder ook echt nooit, ik wil bijv. alleen maar Slayer doen, soms King of the Hill, de rest vind ik kut. Dat zie je ook aan iedereen, iedereen kiest tijdens het veto'en toch Slayer..waarom maken ze gewoon niet aparte groepen: gewoon Rumble Pit Slayer en Rumble Pit andere zooi.

Laatst bewerkt: 6 feb 2011
  16. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 vind ik best dope, aangezien ik best vaak met 3 man speelt en dan zit er 1 bij iemand anders...

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan of je met een vriend speelt of in je eentje online. Als je samen bent is het leuker als het duo's zijn, maar ik speel het ook vaak in mijn eentje en dan is het met z'n drieën leuker. Heel vaak doet je teamplayer iets heel anders dan jij. :)

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die playlist veranderen zijn zeer leuk. Heb mijn weekly challenge ook behaald met complete 77 multiplayer games in 1 week.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb nu allemaal hartjes om me heen :D. 300.000 duurde wel ff...

20. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bijna pestilence kopen :D

Niet dat ik dat ga doen xD

Deel Deze Pagina