Abridged was eerst best onoverzichtelijk maar wel epic. Unearthed (ff) is best goed , vooral met de rockethog stijgt je score
Vandaag weer eens xbox live aangeschaft, even wat frustraties uiten. Zag ook dat er nieuwe mappen zijn in slayer, zijn er ook andere weg of zijn deze erbij gekomen? Speelde net geloof ik Affinity en Kingdom (net zo vervelend als Countdown )
Om nog maar even te melden, wij hebben hard gefaald. Mission failed. Maar kwam er achter dat we 1 skull te veel aan hadden.
Mensen voeg me toe voor Reach. De meeste uit mijn friend list spelen MLG. Speel zelf vooral : Team Sniper Team Classic Team Swat Team Objective Squad battle Customs
Haha helden . Ik zit voor de nieuwe weekly al op 21 revenges. Je kan ze het gemakkelijkst halen in Team Doubles of Team Swat denk ik.
Hmm, k/d ratio blijft nu op 1.83 staan. Vind het wel prima zo eigenlijk. Had al een tijd geen Halo Reach meer gedaan en het was wel weer een tijdje leuk om te doen. Maar het wordt nu wel weer repetitief. Jullie geen last van?
In de action sackplaylist, kun je tot zondaglaat elke dag kans maken op dat je 11.000 credits na een potje wint (eens per dag).
Wij hadden gisteren de mode: Squad (nog wat) een jackpot van 6000 . Daarbij haalde ik ook net de weekly. Lekker veel puntjes! Nu General Grade 2
Misschien dat ik morgen ook maar even wat potjes doe, ter afleiding van het voetbal anders kom ik de dag echt niet door 77 revenges is op zich niet heel veel, die kan je wel op 1 dag halen. Alleen wel te hopen dat er nog iemand online is op Halo uit mijn lijst aangezien iedereen spontaan naar Griekenland is vertrokken, verraders
Altijd fijn als je een dikke jackpot haalt in plaats van 300 cred ofzo. Af en toe al eens een jackpot gehad van 3000 credits. Nog geen superjackpot gehaald in Action sack, zou wel helpen op weg naar de volgende rang.
Iemand die easy credits wilt? 3000Cr En wtf is this shit. http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=613172406&player=DulleNL Kan me niet herinneren deze game te hebben gespeeld. Mooi voor mijn toch al slechte k/d ratio. 0 kills, 12 deaths.
Afgelopen dagen weer een paar keer Halo gespeeld en zojuist de 300k credits gehaald, eindelijk! Dus nu heb ik eindelijk mijn hartjes Weet iemand nog een leuke playlist? Heb het wel gezien met team slayer.
Speel zelf voornamelijk in de Big team battle playlist, maar na de laatste update vind ik dat een stuk minder. Er wordt nog heel weinig voor slayergames gekozen, vaak wordt het assault (die mode waar je de bom moet plaatsen in de vijandelijke basis). Ik vond de mix in die playlist tof, dan weer slayer, dan weer capture de flag of iets anders qua objective, maar nu is het bijna alleen nog assault. Daarnaast vind ik de laatste toevoeging van nieuwe forge-maps niet geweldig in BTB. Eerder werd 9 van de 10 keer Hemorrhage gekozen (dat gaat wel een keer vervelen op een gegeven moment ), maar nu komen haast alleen nog die nieuwe forge-maps voorbij. Terwijl ik Spire en Back(?)yard ook leuke maps vond.