1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

  1. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog 2 mensen voor Firefight Over 30 minuten, Interested? Voeg XxGrexAskyRxX Toe.
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Living Dead, ook een speltype wat ik niet meer doe, 4 potjes gespeeld, elke pot heeft 3 rounds. Ik ben in totaal denk ik 2 rounds geen zombie geweest. Hulde Bungie, prachtig! :emo:
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inderdaad, slaat gewoon nergens op hoe vaak je zombie bent :emo:, er was in Halo 3 een veel beter systeem ervoor.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Weer een stukkie omhoog:
    [​IMG]

    Morgen is het zondag dus hopelijk krijgt hij dan weer een flinke boost net als de laatste keer. Maandag/Dinsdag zal hij inderdaad op zijn max zijn, ein-de-lijk.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    het is haloween morgen he dus een groot deel zal wel niet spelen morgen
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga nu online wat knallen, hopelijk gaat het beter dan de vorige keren..
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gister had ik het er met NeonnovA over dat Countdown eigenlijk de enige map is waar je niet wordt gespawnkilled met swat. Vandaag viel deze ook wel erg hard af.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wel een gratis double kill maar het gaat helemaal nergens meer over. Maak het dan nog zo dat je de eerste 2 sec. niet geraakt kan worden na het spawnen. In elke Halo vond ik swat tof maar met die mutual kills en spawns begint het toch wel vervelend te worden, terwijl het toch mijn favoriete game mode is. Het is soms zo tergend als je 5 keer achter elkaar niet eens 2sec. in leven kan blijven en dat je een stuk minder sprees haalt omdat je elkaar continu "gelijk" killed.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    TK per ongeluk iemand, en ze booten je gelijk. Gunnen we elkaar tegenwoordig niet meer? :mad:
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Tegenwoordig? Zo ging het helaas al met Halo 3 :mad:
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Halo 3 was het tenminste niet na 1 kill dat je al kon booten :mad:.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, daar was het na geen kill 8)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Team damage ja 8)
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Morgen is het trouwens handig om Reach er sowieso even in te gooien :)

     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ze zijn allemaal easy 8). Het is vast, visit the forums on bungie.net 5000 cr. :')
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ben benieuwd :), door die klotetoetsweek kom ik niet aan Reach toe, anders was ik al aardig op weg naar een volgende rang :mad:
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Countdown is een rare. Geluk speelt een grote rol. Soms spawn je zo slecht daar maar je hebt ook geluk soms. Ik vind het raar dat mensen mogen spawnen op de topfloor van de map aangezien het een powerposition is. De liften vind ik ook vervelend. Het is iedere keer een kwestie van geluk dat je de juiste lift pakt. Countdown vind ik echt zo'n random map waarin players elkaar alleen maar backstabben op puur geluk. Verschillen in K/D liggen ook altijd veel lager bij Countdown als bij andere maps. Je ziet nooit iemand positie nemen of flanken. Pure chaos heerst er. Ik denk dat sommige mensen dit leuker vinden. Zelf haat ik het.

    Wat ik vaak meemaak is dat ik iemand kill en gelijk in m'n rug word geschoten door de zelfde persoon. Dit is natuurlijk niet alleen op Countdown maar in heel Reach. Zo kwaad kan ik daar om worden dat ze de hele respawn hebben verkloot. Waarom geven ze niet ieder team hun eigen respawnpoint + spawnprotection zoals in H3? Werkte prima imo. Ben je ook gelijk van die stomme deathspawns af!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Net nog even reach gedaan en gezocht met restricties "taal en connectie". Wat een feest weer. Speelde bijna alleen maar tegen amerikanen, en je mag natuurlijk raden wie die verbinding kreeg. \o/ Wij niet. :+. Dat hele zoeksysteem deugd van geen kant. Je kan mij niet vertellen dat er om half 8 in de avond amper Europeanen spelen. Zoek toch niet voor niets op mijn taal en een goede verbinding. Maak dat systeem dan gewoon niet. 8)

    @AVHAHA, Agree. En mij mag dat systeem per direct weer worden ingevoerd. :)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    @Neo,

    http://www.bungie.net/Stats/Reach/Default.aspx?player=OvoZ

    Voor als je weer eens vind dat ik te veel speel 8) Hij heeft ook rond de 2.5 mil credits opgespaard.

    Zijn fileshare staat ook vol met boostmethodes, niks voor jou bij AVHAHA? :+

    :emo:

    Vandaag kwamen we ook weer een paar gasten tegen met tegen de 70% aan commendations, die hadden ook bijna alle campaign onderdelen op Onyx, op 1 of 2 na.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Care about the credits. Ik maak me meer zorgen om het feit dat ik nog steeds zuig op sen 7. Ik vernaai m'n complete stats waar ik al die tijd zo m'n best op heb gedaan 8)

    Wel 1 keertje top score gehaald in SWAT, fuck yeah :cool: :emo::emo::emo:
     
  20. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ooit last gehad van een boot nadat je tegelijkertijd een zombie afschiet terwijl je word neerge-energy-swordtdtd op infection? ik vandaag 2 keer.. echt te idioot
     

Deel Deze Pagina