1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat booten precies?

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Booten is iemand uit de game kicken. Als jij een team-maat neerschiet dan kan diegene ervoor kiezen om je uit de game te gooien.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    wat is bij jou een top scoreO-)?

4. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds eergister een probation, omdat ik blijkbaar te veel games bent geleaved

Dus gister mijn eerste trage start van de MP, wacht ik netjes(dik 10 min's!!!) tot de game opstart want hij liep vast met het laden van de game, kom ik als enige in het potje omdat de rest al weg is. Krijg ik alsnog het bericht dat ik minstens 10 mins niet kan spelen omdat ik de laatste game geleaved ben, terwijl ik als enige in de game zat te wachten :mad:

Vind het allemaal een beetje vaag, ik heb 44% van me commendations en heb naar mijn ervaring echt te veel uren halo gespeeld, en ik ben major.

Dan zie je allemaal gasten met nog niet eens 30% en die zijn dan al LT COL :{

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als je niks in de campaign doet, en alles multiplayer dan kan je nog een veel lagere commendations hebben. Met MP ben je namelijk veel langer bezig. SP is telkens dezelfde stukken over nieuw doen, en heb je de meeste commendations met een uurtje al volledig :+

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja maarja wil je echt de hele tijd SP doen voor die commendations? mij boeid mijn rank echt niet speel altijd alleen MPen die Lt.Col maak ik ook af dus lekker boeiend tog?

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen, maar hij vraagt toch voor een reden; waarom sommigen minder commendations hebben als hij, en dan toch een hoger level.

8. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dank daarvoor :)
    Bijna LT COL, nog 1/4 balk *) Nu nog ff wachten tot vanmiddag de achievements ververst worden en dan moet het lukken denk ik!

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ook weleens last van gehad en dan ook inderdaad geboot worden :emo:. De kill die je maakt komt vlak na het moment dat je geinfecteerd wordt, waardoor je kill wordt gezien als een betrayal op een teammate.

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Linked Up with Bungie.net

Link your gamertag with Bungie.net and play a game in Halo: Reach Matchmaking.

Dit is een challenge, maar hoe moet ik dit doen? Je kan er 3000 voor krijgen :)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een account aanmaken op Bungie.net, je gamertag toevoegen en dan één pot Matchmaking spelen lijkt me. :+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor mij is dit rocketscience. Op bungie.net heet ik AvengeTar NL maar wanneer ik op link gamertag klik krijg ik newmoon54 als gamertag. WTF, wie is newmoon? 8)

edit:

'AvengeTar' werkt wel!

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kreeg hem al toen die aan het zoeken naar players was.

Btw, matchmaking is wel aan het trippen. Dan is een map/mode gekozen met ruime meerderheid, begint ie opnieuw met zoeken, tot 3x toe. Al aantal keer gehad vandaag. :confused:

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep bij mij ook. Je hoeft niet eens te spelen, en je krijgt hem al :cool:. Gewoon ff een game zoeken en klaar is kees :cool:

Ik moet nog 17.000 credits voor Major. Man o man, wat duurt dat lang 8)

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik moet nog meer dan 40.000 voor Ltn. Colonel! :+

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zit pas op 2/3e van Captain. 8)

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Nog een millimeter :mad: Ik vraag me af of die cap er dan direct morgen afgaat of woensdag pas, hopelijk morgen. Ben benieuwd hoeveel brigadiers e.d. je al tegen gaat komen deze week, zou me niets verbazen als er zelfs al generals tussen zitten.

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    De 'thermometer' heeft nu bijna de top bereikt:

Vanavond/vannacht al nieuwe ranks?

Edit: Wait, ik zweer dat toen ik net de pagina opende (twee minuten geleden) Cookie's bericht er nog niet stond8)

Edit2: Om deze post toch wat nuttiger te maken:

[yt]Tz0_3pq396U[/yt]

Tof_O_ morgen eens downloaden.

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nope, die bungie.net challenge lukt me toch niet. Heb wel m'n account gelinked maar er zit een fout ofzo. Wel een leuke weekly trouwens!

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik had hem wel, maar ik had mijn account ook al gelinked :+

Deel Deze Pagina