1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    jeujzes dat is veel!
    ik ben blij met 1500's haha

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar de reticule is groter als je snel achter elkaar schiet, dus kan je dan niet beter even iets later schieten zodat hij preciezer is?

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Cod is een eitje i.v.m Halo ;)

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het gemiddelde blijft natuurlijk 1, en als ik daar 2,5 sta en hier 1,5 dan valt er nog wel wat terrein te winnen natuurlijk.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dat weet ik zo nog niet :p
    had altijd meer moeite en meer frustraties met cod dan met halo tot nu toe :9
    maar dat komt mischien door :
    geen campers \o/
    geen noobtubes \o/
    meeste potjes iedereen het zelfde wapen geen overpowered gedoe \o/
    en nog wel wat dingen

hooray \o/

6. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Sorry maar wat jij zegt slaat nergens op.
    Dus jij vind Cold Storage , Isolation beter dan Sword Base en Sanctuary ?

Toegegeven dat Halo 3 betere maps heeft.
    Gelukkig komen er deze week nog MLG maps bij en hopenlijk snel nieuwe content.

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    deze week al Chilll :9
    ik meende oktober pas :eek:

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Wat houd MLG precies in? En zal dit betaalde content worden of gewoon gratis?

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Forgeworld maps volgens mij
    word gewoon gratis is een update
    met nieuwe gametypes
    weapon balance
    campaing matchmaking
    die forge maps

en mischien nog wel wat :p

10. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Major League Gaming

MLG is het serieuzere werk :)

http://www.mlgpro.com/

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, vind over het algemeen de MLG playerbase zwaar arrogant, maar vond die gametype in H3 wel goed te doen.

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Na Halo 3 nooit online echt boeiend te hebben gevonden (Vond het nogal lastig) moet ik zeggen dat ik nu echt geniet van deze game online.

Ik speel net iets onder de 1.00 K/D, natuurlijk zegt dat niet zo heel veel. Maar voor eigenlijk een beginnende Halo-speler ben ik daarover wel tevreden.

Singleplayer nog amper gespeeld, voornamelijk alleen de multiplayer. Wat mij trouwens opviel, is dat de stats zo verschrikkelijk uitgebreid zijn. Ook als ik op bungie.net kijkt. Daarnaast vind ik de mogelijkheden van hoe je een match zoekt echt super briljant. Ik vind het echt gigantisch goed uitgewerkt (Kunnen andere games nog een puntje aan zuigen).

Anyway, ik kan niet wachten dat als ik klaar ben met werken en thuis ben, verder te spelen. Want wat is deze game vet, zelfs voor de niet Halo-fans :).

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    lolque? Te veel tijd?

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb gemerkt dat je je schoten moet doseren. Het is ook een kwestie van wennen/leren. Als je te snel schiet raak je niet veel op de lange afstand, meestal zit er een halve seconde tussen mijn schoten denk ik.

Ik heb nu een K/D van 1.29. Vind ik wel aardig, zeker gezien dat ik niet zo veel Halo online gespeeld hebt. Vooral SWAT is mijn favoriete game-mode. Als het maar niet op die ene map is die boven het water hangt, in die Forge world.

Hier mijn stats:
    Klik voor Daz's stats!

Ik weet alleen niet wat mijn beste pot tot nu toe is.

15. shffldrllshn

shffldrllshn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een goed ritme vinden wat bij de afstand past waarop je schiet. Gemiddeld schiet ik 2 schoten kort achter elkaar, waarna ik een kleine pauze neem, en de laatste 2 schoten voor het schild erin pop. De headshot komt ook weer na een pauze. Als je in CQC bent kun je in 9/10 gevallen gewoon blijven spammen, je reticule wordt niet groter dan zijn lichaam.

16. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk de Halo: each filmpjes op Waypoint. Daarop wordt haar fijn uitgelegd hoe het shield/health systeem werkt en waarom je in dat geval dood gaat ;) .

Met een Magnum/DMR zijn 4 schoten (plek maakt niet uit op het lichaam) genoeg om iemand shield weg te krijgen, een geplaatste headshot en het is gedaan.

VInd overigens de Needler Rifle ook echt fijn, vooral online vanwege de comb. bonus :) . DMR is ideaal is de campagne

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 3 beste potjes op een dag, en dat moet 7 keer per seizoen (eerlijk gezegt weet ik niet zeker hoelang zo'n seizoen gebeurt).

@Koen, je hebt opzich wel gelijk, dat zijn de wannabe pros die denken doordat ze MLG spelen automatisch beter zijn dan de rest. Er zitten normalen mensen tussen en als je naar toernooien gaat of iets dergelijks zijn er genoeg aardige gasten waar je tegen aan kan lullen. Ik vind mezelf vrij aardig moet ik zeggen. Nu we het toch over MLG hebben, vrijdag komen de v1 settings uit, MLG settings worden gezien als de beste competitieve gametypes ter wereld en iedereen speelt ze ook. Het zijn gewoon gametypes, alles gratis dus.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  18. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij ze hier ook even posten want ik ga het sowieso vergeten maar ik speel wel graag MLG.

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    OK, misschien een beetje overdreven.
    Maar geen enkele map van Halo Reach weet mij tot nu toe echt te pakken.

Als standaard maps hebben ze gewoon echt slechte maps deze keer!
    Veel re-makes waarbij het origineel gewoon veel beter was.
    Vooral als je dan op fakkin grote maps met een 4 vs 4 teampje speelt is echt gefaald.

Bij Halo 3 waren er gewoon écht coole maps. Die je wíl spelen.
    Ik noem een paar als Guardian, Construct, Narrows, the Pit en Valhalla.
    Later dan nog met DLC Black Out en Ghost Town erbij..

En nu? Bijna géén echt pakkende maps.
    De 'grote' maps zijn te groot, of krijgen normale gametypes op een enorme map.
    Wtf moet ik op die ene map met die grote rots in het midden, met 4vs4 SWAT?

Boardwalk: Kan leuk zijn, maar over het algemeen moet je een te grote afstand afleggen voordat je bij het gevecht bent. Iedereen die de top in het midden controlled is heerser.
    BoneYard: Alleen leuk voor Invasion, hier wel een goede map voor overigens.
    Countdown: De enige die me een beetje aanspreekt.
    Forgeworld, onderverdeeld in:
    - Hemorrhage: Leuke remake, maar ook hier: Origineel is beter. Als je hier BTB krijgt en je hebt géén sniper of een Scorpion ben je gewoon verloren. Voertuigen heersen hier over het algemeen en anders de powerweapons wel. Zonder deze heb je niets.
    - Asylum: Deze is gewoon wel cool. Leuk voor 4 vs 4 TeamSlayer (Pro/DMR/SWAT whatever).
    Goed gebalanceerde map.
    -Paradiso: Kutmap. Totaal geen balans in de map, iedereen komt altijd langs één kant. Zonder voertuig duurt het veel te lang voordat je weer enemies ziet, totdat je gekilled word door iemand met een powerweapon.
    Met powerweapon in je handen is het natuurlijk een veel leukere map, maar wat de fuck doe je hier met 4vs4?! Totaal niet logisch.
    -Pinnacle: Redelijke remake. Controll de sniper en één van de 'torens' en je heerst.
    -The Cage: Totaal onbalans in de spawns. Als je aan de 'bovenkant' spawned heb je het veel gemakkelijker.
    Powerhouse: Leuk.
    Reflection: Remake die het gewoon weer nét niet is. Totaal niet het gevoel dat het vroeger had. Controll de top met sniper en je bent heerser.
    Spire: Alleen leuk voor invasion.
    Sword Base: Is cool, maar verveelt ook snel. Als je gewoon de goede verdieping controlled kan niemand je iets maken.
    Zealot: Is ook wel leuk.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Halo wel tof. Heb ze tot nu toe allemaal gespeeld met veel plezier.
    Deze game is ook niet slecht, misschien zelfs de beste Halo tot nu toe!
    Maar de multiplayer is is gewoon minder 'pakkend'. Er is minder spanning en minder leuke matches dan bij bijv Halo 3!
    Op een of andere manier komt dat echte overwinningsgevoel van Halo niet meer bij me terug met deze maps.
    Natuurlijk komt er wel weer en of andere DLC waar we flink voor mogen lappen, maar dat is natuurlijk belachelijk als je dat aan moet schaffen om de MP ervaring compleet te maken.

Moest gewoon even deze post kwijt O-)

20. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Omglol, hij had die tijd ook kunnen gebruiken om een écht toffe forge map te maken :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina