1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die geinteresseerd zijn in meer competitive-achtige mappen, hier is de eerste MLG featured map genaamd 'Downfall' die waarschijnlijk ook wel in de eerste playlist versie van MLG zal verschijnen: link

Ik ga vanavond ff kijken of het wat is met een paar vrienden..mss kunnen jullie um alvast testen!

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom zei ik ook dat die MLG gametype in H3 me wel beviel.

En er zijn natuurlijk ook 'aardige' MLG spelers, maar de arrogante stereotypes creëren wel een bepaald beeld, om het zo maar te zeggen:+

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook gelijk in, maar daar heb ik net zo'n hekel aan als jij denk ik. MLG settings zijn gewoon tof om te spelen, vooral met radar speelt iedereen een stuk passiefer en dat trek ik meestal erg slecht. Kan niet wachten tot v1 uitkomt, ik vraag me af waarmee ze op de proppen komen.

Helaas zijn de maps wel erg slecht, hopelijk komen in verloop van tijd wat goede maps uit, want in forge kun je wel degelijk erg makkelijk goede maps maken, ben er zelf zelfs mee begonnen.

4. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens al een oplossing voor het probleem met de 360 Slim 4GB, dat je geen co-op kan doen? Want anders moet ik maar mijn oude 360 uit het stof halen :)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jezus, opflikkeren nu met die Infection op Pinnacle bij Rumble Pitt. Waarom kiest iedereen Infection, de tering. :mad:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar hoe speel je mlg? Wordt dat een optie in matchmaking oid?

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en wat is dan het verschil met Arena?

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.127
    MLG heeft volgens mij verschillende spelregels (zoals zwaartekracht en bepaalde wapens op een map (ik heb dit maar een paar keer gedaan met H:cool:)

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    In customs, en op LANs (het zijn mapvarianten en gametypes). Als het goed is komt er later een playlist er voor. Zal geen Arena zijn, want MLG is TS en objective gametypes door elkaar.

11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb ook nooit de lol van infection ingezien. Hoe vaak ik in halo 3 ook voor een custom infection game ben uitgenodigd door iemand in mijn recent players list|:-.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Er is niks mis met Infection, is opzich wel leuk maar het moet niet teveel worden. Sinds Maandag kom ik bijna alleen nog maar Infection tegen met Rumble Pitt en dat is gewoon vervelend. Ik kies Rumble Pitt omdat ik free for all slayer wil doen en niet duizend keer zombies. En Pinnacle is een kut map met Infection want iedereen blijft toch in dat huisje.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar MLG is juist perfect voor Arena. Met MLG wil je natuurlijk spelen tegen spelers van het zelfde niveau. Tegen te zwakke of sterke tegenstanders is het geen reet aan.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is er ook bekend welke gamemodes er precies bijkomen binnenkort? Ik ben dat Team Snipers nu zo ontiegelijk beu :x Waarom kan het niet gewoon goed zijn onderverdeeld als het spel uitkomt. Dan maar weer firefight matchmaking, de enige team mode die leuk is zonder party :mad:

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Of bij Big Team Battle elke keer weer dat kut CTF waarbij iedereen alleen voor kills gaat uit mijn team 9 van de 10 keer.

16. SlimSmokey

SlimSmokey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een achterlijke vraag 8)
    Maar hoe join ik nou een vriend die al online bezig is?
    Elke keer als ik join kom ik wel bij hem te staan (in het begin scherm, rechts) maar gebeurt niks. Of heb ik meer geduld nodig of ga ik verkeert te werk.

Al weer een tijdje geleden dat ik halo online speelde :+

Edi:// @Beneden ;) bedankt :D

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Precies. Bij H2 was het ideaal. Ik hoop daarom dat het nu ook weer allemaal wordt opgesplitst:
    - Team Swat en Team Snipers uit Slayer.
    - Een aparte SWAT playlist (iedereen kiest dat toch altijd)
    - En een aparte Sniper playlst.
    - Team Slayer enkel nog laten bestaan uit Classic, pro en DMR.

Dan is het (imo) tenminste weer normaal en kan je een stuk beter je favoriete modi kiezen, nu quitten er ook zoveel al in de lobby omdat ze de modus niet willen spelen.

Edit:// @hierboven, hij moet dan eerst nog terug naar de lobby en dan zit je er wel bij.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.127
    En wellicht Elite Slayer bij Team Slayer erbij, ook wel leuk :)

19. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gedraag je

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heeft het ook nog zin om na afloop van een potje, wanneer de credits bij elkaar worden opgeteld, tijdens de slotmachine op een moment op (A) te drukken zodat je iets van invloed kunt uitoefenen op de extra credits die je krijgt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina