1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik met me vraag goed zit hier.

je hebt een achievement voor Firefight, dat je 1 miljoen punten moet halen.
    welke settings moet je daar voor gebruiken?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.126
    Voor de verandering is het wel leuk, niet alleen maar natuurlijk :+

4. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals gedraag je :cool:

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.126
    Pfff, misschien vind ik het nog wel leuk omdat ik het nog maar 2x heb gespeeld :9, sticky festijn 8)

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Elite slayer is 1 van de leukste gametypes die er is man :9

7. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet PRO joh weet je wel :emo:

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vindt de campaign en firefight van Reach fantastisch, maar de online is één grote domper.

- Grenade spam
    - Melee rushers
    - Vreselijke spawns, BTB slayer op boneyard waarbij blue team zat cover heeft + top en ook nog is zo in de spawn kan kijken van red.
    - Gigantisch veel black screens en vervolgens krijg je een quit ban wanneer je het zat bent om elke 5 seconden naar een black screen te kijken.
    - 1vs1 is voortaan compleet gebaseerd op mazzel, komt door de bloom want die is zo random. Meestal doet toch niemand de moeite om te schieten.. melee en grenades all the way!
    - Ik wil niet 40x infection spelen in rumble pit en al helemaal niet wanneer ik alle rondes de zombie moet zijn, ik word ook ziek van dat constant SWAT in team slayer en BTB playlists.

En als je dan op Bungie een gestructureerde thread maakt die punten aanduidt die gewoon gefixed moeten worden krijg je de hele fanboy brigade achter je aan.

Tot zover is dit online net zoals MW2, alleen is er hier nog een sprankje hoop dat Bungie het fixed.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bloom is random? Als je spammt heb je er last van, maar als je niet rustig schoten kan doseren ligt dat toch echt aan jezelf.

De playlists gaan ze hopelijk fixen. Black screens zijn vrij irritant, maar niet meer dan dat.

En dat het online zo is als MW2 slaat dus echt nergens op. Die game was bizar slecht gebalanceerd, hier zit nog wel enige balans in.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, want de double melee lijkt totaal niet op het knife probleem uit MW2.

Anyhow, ik spam zoiezo niet. Maar spammen kan goed of slecht uitpakken, stel je spammed je schoten en je hebt geluk en je raakt ongeveer 90% of je spammed en je raakt maar 50%. Door de bloom zijn de meeste 1vs1's gewoon random en lame, en de meesten komen toch op je op af gesprint om je te melee'en waar niet meer van weg te komen is door de sprint AA.

12. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, goede vraag! Daar heb ik nou nooit bij stil gestaan. Misschien moet je het eens proberen? En dan bedoel ik niet 1x, maar bijvoorbeeld 3x op ongeveer hetzelfde tijdstip (tijdens het optellen van de credits) op A drukken. Kijken of je dan telkens 'ongeveer' hetzelfde aantal krijgt!;)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    He, die spelert herken ik!
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=76820445&player=DulleNL
    Altijd leuk als je onverwachts bij bekenden wordt geplaatst. Alleen jammer dat ik in dat potje voor de zoveelste keer choke als ik dicht op de winst zit

En dit kan niet vaak genoeg gezegd worden. Infection / Safe Haven is vreselijk. :mad: Ik snap echt niet waarom mensen dat altijd kiezen. Ben ik nu echt zo vreemd dat ik er geen bal aan vind?

Oh, en die Daily Challenge dat je in 1 potje 8 mensen met een granaat moet killen is stom. :p De enige die ik nog moest, maar het wilde maar niet opschieten. Hopelijk zijn die van morgen wat gemakkelijker (voor mij)

14. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Alsof grenade spam nog niet erg genoeg was.. vervolgens komt er een daily challenge waar je in één game 8 grenade kills moet maken met als gevolg dat de spam nog erger wordt.

Pff, ik weet het niet hoor met de MP. Ik blijf het kansen geven maar keer op keer raak ik gewoon gefustreerd door al die random zooi. =(

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, het is toch maar een daily. Morgen ben je er alweer vanaf.

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    in 1 potje rumble pit is die challenge met granaten makkelijk te halen :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb bijna 125 kills, word ik uit matchmaking gegooid en is de reach server unavailable :mad:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je bewust gaat spammen misschien, maar daar begin ik niet aan.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ff 1 keer voor de challenge Boeiuh toch :p

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.126
    Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, als jij dat leuk vind moet je dat gewoon doen. Ik zou het zelf ook niet doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina