1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ???:confused:

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpend lezen? Je zegt: 'Boeiuh :p' alsof het een excuus is dat je spamt, omdat het niet 'boeit'. Snap je?

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hiero ook server unavailable..

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Even naar je dashboard gaan en opnieuw het spel opstarten, dan is die melding weer weg.

Edit://
    Pfff, duurt echt te lang...

5. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    herken de helft niet, volgens mij speel ik een andere mp oid. Damn wat ben ik (voor mijn doen hooked)

Vandaag en gisteren Arena gespeeld, maar snap het nog niet helemaal. 3 potjes spelen, beste potje telt. 7 keer doen in een seizoen voor een divisie oid...maar wanneer het seizoen loopt/afloopt, welke divisies er zijn, wat de punten inhouden; geen flauw idee

Had 1400 punten oid, ongetwijfeld erg weinig, maar speelde zelf echt 1000x beter dan bij Halo 3.

Volgens mij kwam Cookie of Daz oid toen met het gegeven dat ik 0,44 speelde. Zit nu op 0,88 oid :cool:

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik niet iig, K/D boeit me echt niet bij dit spel, ik zit ook maar op 1.31. Ik herken de dingen van Meridius ook niet trouwens. Alleen de spawns, vooral met snipers en SWAT kan dat nog wel eens frustrerend zijn, en dat van die gamemodes. Het enige waar ik me nog aan erger is dat je elkaar zovaak hebt i.p.v. de één de ander. Daarnet een potje team snipers en bij al mijn 6 deaths ging ik tegelijk met de ander en hetzelfde geldt vaak voor SWAT. Dat is iets wat sinds H3 het geval is maar gebeurd met Reach (imo) veel te vaak. Je hebt het met SWAT, Snipers én met beatdowns en dat is iets te veel van het goede...

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Helemaal mee eens! Verschrikkelijk. Ik denk altijd maar bij mezelf, kom op man je verliest niks, het is alsof je de 1-0 in het doel trapt en een minuut later de 1-1 krijgt. Boeiend. MAAR TOCH IS HET KUT.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Haha ja precies. Het klinkt stom maar ik ga liever alleen dood dan dat we CONTINU beide het loodje leggen. Bij Halo 2 vond ik het juist altijd zo tof als je de trigger in drukte en PRECIES op dat moment ging je neer, dat voelde altijd zo kut maar het gaf wel weer de snelheid van het spel aan en ik vond het ook zelden vervelend. Nu zit er een seconde tussen de 2 schoten en toch ga je allebei en ik heb dat ene potje even teruggekeken en 4 van de 6 keer was ik ook een stuk eerder. Als het alleen met beatdowns was, zoals ik dat vaak in H3 had, dan kan ik er wel mee leven maar met snipers en SWAT is gewoon rete irritant.

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het heel graag willen, maar volgens mij is arena alleen slayer omdat objective te ingewikkeld zou worden. En verder heb je een onzichtbare rating die blijkbaar je 'echte' rating weergeeft. Niemand kan em zien, dus of het waar is weet ik niet, maar een playlist komt sowieso.

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IMO is het veel eerlijker op deze manier.

Voorheen bepaalde de connectie met de host wiens kogels eerder aankwamen, en verdwenen de geschoten kogels van de ander in het niets nadat hij doodging. Nu maakt het in principe niet uit hoe snel je internet is, je kogels komen altijd aan.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Deze gast is al aardig op weg. Bijna de hoogste rank :eek:

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is inderdaad maar hoe je het bekijkt. In principe ben ik het met jou eens. Het maakt het wat eerlijker voor de 'niet-host', en hij krijgt dus ook een kill.

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... net een beetje rond aan het lurken in het Reach forum op bungie.net, en wat een vervelende jochies zitten daar, zeg.

Ik lees verscheidene threads met klachten die goed onderbouwd zijn, zijn er altijd wel een paar mannetjes tussen die lollig proberen te zijn met hun 4chan gedoe of "Don't like it? go play another game" en die onzin allemaal. Om misselijk van te worden.

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah idd :+ toen de game net uit was stond het forum ook al vol met allemaal treads met spoilers over de campaign :+

17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om kut te doen, en ook niet om offtopic te zijn, maar jij gebruikt altijd zoveel smileys in je post. Kan je dat niet een beetje minderen?

Of ben ik de enige die dit irritant vind?

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Lolz hoezo is dat irritant man ? maar ik minder wel ff :)

Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lol, net flink lopen knallen in custom firefight game. Die miljoen wel gehaald, maar kwam geen einde aan de waves. Nog even voor de lol doorgeknald. Eigenlijk voor niets, aangezien je maar 50 credits krijgt en commendations ook niet doortellen.

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Net voor het eerst online gespeeld, maar ben bang dat het niks voor mij is....=(

Ik word de hele tijd gelijk afgeknald of echt gekilled door de "RB" knop.....kan die credits voorlopig wel vergeten. Wel jammer want er zitten best mooie dingen tussen die armor-spullen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina