1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken ze eigenlijk nou ook nog TrueSkill in Rumble Pit e.d.?

2. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het zijn nu alleen maar cedits.

Alleen in arena heb je een soort rating maar dat heb ik nog nooit echt gespeeld

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    _O_

ik zuig er zwaar in en baal dat het alleen slayer is, maar stiekem vind ik het zo wel het leukst

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel zo, je kan het alleen niet zien. Voor bewijs moet je maar even de week updates doorspitten

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    WTF zijn dat voor tips,.. kill je teamgenoten voor de rockets,.. werk niet samen want dan loop je kans op een assist ipv een kill?

Zo laat je Arena echt als een kut gamemode klinken :+

6. James Pond

James Pond Guest

Mja sommige mongolen spelen graag zo, gewoon niet doen. Nooit je teammates killen omdat zij een beter wapen hebben, dat is echt een mongolen actie 8)

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden de Arena meer een team effort moeten maken. Sowieso maakt het voor je rating weinig uit of je wint of verliest, als je de kills maar maakt :+.

Wanneer komt er trouwens een MLG playlist? Ik kijk heel erg uit naar Team Slayer zonder radar en loadouts :). Nu kan ik ook wel Slayer Pro spelen, maar dat komt jammer genoeg niet zo vaak voorbij :p

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff, daar erger ik me zo erg aan he. Ik was in Big Team Battle en pakte de Scorpion. Vijf man rende achter me aan en gingen op en voor me Scorpion staan zodat ik hun zou doden als ik zou rijden. Ook gingen ze op mij schieten en grenades gooien, erg irritant. Toen later toen ik dood was en ik weer de Scorpion pakte (toeval) toen kwamen ze weer als aasgieren op mij af. Gingen ze nóg irritanter doen! Toen was ik het gewoon zat want ik kon echt niet spelen zo en knalde ze alle vijf af. Toen werd ik geboot. :+

9. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is gewoon de grootste fout van bungie met Arena...ze hadden niet zo veel moeten focussen op die individuele rating!
    Vandaag zouden de eerste (officiele v1) MLG settings uit worden gebracht..die zijn altijd heel erg team-based dus ben benieuwd! Lekker customs spele en de Arena links laten liggen!_0/

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er geen MLG matchmaking playlist? Die vond ik heel tof in H3 altijd

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag neem ik een dagje rust, gisteren laat gestopt en de hele nacht gedroomd over Halo..... iets te veel van het goede!

Wel een leuk plaatje erbij:

12. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    42-2 op paradiso zojuist, voornamelijk gewoon beetje snipen + DMR. Wetend dat je makkelijk een invincible of hoger kan halen, en dan doodgaan door een miezerig sprongetje wat toch weer net niet te halen was.

http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=89966334&player=x%20ThunderCrasH#

Moet wel zeggen dat snipen echt lekker gaat, in m'n history zie je dat in de game die na deze kwam ik 16 kills had met de sniper waaronder 14 headshots. :9

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf........ :eek::eek::eek::eek:

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ook altijd leuk, mensen die bij CTF alleen maar voor de kills gaan.
    :{

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja, want je zou toch maar een aangewezen flag runner hebben. :+

16. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Jewel, maar daar moeten we denk ik nog een paar weekjes op wachten! Dus tot die tijd MLG customs..

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja ik las dat verhaal en was meteen van WTF! Maar je moet ook assist hebben voor een goede scoren! Want in de beta had ik alleen maar kills en niet al te veel assist en steeds een lagere scoren dan iemand met veel assists!

18. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Als er zoveel frustratie over de users en de spelmodi, waarom richten jullie dan geen eigen clan op die z'n eigen potjes host? Met een beetje mankracht is dat toch wel te doen? Ik heb zelf nog niet lang genoeg online gespeeld om te beoordelen of jullie klachten hout snijden maar dat zou een oplossing kunnen zijn.

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    +1

20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb nergens last van en heb er al de nodige uurtjes op zitten. Ik speel voornamelijk Team Slayer en speel altijd lekker relaxed. Ik vind Reach echt de beste Halo tot nu toe. Speelt heerlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina