Gruntpocalypse is juist erg stoer. Grunts zijn gewoon de tofste vijanden die er zijn en hier komen er tientallen tegelijkertijd op je af, hoe cool is dat
Al moet ik zeggen dat Sniper Attack ook erg leuk is. Dat Crashsite vind ik trouwens helemaal niks aan (ok, ik heb het maar één keer gespeeld, maar goed), ze hadden binnen een minuut al dat ding gesloopt.
Het valt me in matchmaking trouwens wel op dat er heel vaak dezelfde gametypes en maps voor bij komen. Zo heb ik nog maar één keer een potje op Countdown en maar één potje op Swordbase gespeeld, terwijl Reflection, Powerhouse, The Cage en Asylum juist heel vaak voorkomen.
En waarom zitten KotH en Juggernaut niet in matchmaking? Die zijn juist zo leuk tussendoor. Ik vind eigenlijk dat ze de playlists een beetje moeten aanpassen. Haal Headhunter, Stockpile, Oddball en Infection uit Rumble Pit en Team Slayer en maak een nieuwe 'fun'-playlist met die vier plus KotH en Juggernaut. Race/rally mag er helemaal uit van mij.
Als je
hier kijkt, zie je trouwens dat er 7 oktober een SWAT-playlist en een Co-op Campaign-playlist bijkomt
Klik om te vergroten...