1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Team XBW... Count me in:cool:

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij zijn de officiële settings nog niet eens aangekondigd dus ik snap niet hoe je mlg customs kan doen in reach?

3. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opzich kan je wel reeedelijk gokken toch haha

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nee, want wie zegt dat de settings in H3 hetzelfde worden als in reach?
    En hoera voor mij....ik ben bronze:emo: In arena gaan zonder team en zonder mic spelen is niet goed...

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben we bij deze al 4 man. Nog 4 te gaan om leuke customs mee te spelen.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoe houden al die boosters dat gruntpocalypse vol? 8) Ik deed 1 potje en flikkerde bijna in slaap. Sniper attack vind ik daarentegen wel tof als er niemand online is maar met enkel gruntjes is echt tergend saai. Leuk dat het meer Cr. oplevert maar dan speel ik liever 2 potjes TS. Vandaag kwamen we ook weer 2 Lt. Colonel Grade 3's tegen. De eerste quitte na een minuut omdat hij finaal werd afgeslacht en de 2de stond aan het einde iets van 5-12. Die hadden hun tijd beter kunnen gebruiken met het oefenen van TS i.p.v. enkel gruntjes te killen :+

Deze gast bijvoorbeeld, K/D van 1 en dan al die grunt potjes, ik snap niet hoe ze dat zo lang volhouden. LC grade 3 die ik van de week linkte is nu gebanned, dus die zal wel een programmaatje o.i.d. erop gezet hebben...

7. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb sowieso nooit het nut van 'ranks' ingezien, in geen enkele game eigenlijk. Het is wel handig dat je in bepaalde game modes ingedeeld wordt bij mensen met een vergelijkbaar skill level, maar in social matches slaat het nergens op. Ik snap niet echt waarom iemand het zo belangrijk zou vinden dat mensen in de pre-game lobby kunnen zien hoe veel hij al gespeeld heeft. Daar komt nog bij dat je door boosten het 'nuttige' effect van je rank uitschakelt, doordat je dus bij spelers wordt ingedeeld die vele malen beter zijn dan jij (tenzij zij ook geboost hebben dan).

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope, dat gaat niet op bij Reach. Als je Arena speelt is dit allemaal niet relevant omdat je daar toch geen boosters tegenkomt. Het enige voordeel van snel levelen/boosten is dat je alle armor e.d. al hebt maar verder heb je er eigenlijk geen ruk aan en het heeft dan verder ook niets te maken met de échte rank e.d.

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik speel elke dag even 2 a 3 gruntpocalypse vind het wel ff grappig daarna igg meer dan genoeg geweest :p

10. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:

Gruntpocalypse is juist erg stoer. Grunts zijn gewoon de tofste vijanden die er zijn en hier komen er tientallen tegelijkertijd op je af, hoe cool is dat:cool: Al moet ik zeggen dat Sniper Attack ook erg leuk is. Dat Crashsite vind ik trouwens helemaal niks aan (ok, ik heb het maar één keer gespeeld, maar goed), ze hadden binnen een minuut al dat ding gesloopt.

Het valt me in matchmaking trouwens wel op dat er heel vaak dezelfde gametypes en maps voor bij komen. Zo heb ik nog maar één keer een potje op Countdown en maar één potje op Swordbase gespeeld, terwijl Reflection, Powerhouse, The Cage en Asylum juist heel vaak voorkomen.

En waarom zitten KotH en Juggernaut niet in matchmaking? Die zijn juist zo leuk tussendoor. Ik vind eigenlijk dat ze de playlists een beetje moeten aanpassen. Haal Headhunter, Stockpile, Oddball en Infection uit Rumble Pit en Team Slayer en maak een nieuwe 'fun'-playlist met die vier plus KotH en Juggernaut. Race/rally mag er helemaal uit van mij.

Als je hier kijkt, zie je trouwens dat er 7 oktober een SWAT-playlist en een Co-op Campaign-playlist bijkomt:thumbs:

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals beloofd, hier de MLG gametypes, ze zijn vandaag gereleased.

http://www.mlgpro.com/content/page/313060/MLGs-Halo-Reach-v1-Game-Types-Released-Download-Now

http://www.mlgpro.com/Official_Halo_Reach_Game_Types

Ik moet zeggen, dat ik positief verrast ben, shotgun en grenadelauncher worden gebruikt en dat had ik niet verwacht. Ook wat AA's hier een en daar, lijkt er wel op dat ze hebben geprobeerd de beste settings te maken, heb er zin in. Ik kan alleen niet zien of je nou 1 of 2 nades kan gebruiken, maar ik zie nergens dat het aangepast is dus zal gelukkig wel 2 zijn. Enige wat me misstaat, is dat er geen plasmawapens zijn, maar misschien komen die later wel.

Voor het geval iemand het zich afvraagt, er zijn maar 7 gametypes, deze zijn gemaakt voor de Combine (amateur event) en die spelen alleen TS en CTF.

Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    die modes zijn juist leuk in rumble pit ff 4 potjes slayer dan ff een race of safe heavens of iets anders :9 ik vind het wel goed zo :)

oh en co-op campaing komt op 15 oktober ;)

13. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Hier staat hij bij zowel Rumble Pit, Team Slayer en Team Objective (de drie die ik het meest speel).

En uit de Bungie Weekly Update:
    Had ik dit eerst maar eens gelezen voordat ik de vorige post postte!:9

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61

jah klopt ik dacht dat dat een andere map was ;)

* Replacing Drop Shield with Evade for King of the Hill, Territories, and Oddball

dat vind ik nou jammer ik deed altijd naast de oddball snel dropshield bal pakken en er in gaan staan :9

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daarom is het juist goed dat ze de dropshield voor die modes eruit halen. Zó irritant als iedereen maar dropshields pakt bij oddball. :mad:

Mooi dat het zo snel opgelost wordt. De eerste keer toen het gebeurde riep ik al dat ze het moesten veranderen. <3 Bungie. :+

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    uuhm er staat wel degelijk plasmapistol tussen :p

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En de tanks weg op hemmorage\o/.

18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier had ik idd laatst 150 punten en het andere team 0. Leuk in dit geval maar ik kan me idd de frustratie voorstellen van het andere team. De truuk was om 2 mensen met dropshield te hebben en er 1 te gebruiken. Op het moment dat de bubbel op was zorgde de gene met de oddball voor een nieuwe (die van de ander was nog niet opgeladen). Daardoor laat je direct de oddball vallen die de tweede persoon direct weer oppakt. En zo wissel je de hele tijd af waardoor je geen seconde zonder bubbel zit.

19. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    is er een andere manier om zeg maar hoger te komen dus die credits ofso verdienen dan in matchmaking zodat je hoger komt van sergant officer naar warrant officer ofso.???

20. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Mooie veranderingen allemaal. Ik mis toch echt een belangrijk punt, namelijk het teruggaan naar 4 teams in multi-team. 6 Teams is gewoon niet te doen. En dan gaan ze, om even iets willekeurigs te noemen, ook nog het dropshield weghalen bij oddball. Op zich een goede zaak, maar in multi-team was dat nog de enige mogelijkheid om uberhaupt de bal was te houden. Dus echt terug naar 4 teams Bungie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina