1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No Scopen werkt heel kut lijkt het wel... Inzoomen is wel echt makkelijker dan in H3

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    No scopen lukt mij ook voor geen meter. Op maps zoals Coag en andere grotere maps is de sniper briljant maar op Lockout lukt het me echt niet. Normaal kon ik altijd wel redelijk van dichtbij snipen maar ik schiet nu echt niks raak vanaf een korte afstand...

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je bent niet de enige hoor. In Halo 2/3 kon ik altijd met wat noscope sniper spray van dichtbij wat kills maken indien nodig maar in Reach lukt dat totaal niet.

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Maar hoe komt dat dan want ik snap het echt niet? 8) Ik richt precies hetzelfde zoals ik dit in deel 2 deed maar toch gaat het niet raak. Ik vind het trouwens ook vreemd dat ik niet meer op een sensitivity van 10 kan spelen, bij Halo 2 deed ik hier ook 24/7 snipers mee maar met Reach moet ik hem op 7 houden want anders schiet ik alleen maar losse flodders. Vind het maar vaag allemaal. Het voelt op veel punten weer aan als deel 2 maar toch zitten er een aantal onverklaarbare verschillen in.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snipen went wel. Ik heb veel geoefend in campaign en nu maak ik ze ook in de multi. Het is idd anders dan in H3.

OMG @ Armor lock. Die shit is nog sterker dan ik dacht.

Schiet met m'n plasma pistol = block
    Sticky met een plasma grenade = block
    4 schoten DMR = block
    1x bashen = block

En dit gewoon de hele match. Focking hell, ik werd gewoon gek. Ik kreeg die lui maar niet dood. Het lukt me vaak gewoon niet om damage te doen. Ze blocken alles van me en laten hun mates het vuile werk opknappen.

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    9 van de 10 keer is het uitstel van executie. Zo nu en dan kan het je redden.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Pas kwamen we er wel 4 tegen waarvan 2 het steeds gebruikten. De pest was dat ze goed samenwerkten en dan is het echt een hel. Dan zit je zelf met een team, dat wel communiceert, maar gewoon zo dom is als een rund. Elke keer heb je er dan 1 no-shield, die gaat in armor lock en dan komt zijn homie hem redden en ben je dood. Als je het in team verband goed weet te gebruiken dan is er eigenlijk niets tegen te doen als je zelf geen goed team hebt.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    1 op de 2 keer bedoel je. Of je speelt alleen customs met 1 vs 1, dan heb je idd gelijk. Probeer maar eens in een 1 vs 2 situatie kills te scoren tegen 2 armor lock buddy's. Shield weghalen met een PP lukt niet, dat wordt geblocked. Grenades worden ook geblocked. Veel succes! :thumbs:

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb dus PRECIES hetzelfde probleem, halo 2 en 3 niks aan de hand en nu raak ik niets anders dan lucht, noscopen deed ik trouwens sowieso al nooit(tenzij ik net had herladen)

Hopelijk went het inderdaad maar ik voel me echt net een slak tijdens het snipen in reach.

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Net een potje snipers in Team slayer, ging wel erg lekker.

23/6 rating was 1657 :D.

Had ook nog een showstopper, altijd leuk.

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet een soort gele 'vonken' van 'm afspringen... Sorry maar kan het niet duidelijker uitleggen:+

12. Forty

Forty Guest

OMGWTFBBQ BUNGIE R N00B F0R SENDING ME BROEKEN GAEM >: (

365 mensen in rumble pit?

Eerste keer.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2010
  13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    enige waar ik dat ding voor gebruik is als iemand mij wil splatteren in zo'n ghost snel in de armorlock als hij dan hard tegen je aan rijd ontploft hij *)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    - Wanneer de shield 100% is zie je niks.
    - Wanneer de shield damage heeft zie je vonken/stroomachtige shit. Geel bij Spartans en blauw bij Elites.
    - Wanneer de shield 0% is zie je weer niks.
    Best tricky eigenlijk. :+

Net weer Halo gedaan. Helemaal uit m'n flow... Hoe vaker ik dit speel des te slechter ik word. 8)
    Echt respect voor mensen die uren achter elkaar kunnen gamen. Ik kan hoogstens 3 a 4 potjes strak spelen en daarna word ik steeds slechter.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst matchmaking gedaan, was echt leuk. Met een volle party en dan big team slayer gaan doen. Iedereen van alles bespreken enzo. Ik deed het nog best aardig vond ik zelf, in tegenstelling tot wat ik had verwacht al snel wat achievements gehaald zoals de first kill en killingspree. Verder ach, meer maps zou fijn zijn.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb net een thread aangemaakt voor mensen die nog op zoek zijn naar een party voor Arena. Morgen/in de ochtend zal ie vast online staan, het moet momenteel nog goed gekeurd worden door de mods. Hopelijk ben ik niet de enigste die op zoek is naar een paar extra friends. :+

17. peterh

peterh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. nemsis

nemsis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje tussendoor.

Ik zit nu constant de firefight te spelen maar is het ook mogelijk om langere potjes te spelen i.p.v 5 ronden ?

19. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    In Matchmaking niet helaas :'-( zover ik weet.... Als je een custom game maakt kan je geloof ik wel kiezen voor 10 ronden (sets dacht ik) of oneindig.

Hier is in ieder geval de Pillar of Autumn:

Topic op Forgehub
    Download link op Bungie.net

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snap echt niet wat mensen zien in matchmaking firefight. Heroic lukt me zelfs in m'n uppie. Het is toch meer een wedstrijdje "wie kan de meeste punten jatten"? Geen reet aan. co-op zonder teamwork is saai.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina