1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat vanochtend in een BTB op Hemmoraghe, stond 26-0 met de tank. Een teamgenoot springt op de tank voor mn loop op het moment dat ik schiet, kicked hij me uit de game :mad:

Ik ben helemaal voor maatregelen om griefers tegen te gaan maar na 1 TK kicken vind ik wel ver gaan.

Trouwens net een potje 1 flag CTF op Hemmorage 50-0 in de Scorpion. Dat ding is zo overpowered dat het niet meer leuk is. Als je de scorpion van de tegenstander meteen utischakeld kun je in je eentje de map controleren als je maar achter de teleport blijft

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb zelf echt nooit problemen met de tank. Een beetje Halo speler weet toch wel waar de zwakke plek van een tank zit?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mannen weer een Noob vraagje, maar kan het niet vinden en heb al gegoogled.

Mijn ene laatste game was ik best trots op,.... was nog steeds niet echt goed, maar wel voor mij. Dacht dat je die dan terug kan zien, maar kan maar niet vinden hoe, wat en waar? :{

Alvast bedankt!

ps, speelde eigenlijk nooit online, maar nu sinds toch al een maand. Heb nog steeds maar drie sterren bij mijn gamerprofiel. Hoe krijg je die sterren?? Is dat feedback van anderen of zo??? Zo ja, geven jullie weleens feedback!? Drie is toch standaad..... ben ig nog nooit gekicked of zo. Nu wel bij Halo 2x betrayel, ... echt belachelijk was met firefight rockets... moeten die lui ook niet dichtbij de vijand gaan staan!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij valt de kap er ook niet meer af? Dus met een sniper lukt het ook niet meer om de driver eruit te schieten, ik heb althans nog niet gezien dat de kap eraf was, ook al was de tank al half kapot. Ik vind ze inderdaad ook veel te sterk, voorheen was de balans van dat ding een stuk eerlijker.

@hierboven, start > file (nog iets)> recent games > X > save en dan kan je hem zien. Of je gaat direct naar theater om de file terug te kijken.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Theatre, staat in het menu.

@Cookie: De kap kan er zeker nog af. Tanks zijn behoorlijk kwetsbaar van dichtbij. Ze zijn wel enorm sterk als ze worden verdedigt door teammates. Iedere keer wanneer iemand dan probeert te boarden wordt ie er afgeklapt :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    @Bidle, Als je in theater mode "Choose Film" kiest en dan onder temporary files kijkt zou daar een lijst van de +/- 20 laatste potjes moeten staan.

Ja dat is inderdaar player feedback, maar als je maar negatieve feedback vermijd stijgt hij ook. Je hebt er echter niks aan dus ik zou me er niet te druk om maken

Nu je het zegt, in H3 werd je op coagulation altijd uit de tank gesniped (of de banshee pakte je).

Als dat klopt wat je zegt vind ik dat een wat vreemde keuze want de balans komt het niet ten goede.

Vind het ook vreemd dat je nu met 1 schot de loop eraf kan knallen. Je kan dus met 1 schot de andere tank kansloos maken.

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat zijn sommige games toch verschrikkelijk... :')
    Team Oddbal met Drop Shield :emo::emo::emo::emo:
    Hemorrage met Scorpions
    Big Team Battle op Countdown
    Big Team Battle Swat
    Big Team Battle Snipers op boneyard..
    Sommige dingen zijn echt om te janken en zo verschrikkelijk slecht.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar heb je dan geen powerweapons in big team battle? Het zou natuurlijk ook kunnen dat er een heleboel gekken rondlopen die alle ammo vernaaien.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt op Hemmorage alleen een sniper, en zoals cookie zegt kun je de kap van de tank er niet meer afschieten dus die sniper is waardeloos. Er zijn geen rockets en geen laser (is er uberhaupt een map met laser?)

11. Forty

Forty Guest

Paradiso, vast nog een paar maar dit is de enige map waarvan ik weet waar de spartan laser spawnt.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar als ze genoeg grenades op je tank gooien dan ga je alsnog kapot.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb Hemmorage nog nooit gespeeld dus ik kan er moeilijk over oordelen. Tanks die ik tegenkom in Boneyard Invasion zijn een makkie. Maar dat is ook een totaal andere map.

14. Forty

Forty Guest

Je krijgt die helm met zo'n doodshoofd toch als je alle helmen hebt?

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, oftewel: nooit 8)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, je moet daarvoor iemand slopen die je probeert te steken met een sword. Zelf is het me gelukt met een grenade toevallig. Is het iemand opgevallen dat de sword weer net zo krachtig is als eerst? In de Beta kon je hem nog blocken, nu gaat dat niet meer.

Edit:

WAT, JE HEBT HEM OOK IN DE MULTI?! DIE MOET IK HEBBEN!

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt nog steeds "clashen" met het zwaard door op het juiste moment melee te doen maar ook dan krijg jij meer damage dan degene met het zwaard.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is mij nog niet gelukt, terwijl ik in de beta al een hoop gasten met swords kapot heb geslagen.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt 2 helmen met een doodshoofd, je hebt die vissenkom en één met een "echte" doodskop. Deze:
    http://www.haloreachers.com/wp-content/uploads/2010/08/halo_Reach_helmet_eva_c_2.jpg

En deze:
    http://www.haloreachers.com/wp-content/uploads/2010/08/halo_Reach_helmet_haunted.jpg

20. Forty

Forty Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina