1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Done :)

Ging dood bij het laatste manneke in de missie, dag avatar award :mad:

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    [yt]9qL24prkMEI[/yt]
    Lol nummer 6!

3. Forty

Forty Guest

het zijn niet echt WTF momenten meer bugs/glitches waar een WTF toepassend is.

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Volgens mij ligt het bij vrijwel allemaal gewoon aan lag.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn er een aantal bij waar het lag is, zoals die armor lock, maar niet allemaal. Die falcon komt gewoon door het laden na een "black screen" en die launches zijn pressure launches en die zitten inmiddels in elk deel uit de serie. Bij Halo 2 kon je bijvoorbeeld met 2 wraiths tegen elkaar aanrijden waardoor de één de lucht in vloog.

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een poep weekly challenge en daily's eigenlijk vandaag :confused:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die weekly is wel heel easy peasy

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.121
    Ja inderdaad, kon net zo goed een Daily kunnen zijn 8)

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had vandaag ook een vreemde bug tijdens Invasion. Nadat we als Spartans de eerste ronde verloren hadden (1 van ons team was gequit) duurde het laden voor de 2e ronde nogal lang. Toen we verder gingen waren wij weer het verdedigende team (Spartans), maar was er uiteindelijk geen tijdslimiet meer en kon de core niet worden gecaptured door het vijandige team. Ook respawnden wapens en de tank bijv. tamelijk snel. Ik heb nog een tijdje doorgespeeld, maar zo'n oneindig potje begint ook te vervelen (zeker wanneer de tegenstander in jouw basis zit waar alle wapens spawnen...) en ben dus later gequit. Ik zie in de stats dat de andere mensen nog een tijdje zijn doorgegaan, totdat er niemand meer over was in 1 van de teams en de game eindelijk eindigde.

Vage shit.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier ook mensen aanwezig die regelmatig online spelen met vrienden, dan heel erg vaak online noobs ownen en zichzelf afvragen of ze ook echt goed zijn?

PM me of check www.reflexgt.com

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Kan iemand mij tips geven om een DMR gevecht van lange afstand te winnen?
    Ik snap het concept van timen wel en heb er geen probleem mee, maar zodra hij op de afstand is waar je moet inzoomen verlies ik bijna altijd. Ik word constant uit m'n zoom geschoten en de tegenstander schiet op de snelheid alsof hij een meter voor mij staat, erg frustrerend.

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eerste 2 potjes online gespeeld, bevalt weer geweldig!
    Was ook lekker bezig, 2 keer + 15. 1e kwam wel deels door leavers.
    2e potje was Swat, merkte wel dat ik een tijd niet meer online had gespeeld, want ik had veel meer kills moeten maken aangezien m'n tegenstanders niet bijzonder waren.

Ik begon trouwens ook leuk, sprong meteen de afgrond in :+

Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  13. Stoeipoesss

Stoeipoesss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik snel heb afgeleerd is zeg maar blind achter elkaar schieten met de dmr. maar meer te timen met schieten. Bij die needle rifle kwam ik erachter dat je de trigger ingedrukt kon houden, dat moet je dus juist niet doen, maar timen.

Ook een match terug kijken is een goeie. Ook in de ogen van een speler terug kijken die het heel erg goed heeft gedaan is erg leerzaam.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben ook al een paar keer de afgrond in gelopen/gesprongen, waarvan 2 keer op boardwalk omdat ik was vergeten dat je aan de ene kant wel op de rand kan lopen maar aan de andere kant niet :+ Op Powerhouse ben ik ook al 2 keer gigantisch mis gesprongen, ook niet iets om trots op te zijn.

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Klinkt misschien niet zo impressive maar voor mij wel! Heb vanmiddag mijn eerste overkill gemaakt (4kills) in een potje oddball! Was wel met zwaard en het hadden er wel 6/7 kunnen zijn was het niet dat ik een wel gemikte sticky precies met mijn voorhoofd ving haha. Ik vermaak me elke dag nog steeds in reach iig!

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Mooi man, dat heb ik de hele tijd dus trek het je niet aan. Ook een map waarbij je allemaal van die paden in de lucht hebt.... ga ik fijn omhoog met de jetpack om vrolijk te gaan zwemmen ipv landen! :D

Nog iemand niet de challenge gehaald om een legandary coop te doen???

Kortom iemand interesse om hem nu nog te doen!??? 2500 credits!!

Voeg me dan even toe en nodig me uit, ben nu online.... ben bang dat er neit veel animo zal zijn omdat de meeste al liggen te pitten!

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben nu niet online, morgen ochtend weer. Mocht je er dan zijn dan help ik je wel! Ik voeg je dan iig wel even toe !

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Haha dat komt me bekend voor :p ook al een paar keer gehad
    en op The cage ben ik ook al een paar keer naar beneden gedonderd :+

en wat een klote klote klote rang dit zeg :+
    Warrant Officer Grade 3Next: Captain (36411 of 66000)

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Super hoe laat ben je er dan zet ik mijn wekker wel!!:thumbs:

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    ik ga zo online! kan iemand mij misschien vertellen waar de sniperrifle in de swordbase map te vinden is? als hij er is iig! ty

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina