1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

Forty Guest

:mad:!

Het is juist leuk om van die epische gevechten te creeren.

Maarja ik kijk er ook naar uit dat de scorpion door de wraith word vervangen, toch iets te overpowerd.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft de Instagib mode? das pas oldskool, betekent 1 schot = 1 kill. Aan de andere kant kan je misschien niet snel genoeg dodgen voor deze mode. *denkt weer terug aan good ol'UT99 times :mad:"

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Quake _O_

4. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n game mode kan je uiteraard ook gewoon zelf maken en dan customs spelen ;)

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Uhm 1 schot overal op het lichaam en je bent dood? Sorry dat ik het zeg maar dat stelt toch niets voor, kan je net zo goed Swat spelen, dan moet je nog enigzins kunnen mikken, of je moet de snelheid een stuk hoger zetten.

Dat terzijde... gebruiken mensen hier ook crouch tijdens DMR gevechten want je kan én sneller schieten én accurater. Zelf nog niet uitvoerig getest maar lijkt me best handig om het te gebruiken in je strafe, vooral als je 1 shot bent want hiermee laat jij je tegenstander een paar headshots missen(in tegenstelling tot de BR waar je een spread had) Het lijk me dus ook dat "ghandi/bunny hop" nu beter werkt dan H3.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik word de laatste tijd een beetje ziek van de bloom. Ik blij dat ik die shield als eerste pop. Ga ik nog steeds als eerste dood omdat ik te vroeg schiet... Godver 8) In SWAT merk ik het heel erg, vooral op enorme afstanden. Mid-Range werkt nog steeds lekker.

Beta vond ik trouwens een stuk fijner spelen op sommige punten. Vooral met bashen merk ik grote verschillen. En in de Beta schoot ik bijna nooit mis met de DMR, maar dat ligt zeker aan de bloom. Maar het gezeik zit hem vooral in het bashen. Het voelt zo nep aan momenteel. Soms weet ik zeker dat ik 2x raak sla maar heb geen kill. Of weet ik zeker dat ik achter iemand sta, sla ik, en weer geen kill. Meer mensen die hier last van hebben? Echt super raar dit. Daarnaast moet je nu ook veel dichterbij staan. Dat is ook wel ff wennen.

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vreemd dat de DMR accurater was in de beta, want ze hadden de bloom vermindert in de uiteindelijke versie... Ik denk dat je gewoon even een off-day hebt gehad :p

Mijn techniek is altijd spammen tot hun shield down is, dan wachten tot je bloom helemaal gereset is en het afmaken met een geplaatst schot. Ik verlies wel eens van spammers, maar ach...

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat sowieso. 4x snel op de torso en een accuraat schot op het hoofd. Helaas lukt het me niet om zo koel te blijven in close range. Ik raak dan altijd een beetje in paniek. Het liefst geef ik ze gewoon een beuk en een headshot.

Grenades vertrouw ik momenteel ook niet meer. Snap niks van hun damage range. Ik vind ze maar onbetrouwbaar. Aan de andere kant heb ik nog niet zoveel matches gespeeld dus ik moet niet zeuren. Aan de meeste dingen zal ik wel wennen.

In de Beta had je toch dat je aim omhoog ging bij het schieten? Daarmee bedoel ik dus dat je automatisch hoger gaat mikken als je schiet. Een soort van terugslag dus. Dat vond ik eigenlijk wel fijn, dan viel het sneller op dat je te snel achter elkaar aan het vuren bent.

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke wel, maar heeft geen zin als je tegenstander ook op jou schiet, behalve als je achter iets kan croutchen (zoals de railing bij countdown bij de airvents). Op grote afstanden zou ik het zeker aanraden, je kan bijna op zn snelst schieten en je raakt nog alles.

Oh, en bloodgulch is echt zo fackin vet in reach, snap niet dat mensen dit kunnen haten. Helaas veto'ed bijna iedereen multictf als ik em speel :mad:.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    herkenbaar, sowieso verzeil ik af en toe nog steeds in dat kansloos om elkaar heen lopen en blind slaan omdat je van elkaar niet meer weet waar je staat :+

gisteren had een teamgenoot weer het probleem wat ik ook wel eens heb: geen schot gelost - hij slaat - shield tegenstander down - tegenstander slaat - hij dood

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    damn na een tijdje diehard halo reach zie je pas echt hoe lelijk mw2 er eigenlijk uitziet :eek:
    moet je voor de grap eens 1 keer proberen :p

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Wat een vergelijking....
    Ik zie toch liever de MW2 maps dan die lelijke forge maps hoor.

14. Oliwier

Oliwier game verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :)

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zodra ze de tanks eruit halen ga ik 'm weer spelen, maar nu vind ik er niet veel aan. Of de tanks blijven allebei bij hun basis campen en dan kan je amper aanvallen. Of één tank verslaat de ander en kan dan makkelijk spawn killen terwijl de vlag gescoord wordt. Gooi dan in ieder geval een laser en een rocket ergens op de map, kan amper wapens vinden of ligt dat aan mij?

16. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt 1 plasma granade launcher precies in het midden van de map. Maar vergeet niet dat de snipers echt rete sterkt zijn geworden tegen tanks: 2 schoten op het luikje om het eraf te schieten + 1 headshot op de bestuurder en voila.

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Je zet je tank omgekeerd tegen de helling links achter je baas (edit: basis natuurlijk :)), draait je loop en je schiet alles dood wat eraan komt, no way dat een sniper dan succesvol is (op tijd).

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zit er een fout in deze challenge

Bulletproof

Complete 3 Rounds in a Firefight Matchmaking game without dying.

Ik zit stil in een hoekje in een map en ik zie dat als de game over is en ben niet doodgegaan dat er dan Bulletproof 1/3 staat. Maar als ik de volgende ronde/spel ook niet doodgaat en het is over dan staat er nog steeds 1/3?

Wat doe ik fout :)

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens de bungie forums is het onmogelijk aangezien je steeds maar 1 round speelt. Je kan dus nooit 3 rondes overleven in 1 potje.

20. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je Halo 3 maps bedoeld :F:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina