1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen...

2. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahaha

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat een klote daily challanges zeg. Alleen maar Firefight waar ik totaal geen zin ik heb :emo:...

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    werkt het niet in score attack? Dan heb je ze zo gehaald.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    5 keer gruntpocalipse 1 keer in outpost en 4 keer in corvette(de makelijkste) and you are done ;)
    + je krijgt nog een boel CR voor comendations als je dat doet :)

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Telt score attack ook voor ''in Firefight Matchmaking''?

7. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ja:)

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt, schijnt niet te kunnen inderdaad. Pretty much 'fail'.
    Daarnet speelde ik wat potjes met o.a. Cookie, Denvan en Lequero. Dat was zeker lachen, moet ik vaker doen! :b:

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Bulletproof Challenge Shot Full of Holes

Posted by urk at 9/30/2010 9:13 AM PDT

But it's all better now.

Some of you noticed that today's Daily Challenge, Bulletproof, was so challenging that it was downright impossible. It's all better now. Instead of completing three insurmountable rounds in Firefight Matchmaking without dying, all you have to do is finish one with zero deaths. Good luck!

Gefixed :)

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Had ik dat maar eerder gelezen dan had ik die nog een keer gehaald. Morgn ochtend dan maar!

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    En de eerste perfection is binnen! In combinatie met een untouchable (Game was helaas slayer dus kon helaas niet hoger halen, inconceivable was wel mooi geweest!) en ook nog is zonder ook maar één vehicle aangeraakt te hebben.

Sniper is trouwens een echt harde warthog killer.

Zie daar!

12. Grunt777

Grunt777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Lt. Col :D

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    En hoe. :emo:

Toegegeven ik heb ook wel is die target locator gedaan op de 3e missie, maar vond het zo verschrikkelijk saai dat ik het liever gewoon op m'n gemak doe in MM. Op dit moment heeft bungie toch een lvl cap, dus je verspilt dadelijk gewoon credits als je die cap bereikt hebt.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Precies, dat is ook de reden dat ik wat ben gaan minderen. Anders ben je dadelijk al Lt. Colonel en dan haal je allemaal commendations e.d. terwijl je geen credits meer nodig hebt.

250 potjes competitive gedaan nu en het wordt alleen maar toffer, Halo 3 was ik nu al beu :+

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sommige mensen maken echt misbruik van de boot regeling. Zat eens 'n keer in een tank. Zie ik gewoon 4 gasten steeds voor m'n tank springen in de hoop dat ze aangereden worden en mij kunnen kicken. Flikkers...

Kan niet wachten tot de nieuwe CoD uitkomt. Dan zullen de meeste weer weg zijn.

Competitive is zeker leuk. Alleen een beetje makkelijk imo. In Arena kom je veel betere spelers tegen. Dat zijn de mensen die je ook niet uit de match kicken mocht toevallig een grenade van je verkeerd stuiteren.

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Met MW2 zei ook iedereen dat Halo 3 heel veel spelers zou verliezen maar het heeft lang geduurd voordat MW2 Halo 3 had ingehaald. Ik denk ook dat, gezien hoe positief alle reacties zijn, Reach gewoon het meest gespeelde spel blijft tegen de tijd dat de nieuwe COD uit komt. Maar je merkt nu wel, ik althans, dat er minder irritante spelers zijn dan in het begin.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf , net m'n eerste betray ooit gehad bij Reach , werd ik meteen geboot:emo:.. Bij halo 3 was het tenminste pas na een paar keer tenzij je een recidivist ben

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Bij Halo 3 kon je zelfs geboot worden als je nog niet eens een betray had gemaakt 8) Dan schoot je perongeluk iemand zijn schild eraf en kon je je team al gedag zeggen.

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis LoneWolves </3

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Serieus? Dat is dan pas echt later gepatched.. Toen ik het speelde (kocht 'm op de release en heb het een half jaar gespeeld ofzo) , kon ik soms pas mensen booten nadat ik 4x was betrayed 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina