1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Damn zeg, wat mis ik clansupport en normale skill levels. Dat maakte Halo 2 ook zo tof voor mij. Had met wat maten een eigen clan, en daar zijn we toendertijd ook nog aardig hoog mee gekomen. Tegenwoordig heb je geen lvl's meer en is het ''ranks''. Dat is gewoon wie het meeste no-life heeft (of het best kan cheaten) heeft de hoogste rang. Niks op skill gebasseerd dus. Jammer.

Trouwens, deze actie laatst in TS gemaakt. Als iemand tijd heeft, moet je hem maar ff uitchecken: http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileShare.aspx?player=xI%20IceBullit%20Ix

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Bungie voor deze geweldige multiplayer modus (Kuch, Kuch.):

Invasion > ik kies een loadout en begin te lopen > punt van inname verschijnt op de map > loop in die richting > zie een enemy, en schiet op hem en gooi een granaat en iets later nog een omdat meneer probeert te vluchten> enemy dood (Assist? WTF!) > ik dood (door een random grenate, leuk hoor.)> Teammate betrayed door mij (WTF? ik ben toch al dood? en mijn granaten waren allebij al afgegaan) > Beeld zwart > You have been kickt for betraying a team mate > ...........Bedankt hoor Bungie, Voor jullie achterlijke kicksysteem.

3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Dat boot-systeem zal vast wel aangepast worden bij de volgende patch, aangezien het nu echt dramatisch slecht is:+.

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Waar ik me echt in alle halo's aan erg is wanneer je met de sniper iemand headshot en er komt alleen bloed uit.

Net BTB snipers, schiet zo'n kneus 2x toe echt door z'n hoofd, maar nee er gebeurd niks. Vervolgens schiet ie me in 1x keer dood.

En dan ook nog is 'noob' messagen, staat in me fileshare btw.

BS. |:-

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    De game is nog maar 2-3 weken uit hoor :p

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heh wat? Niet eens gemerkt, was jij AirwaveDeEerste? Ik had daar inderdaad gewoon de sniper gepakt en ben maar op de basis gaan zitten. We zaten in no-time al met 3 man minder door al die quitters dus dan heeft aanvallen ook weinig zin, mede ook omdat zij de hele tijd een hele irritant tank knakker hadden die bij ons bleef zitten. Volgens mij is die vlag niet meer dan 2 meter van zijn plek geweest. Dat zijn inderdaad geen boeiende potjes, BTB snipers daarentegen <3

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    BTB Snipers zuigt. Ze moeten gewoon weer SWAT en Snipers playlist doen. SWAT kan ik dan mooi doen wanneer ik er zin in heb en snipers met een grote boog omheen lopen. :)

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Een aparte playlist voor snipers heeft ook alleen maar voordelen, ik snap ook niet dat er wel één voor SWAT komt en dat ze snipers overslaan. Zelf stem ik altijd op snipers maar wel met het gevolg dat je potjes krijgt waarin niemand er wat van kan, zoals hier. Met een aparte playlist zal je meer mensen tegenkomen die het wat vaker doen en dan is het voor iedereen ook toffer. Team Snipers heb ik heel veel gespeeld met deel 2, ik hoop daarom ook dat het alsnog apart wordt genomen binnenkort en dan mogen ze ook gelijk de pistol eruit halen als secundary.

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Laat ze dan shotty snipers aan de playlist toevoegen.

Voor degenen die moeite hebben met de daily challenge dat je twee keer een killing spree moet halen, misschien nog een tip. Ik heb hem snel gehaald in rumble pit, tijdens een potje infection op de map zealot. Je kunt bovenin de map op een rand staan, waarvandaan je de zombies zo neer kunt schieten.

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    nee niet met een shotgun :p gewoon alleen de sniper

11. Forty

Forty Guest

BTB is beter, gewoon in de tank gaan :D

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Shotties als 2de wapen vond ik altijd irritant, dan had je op de kleine maps te veel campers...

Net wel een lekker moment. De score was 48-46 in ons voordeel, ik pak een sniper op met nog 2 kogels > geef 2 headshots > double > game over. Voelt altijd wel goed :+

13. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Halo Reach laatste tijd toch lekker gespeeld, maar begin nu toch steeds na enkele potjes een geirriteert en haatvol gevoel te krijgen

Geen idee waar dat toch vandaan komt, heb dat iedere keer met halo games!

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Dan vraag ik me af waarom je reach gekocht hebt ?:p

15. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat vraag ik me nu ook af?
    Omdat ik het overall toch wel een tof spel vind blijkbaar.
    Stoor me alleen aan veel dingen...

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zoals? Want elke Halo heeft inderdaad wel zijn ergernissen. Daarnaast maakt het ook enorm uit of je alleen speelt of met wat friends.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind ik wel bizar eigenlijk geen clan support. Ik bedoel zelfs Halo 2 had het al, zelfs met zo'n simpel systeem zou je mensen al blij maken. En waarom voegt Microsoft niet gewoon clans toe aan Live? Dat is tenminste een nuttige toevoeging en dan heb je weer een voordeel t.o.v. de PS3...

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    naja ik heb zoiezo veel OMG BULLSHIT! momenten hehe
    En ja ik speel voornamelijk alleen, en wat ik dan merk als ik 2 gasten tegen kom is er maar weinig wat ik kan doen, soms met wat geluk.

Wat ik gewoon merk in tegenstelling tot bijv Battlefield, dat je met halo echt goed moet spelen wilt het leuk zijn!

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Saaiste game/map combi ooit :{

Wat ik veel heel erg heb in de Multiplayer: je bent constant omhoog aan het lopen :emo:

Daily challenge trouwens bugged? Heb vanmiddag 15 multiplayer matches gedaan, nu geeft die er 0/17 aan ? :emo:

Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  20. Forty

Forty Guest

nope heb 'm net gehaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina