1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf ik heb die double spree challenge gehaald 8)

potje van +18 gedraaid in Swat. Als je me dat vorig jaar had verteld had ik in mijn broek gezeken van het lachen. Ben nog steeds een middelmatige speler, maar kan regelmatig meekomen. Voor mijn gevoel heeft het er veel mee te maken dat al dat gespring er uit is.

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    heb ik ook :+
    tenminste dat staat op de site van bungie had er een stuk of 12

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aparte wapen stats heb je :+ 163 melee en 158 met de DMR, als je wat minder close combat doet dan zal je waarschijnlijk nog beter gaan spelen en betere streaks halen. Als je éénmaal de DMR onder de knie hebt dan is Halo sowieso wel goed te doen imo.

Ik heb trouwens al 16 keer een death door falling damage :emo: Vandaag had ik zo'n verschrikkelijk BTB potje op Spire. We spawnen, dus ik ga direct in de blauwe lift die helemaal naar de top gaat maar in de lucht wordt ik naar voren geduwd waardoor ik de top niet haal en tegen de onderkant aan knal, direct een suicide. In de game vroegen ze ook direct hoe ik het in hemelsnaam voor mekaar kreeg om nu al een suicide te halen, net of het mijn fout was, k*tmap :mad: Een minuut later flikkerde ik ook nog eens van de map af omdat ik altijd de neiging heb om naar voren te sprinten als ik spawn, maar als je richting een afgrond spawned dan is het resultaat nooit zo gunstig...

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik blijf soms de neiging hebben mijn controller op te eten zo gefrustreerd kan ik ervan raken.

Vooral bij close combat situaties waarbij je elkaar gewoon kwijt bent en een derde je dan met een headshot neerlegt.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    deze keer ben ik na de eerste zoveel potjes me gaan inlezen en van de AR afgestapt wanneer mogelijk. Pak nu zoveel mogelijk dmr, al is het nog vaak shield poppen en dan rammen. Echter aangezien shield poppen vaak ook al met headshots lukt moet ik idd gewoon meer op afstand gaan blijven :)

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    4 schoten met een dmr, head of lichaam maakt niet uit, is het minimale om een shield eraf te krijgen :thumbs:

Ook in Reach geeft die 0/17 aan :confused:

7. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Je moet hem ook in één keer doen. Dus je mag je Xbox niet uitzetten ofzo.

Ik zou toch niet de moeite doen, ik heb hem gedaan en ik kreeg er geen credits voor en zo zijn er ook al meerdere die er ook niks voor kregen.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je krijgt er wel credits voor maar je ziet het niet aan het einde van de match. Ik had er dit keer expres op gelet omdat ik dacht dat ik eergister ook niks kreeg maar ik begon het potje met iets van 20.000 credits en eindigde met 23.000 terwijl ik van het potje zelf maar iets van 1000 kreeg, dus de credits waren er gewoon bij opgeteld.

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik heb 511 melee en 306 dmr als ik een lange afstand gevecht heb ga ik meestal of eerder dood dan hem :p of er komt een teamgenoot van hem mij backfucken

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb bij melee altijd dat we tegelijk gaan terwijl ik veel eerder ben elke keer, dat is vrij irritant dus daarom probeer ik het veel te vermijden. Helaas ontkom je er op de kleine maps haast niet aan. DMR: 1675, Sniper: 840 en Melee: 360 kills. Als het melee systeem zo zou zijn als in deel 2 dan waren die stats wel anders maar helaas is het, imo, sinds H3 enorm verkr*cht.

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    komt ook mede door veel rumble pit gespeeld te hebben dat is wel veel close combat ben sinds kort aan de BTB gegaan en best veel kut scores gehad ik moet wat minder rushen denk ik beetje meer bij het team blijven hangen ofniet?

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Na een paar honderd games te hebben gespeeld heb ik nu pas het gevoel dat ik de DMR onder de knie krijg, dus constant 5-6 schoten, en win dan ook de meerderheid van de 1 op 1 DMR gevechten. Wat me wel is opgevallen, omdat ik niet zo vaak de shotgun gebruik, ik er ontzettend veel mee mis...terwijl het vizier zo ontzettend groot is... heel apart wapen.

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Haha ben ik dus niet de enigste :9
    heb ik trouwens ook met de sniper close combat jezus ik schiet gewoon alles naast :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bubbleshield is awesome. Dit creëert unieke situaties waarbij je een andere strategie moet toepassen. Naar mijn mening is dit zeer verfrissend. Daarnaast zaten er ook een paar andere leuke foefjes in de game. Zoals de gravity lift.

Toen ik H2 speelde had ik nog moeite met wennen aan de matchmaking, de oldschool CE gameplay miste ik. Veel factoren die ervoor zorgde dat ik negatiever keek naar de game. Ik geef toe dat ik het geen eerlijke kans heb gegeven. Neemt niet weg dat ik H3 nog steeds als de betere Halo zie.

En ja, de 2 maps van H2 in Reach vind ik kut, maar dan ook echt KUT! Midship vind ik sfeerloos en lelijk. En Reflection ben ik gewoon slecht in. :cool:

Ze hadden Zanzibar moeten terugbrengen, die was altijd awesome! Met name de versie in..... H3!

Hoezo nou weer sinds H3! 8)

Ik dacht dat H3 het zelfde systeem had als in H2.

Pas in Reach ben ik me aan gaan ergeren. Het hele systeem van eerst het shield weg, dan pas de health vind ik lastig. Maar het heeft wel het voordeel dat het meer overzicht geeft over de situatie. Je weet altijd waar je aan toe bent. Vaak ga ik met low shield volop melee met een opponent waardoor we beide zonder shield komen en in een gelijke situatie zitten. Soms kan het wel een voordeel zijn. In oudere Halo's was je altijd meteen in het nadeel wanneer je net na een gevecht een 2de opponent tegenkwam.

Vreemd genoeg maakte ik in H3 makkelijker een double kill als in Reach. Hoe dit komt weet ik niet... Ik heb toch het idee dat ik in een 1 vs 2 situatie harder genaaid ben in Reach als in H3. Als ik nou eens wist waarom dat was kon ik er iets aan doen. :mad:

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dat health systeem zat volgens mij ook in halo CE
    ennuh als je er achterkomt hoe dat zit met 1 vs 2 vertel het dan ff want die verlies ik simpel weg altijd :p

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat was ik, loop ook maar te stoken, maar het viel me wel op dat bijna niemand van beide teams hun kant van de map verlieten (behalve hun laatste ronde in de laatste 30 seconden). Wij konde er vrij weinig aan doen, maar was wel erg saai.

Ik mis die clanzooi ook echt, Minor en Major clanmatches waren fuckin episch. Heel veel goede herinneringen aan.

Verder, die beatdownsystemen zijn sinds halo 1 allemaal kut in mijn ogen. Het begint met die lunge, in h2 kon je van heel ver lungen en dat was echt lame, verder had je veel bullshit met lag. Halo 3 is kut omdat je als je maar enig sinds in de buurt slaat van een speler raak je al, en je kunt elkaar neerslaan. Net zoals in reach, en geen bleedthrough damage, maar beatdownen is minder belangrijk geworden daardoor en dat vind ik persoonlijk wel weer wat toffer. Alleen double beatdown blijft lastig te counteren, maar de lunges zijn niet zo ver en je moet redelijk mikken om raak te slaan.

Conclusie, vind ze allemaal krom.

Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit, mis ik op 1 potje na die daily challenge van 17 potjes......

18. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet wat het is, maar deze game frustreert zo verschrikkelijk erg. Ik ga hem niet veel meer spelen iig. Bah.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat frustreert je precies dan?

20. Forty

Forty Guest

Dan kan je weer mw2 spelen :thumbs:

:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina