Bubbleshield is awesome. Dit creëert unieke situaties waarbij je een andere strategie moet toepassen. Naar mijn mening is dit zeer verfrissend. Daarnaast zaten er ook een paar andere leuke foefjes in de game. Zoals de gravity lift.
Toen ik H2 speelde had ik nog moeite met wennen aan de matchmaking, de oldschool CE gameplay miste ik. Veel factoren die ervoor zorgde dat ik negatiever keek naar de game. Ik geef toe dat ik het geen eerlijke kans heb gegeven. Neemt niet weg dat ik H3 nog steeds als de betere Halo zie.
En ja, de 2 maps van H2 in Reach vind ik kut, maar dan ook echt KUT! Midship vind ik sfeerloos en lelijk. En Reflection ben ik gewoon slecht in.
Ze hadden Zanzibar moeten terugbrengen, die was altijd awesome! Met name de versie in..... H3!
Hoezo nou weer sinds H3!
Ik dacht dat H3 het zelfde systeem had als in H2.
Pas in Reach ben ik me aan gaan ergeren. Het hele systeem van eerst het shield weg, dan pas de health vind ik lastig. Maar het heeft wel het voordeel dat het meer overzicht geeft over de situatie. Je weet altijd waar je aan toe bent. Vaak ga ik met low shield volop melee met een opponent waardoor we beide zonder shield komen en in een gelijke situatie zitten. Soms kan het wel een voordeel zijn. In oudere Halo's was je altijd meteen in het nadeel wanneer je net na een gevecht een 2de opponent tegenkwam.
Vreemd genoeg maakte ik in H3 makkelijker een double kill als in Reach. Hoe dit komt weet ik niet... Ik heb toch het idee dat ik in een 1 vs 2 situatie harder genaaid ben in Reach als in H3. Als ik nou eens wist waarom dat was kon ik er iets aan doen.
Klik om te vergroten...