1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    whoops. :+ Net was er iemand de hele tijd aan het schieten op teammates @ Invasion. Nadat ie mij te pakken had heb ik em geboot.
    Was alleen vergeten dat ie in een party van 4 zat en de rest dus ook werd geboot 8)... potje moeten uitspelen met 2 man.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, dat is wel jammer ja. Maar hij is wel terecht geboot. Ik ben trouwens echt niet te stoppen met een Banshee op Big Battle.. Speelde met Cookie en nog wat anderen 1 CTF. Zowel met Offense en Defense heb ik veel kills gemaakt, vaak ook erg handige. (Ik doe het niet enkel voor de K/D hoor!) Zo heb ik best vaak een Warthog met drie man of een volledige Falcon uit de lucht gebeukt op het moment dat me team het moeilijk had. Ook leuk als vier man op je staat te knallen met DMR's en dat je dan ontwijkt en ze allen neer knalt met zo'n groene bom.

Aan het einde hadden wij gewonnen en had ik een K/D ratio van +28. :)

3. Forty

Forty Guest

Weet iemand of ze De game modes van Action sack uit H3 in Reach gaan doen?

Ik kon nog wel van Grifball genieten :D

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik noob eindelijk door hoe je een assasination moet doen!! Mooi man! \o/
    Gelijk twee foto's van.

Gisteren daarna de smaak te pakken en altijd onderaan bij slayers.... en jawel derde, tweede en toen eerste!!!\o/\o/

Helemaal blij! Bij het terugzien zie ik ook wat ik allemaal fout doe. Echt stomme dingen.

Zie hier het bewijs...
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=4330531&player=Bidle

Kortom als ik Noob dit kan, kan iedereen het!! :)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik doelde ook op het feit dat je elkaar veel te vaak tegelijk killed ondanks dat er veel tijd tussen de klappen zit, hierdoor krijgen ook vaak spelers met een mindere reflex toch de kills. In Halo 2 heb ik me zelden geërgerd aan het beatdown systeem en in deel 3 werd het juist erg anders en het was daar ook juist dit systeem en wapens zoals het zwaard waardoor ik direct het spel het raam uit heb gelazerd. Maar dit is uiteraard persoonlijk maar het gegeven dat je elkaar nu tegelijk kan hebben met snipers, DMR én beatdowns is imo zeer storend. Als je dan ook het potje terugkijkt dan zie je dat je iemand sniped, vervolgens valt hij achterover en als hij bijna de grond heeft geraakt dan komt er opeens een kogel uit zijn wapen, dat geeft wel aan dat het verschil er wel degelijk was maar dit wordt helaas zelden herkent door het spel.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nice!

@ Cookie: idd zie je met swat ook vaak gebeuren, vallen vaak beide neer door een headshot terwijl er voor mijn gevoel echt tijd tussen zit

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tja, het is of dat systeem of dat je connectie meer bepalend is wie er wint. Ik geef de voorkeur aan dit systeem.

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt gek van die NAT problemen. Ik heb 1 persoon uit mijn hele lijst met wie ik niet kan gamen. Tot het opeens vandaag wel even kon. De halve dag met hem zitten gamen en opeens floepa, val ik weg tijdens het zoeken en is het weer onmogelijk om hem te joinen....

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie was party leader op het moment dat het WEL werkte?

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Infection op Pinnacle is zooo geweldig!!
    Zeker met split-screen(gister met vrienden dikke halo party 20h gamen!!!(okay maybe dan wat pauzes tussen maar dat telt niet mee)

11. Forty

Forty Guest

gefeliciteerd.:{

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zeker nooit gedaan! Doe ik ook soms in de zomer maar dan tellen we niet de uren maar tot hoe laat we dan door gaan in de volgende dag!

Maar kan niet wachten om halo reach te spelen! Nog 31 dagen :'-(

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Yes, dinsdag playlist update. :thumbs:

- SWAT gaat verdwijnen in alle playlists, die krijgt zijn eigen playlist op 7 oktober.

- Snipers gaat minder vaak voorkomen in slayer en BTB battle. (krijgt uiteindelijk ook zijn eigen playlist).

- Team objective krijgt meer gametypes op powerhouse.

- Multi team krijgt rocket race :+

- In big team battle gaan classic gametypes verdwijnen.

- In Arena doubles doubles boardwalk en pro gametypes verdwijnen.

- In Team arena verdwijnen pro gametypes, er komt waarschijnlijk in het volgende season een Pro playlist.

- Alle arena playlists krijgen een aangepaste "Zealot" map variant met een soft kill barrier in de ruimte.

- Score Attack: minder credits voor gruntpocalypse.

- CO-OP matchmaking playlist op 14 oktober beschikbaar.

Dit, en een hoop bug fixes in matchmaking. Ik weet niet of dat dit via een title update zal gaan, aangezien ze al veel kunnen aanpassen zonder update.

Weekly update: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=28998

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Whoops denk dat die laatste achievie m voor mij niet meer wordt.
    Ik ging net even proberen of het echt lukte om je challenges meerdere keren te completen. Heb dr zo'n 20.000 cR mee gehaald, maar nu lees ik dit. Komt dus morgen waarschijnlijk een ban + reset aan voor mij :9
    Tsja, balen.

15. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    CO-OP yay!!
    Gruntpocalypse minder credits neeeeeee!!!!

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is ook gewoon stom want het was al sinds dag 3 ofzo bekend dat dit niet op prijs wordt gesteld door Bungie. Waarom heb je het überhaupt gedaan trouwens? Het levelen gaat met die target locator en Gruntpocalypse al snel genoeg en dan heb je ook nog eens al die easy daily challenges erbovenop.

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Net een paar potjes in Arena doubles gedaan, en we waren gewoon niet te stoppen!
    Helaas was m'n perfection net voor me weg gekaapt, 14-0 en dan pakt hij de laatste kill...

Verder staat er ook een enkele keer dat ik geen memory device heb, of iets in die richting, erg irritant.

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik het echt te fakkin saai vind dat ranken. Stomme is dat ik nu nog maar iets van 63k cR nodig heb voor die Lt. Colonel.. Dus stel dat ik morgen nog niet gebanned ben kan ik hem dan nog halen :b: Of gokken dat ik niet gebanned ga worden, maar denk dat die kans hééél klein is.

Edit: Ook gewoon wel stom dat ik het gedaan heb. Had t achteraf veel beter niet kunnen doen Maar verveelde me echt dood met die gruntpocalypse.
    Dan te bedenken dat ik nog maar 64k moest en dus al 390k gehaald had Legit... Bleah :9 Had ik makkelijk snel kunnen hebben, gezien je iets van 7k/dag makkelijk haalt (5 potjes grunt en dan nog wat daily challeng).
    Maarja, eigen schuld.

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  19. Forty

Forty Guest

Had ik ook, 14-0 word ik geteamed :mad:

Maar...
    Ik heb een soort bug bij m'n achievments:
    Ik heb alle achievments behalve die ene dat je iets moet kopen waarvoor je Lt. Colonel voor moet zijn maar er staat dat ik 47 van de 49 achievments heb :confused:

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Waar staat dat? Want op xbox.com geeft hij ook gewoon 48 aan.

Elke dag even een paar potjes gruntpocalypse en de daily challenges en tussendoor MM en je bent Lt. Colonel. Maja, hoevaak heb je die challenges opnieuw gehaald, 10x ofzo? Ik weet niet of Bungie onderscheid maakt m.b.t. het aantal maar ik las vooral dat gasten van 200K werden gebanned, dus misschien kom je er mee weg. 20K is nou ook weer niet zo'n denderend aantal, dat is nog geen 10% van je totaal verdiende credits.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina