1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Team Objective_O_

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dan pas? Jesus... Dan moet ik het voorlopig met mn stormtrooper helm doen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zitten soms in die Ordnance pods die aan het begin gedropt worden

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Waarom is Halo zo k*t als je alleen speelt... Bij andere shooters is het ook niet super maar Halo slaat echt alles. Eerste potje online, BTB Slayer op Paradiso, ik pak de sniper, loopt er schijnbaar een vijand naar de banshee toe met 3 teammates eromheen. Ik sla hem 2 keer maar raak hem maar 1 keer dus ben dood en die kerel kan daar gewoon blijven staan in onze basis met mijn sniper zonder dat ook maar iemand er wat aan doet. Dus wil ik hem weer killen maar hij was om het hoekje gaan zitten en assassinate me, dus toen maar oldskool mijn xbox uitgedrukt :) Rumble pit vind ik geen bal aan helaas, maar dit moet toch wel de meest rampzalige shooter zijn om alleen te spelen, ik heb echt het idee dat het gemiddelde IQ ver onder de 70 ligt bij Reach :F:

Gister ook met BTB op Coag. Sta ik naast de ingang van onze grot, de tank stond achter onze basis. Ik zie 2 stipjes in onze grot op de radar dus ik schiet met mijn DMR op onze tank en naar de ingang, met de bedoeling om aan te geven dat daar vijanden zitten en uiteraard schiet de tank op mij i.p.v. naar de ingang... Dus of hij nou zo scheef was of de hint niet snapte...maar ook dat was geen heldere actie.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Net als die kneus gister die jou telkens bleef slaan omdat jij de sniper had. Toen ging jij rondjes om de pilaar rennen en hij steeds jou achterna. :lol:

Uiteindelijk had ik het zover gekregen dat hij mij doodde en ik hem bootte, knuppel.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen Reachen is inderdaad een stuk minder , geen idee waarom tho.

7. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    1000/1000! \o/

Mensen die graag volle parties willen, voeg me toe!

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zou toch een update komen ? Gruntpocalypse geeft mij nog gewoon 1000 cR..

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is de dag al om dan? ;) Zal vanavond wel zijn rond een uur of 7.

Net zo'n typisch Halo moment: Elite slayer op Reflection bij de sniperspawn/lift. Een vijand komt door de gang, we gooien beide een sticky, de stickies botsen in de lucht (like...wtf 8)) een teammate loopt ertussen, de mijne botst van het andere sticky af, op de rug van een teammate en ik heb de betray. Ik moest in theater terugkijken wat er precies gebeurde want in de game snapte ik er echt geen reet van 8)

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik speel bijna altijd alleen en vermaak me prima :9
    heb geen RL vrienden man met een xbox :+

12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    hmmms ik heb best wel wat mensen van hier op live alleen speel nooit met ze... sorry, ik begin me ook te ergeren an het geen team hebben dus ik ga voortaan gewoon mensen inviten voor een party :). voeg me maar toe als je het zat bent teamloos te zijn. dat gaan we voortaan anders doen!

ik wil de update.... SWAT _o_

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nu ook nooit meer SWAT in team Slayer, altijd wel leuk om te doen.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik join jou steeds, maar vervolgens reageer je nooit :b: (ook niet als je al weer in de lobby zit)

@ cookie: gewoon niet zonder bekenden spelen?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.121
    Ik wil ook wel weer eens met bekenden spelen :+, jullie kunnen mij wel toevoegen :)

16. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken jullie allemaal niet maar wil inderdaad wel graag samenspelen, alleen is inderdaad een bitch... Add me als jullie willen, vindt het ook zo wat om iedereen hier te adden op deze pagina terwijl ik jullie niet ken ^^

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Halo 2 uitkwam hoefde je helemaal niet op forums naar mensen te zoeken om mee te spelen, Die vond je toen nog vanzelf.

(Halo 2) Matchmaking Killed Social XboxLive!

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.121
    Zo, laatste post van de pagina is bagger :+

19. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Haha echt he, was natuurlijk voor de pagina hiervoor bedoeld.:+

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx! Ga toch eens meer opletten.

Nog een vraagje, als ik met twee man op mijn xbox online ga en één van ons betrayed iemand..... wat dan??

Worden we dan allebei gedumpt?

Enne..... ook ik ben het betray gebeuren meer dan zat! Man, man, man wat een lui. Met name die Amerikanen. Tijdens rocketfight.... gaan die gasten bij de mannetjes staan??? Dan vinden ze het gek dat ze een keer gekilled worden.

Ook leuk:
    Gisteren zelf 3x betrayed!!! Door dezelfde gast.... eerste keer binnen in de gang....schiet die een raket af, tweede keer staan we bij elkaar schiet die een raket op de grond.... derde keer schiet hij een raket op mij terwijl ik in een ghost zit!??
    Kortom ik was er klaar mee..... wat gebeurd er... Ik krijg een bericht met enkel gescheld en dat ik niks voor stel..... F(*k dit en dat..... hele tirade!????

Moet niet gekker worden dit!?

Laatst bewerkt: 5 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina