1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :D Welke map? Ik vind dat Gruntpocalypse best nog wel leuk om te spelen ook. Lekker headshots maken en combo's proberen te scoren. Erg jammer dat het niet in matchmaking met zn tweeen kan in een soort highscore contest

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.122
    Ik denk Corvette.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha wow 8) Maar dat was één van de eerste keren dat ik gruntpocalypse deed en ook de enige keer op die map, de rest heb ik allemaal op corvette gedaan, die map gaat veel sneller :cool:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waar gaan jullie staan op Corvette?

Ik ga meestal ongeveer 3/4 de helling aan de linkerkant op. Heb het idee dat ik dan het beste overzicht heb.

Bij Waterfront op het dak boven de ammo kist dicht bij de trap zodat je ze daar aan hoort komen. Bij Beachhead op het bovenste balkon bij de spawn (waar je in de campaign die missile launchers ativeert)

komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon altijd zo hoog mogelijk en zo dicht mogelijk bij ammo ga staan :+

Behalve bij die map uit Oni:confused:word base. Ben de naam even kwijt. Daar ga ik helemaal links staan (nog wel op het balkon)

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dat grunten is wel ff leuk idd maar wtf die headshot commendation van 4.000 naar ineens 20.000 Damn :+

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als je spawnt dan ga ik altijd direct op het rechter platform staan en daar breng ik de rest van de tijd door.

Je hebt er 8000 nodig voor Onyx, 20.000 is voor die vlammende Onyx maar daar krijg je verder toch geen credits voor. Het is alleen wel vreemd dat Bungie.net de 8000 overslaat en alleen de 20.000 laat zien terwijl er nog een stap tussen zit.

8. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    God wat ben ik dom zeg|:- Ik dacht, WOW die helm van 60.000 Cr is vet! Daar ga ik voor sparen, heb ik eindelijk 60K, zie ik dat je daar Lt. Colonel voor moet zijn. Oh....hoe kan ik nou zoiets over het hoofd gezien hebben:lol:

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kan beter doorsparen.. Als je ziet wat je later nog voor moois er allemaal bij krijgt (die nog véél duurder zijn!)

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, Begin nu echt moe te worden van al die kleuters op XboxLive.
    Net ook weer, Speelde een potje Matchmaking Firefight met 3 random gasten:

Gelijk aan het begin van de game zit een van die gasten naar mij te kijken op een manier die je vast wel herkent (Met zijn scope op jouw hoofd).
    Dus ik kijk hem even aan met de 'Moet je vooral doen jongen' blik, Draai me vervolgens om en wil verder lopen.

En ja hoor, BAM, Mijn kop eraf.

Dus ik spawn, Loop naar hem toe en doe hetzelfde. (Jij verpest mijn perfect game dan gun ik jouw er zeker geen.)
    Hij spawn en, Jawel je raad het al, Betrayed mij weer.
    Vreem genoeg (Of gelukkig) krijg ik meteen daarna de optie om hem te booten,
    Wat ik dus ook meteen doe.

Alles goed en wel tot nu toe en eigenlijk niets aan de hand zou je denken,
    Ik was dan ook alweer normaal verder aan het spelen.
    Krijg ik vervolgens de volgende message:

En wie begon er nou?
    Denken dat je leuk bent en gaan janken als je dan gekickt word?

What goes around comes around.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Had het al gepost, maar in het verkeerde topic....

Pffff, heb nu al tig potjes invasion gedaan en nog steeds niet die skunked achievement!!!

Zijn er hier nog mensen die hem willen halen??? Een bezet gebied mag tijdens de game niet in handen van de vijand vallen. Dat is het doel.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je moet eigenlijk gewoon geluk hebben dat je in een goed team komt en tegen een slechte tegenstander speelt. Zelf heb ik hem al een paar keer gehaald.

Sowieso zijn de covenant in fase 1 tering slecht. Needler kogels ontwijk je makkelijk en de plasma repeater is al helemaal niks. Spartans spawnen meteen met een pistol, fuck yeah _O_

Enigste tip die ik kan geven is in dit hoekje zitten:
    [yt]PTWGtX2MndA[/yt]

Helaas zijn er momenteel al genoeg mensen die hier rekening mee houden en direct een grenade oid. de hoek in gooien.

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hoe ontwijk je die needlers dan ? dat lukt mij niet echt :p die dingen vliegen toch een beetje op je af he ;)

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen hier die een beetje actief SWAT spelen? Voeg me even toe, wordt zo moe van al die n00bs.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb je toegevoegd, SWAT zal waarschijnlijk nog het enige zijn dat ik ga spelen :+

16. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het al, ik ga even ME uitspelen en misschien kom ik rond een uur of 10 nog even online :)

Ik schrik soms wel van het lage niveau van sommige SWAT spelers. Staat er een enemy achter me, schiet hij me in mijn rug. Dan spring ik gewoon en draai me in de lucht om en geef 'm een headshot. Snap niet dat sommige mensen dat niet snappen.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Vanavond ben ik er niet, morgen waarschijnlijk weer. Ik vind het altijd wel mooi als ik aan het spelen ben met de 5.1 aan en dan hoor je opeens van links achter keihard gehijg en dan is het weer een vijand die je liever wil assassinaten dan neerschieten met SWAT, dan hoef je je ook alleen maar om te draaien en je hebt hem. Het is echt een enorm voordeel heb ik gemerkt als je een beetje goed op het geluid let, in SWAT gebruikt iedereen wel regelmatig sprint en daar komt altijd aardig wat geluid vanaf.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik ga eerst maar es een paar keer alleen swat spelen dan join ik jullie wel eens ;)
    zal jullie anders alleen maar tot last zijn :9

19. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, vooral sprinters zijn heel makkelijk te onderscheiden. Easy kills :+

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Graag, want elke keer zelf 20 kills moeten halen om te winnen is ook niet ideaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina