1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voilà.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik zal ff ruimte voor je maken. Ik had vanmiddag ook weer een paar druiven in mijn team die het voor elkaar krijgen -12 te staan :{

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fuck, dan moet ik zelf ook maar eens zo'n setje halen. Welke raad je me aan?

Ik word regelmatig gekilled van achter.

Wat trouwens vervelend is in SWAT als je met een team speelt dat totaal geen positie kiest. Je spawnt dan op de meest verschrikkelijke kutplekken... Ach ja, het was wel lachen met die gasten.

Springen werkt erg goed. Afstand nemen van Needlers is ook een must. En anders heb je nog altijd Sprint. Het enigste wat je nooit moet doen is in een rechte lijn naar je tegenstander of van je tegenstander lopen.

WTF, ik las eerst duiven! 8)

Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Goed setje :9
    http://www.kieskeurig.nl/home_cinema_systeem/harman_kardon/cinespecial_29plus/335998/

of een headset
    http://www.consoleshop.nl/category/...ml?ref=17837&gclid=CP_1htiBv6QCFYYK3godTnru0Q

Weet niet welke goed is trouwens :p

deze ga ik bestelen denk ik :9
    http://www.consoleshop.nl/product/8...h-ear-force-px21-headset-ps3-xbox-360-pc.html

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een setje van 600 euro... No thx, dan ben ik maar slecht in Halo... :+

6. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Z5500 is ook goed. Maar ik heb gewoon een goedkoop logitech setje (analoog) en die doet het ook prima :+

@centurion: andere keer, ga nu schei- en wiskunde ff leren 8)

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Godver, net eerst een potje met noobs van hier tot Tokio, daarna een game met lag behalve voor de host in swat, ja flikker dan maar op.

/edit; Niet tegen jullie bedoeld hoor.

8. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, je was me net voor met die edit. :+

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Z-5500 is echt een relaxt setje. Net even een paar potjes met jou gespeeld, ging goed! Alle 3 gewonnen, zoals het hoort :cool:

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, ik heb veel goede dingen gehoord hier op xbw over de Z-5500. Ik zie wel wat ik koop wanneer ik eindelijk weer eens geld heb. Elke keer wanneer ik eens geld heb moet ik weer de nodige dingen kopen.

11. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard:cool:

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Echt dat invasion..... ben het aardig zat aan het worden.... brrrrr

Heb ik netjes het ene vakje bewaakt....paar seconden op het einde.... iedereen weg... ik heen/weer rennen tussen de vakjes....... weer niet gelukt!!!:F:

Man, man, man..... hebben al die gasten de Skunked achievement al of zo??

Iedereen hier ook al deze achievement? Anders even met een paar man online die achievement binnen slepen! :b:

13. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo belangrijk aan die Skunked achievement dan? Ik had hem in me eerste (en tot nu toe ook het enige) potje Invasion dat ik deed, ging er ook helemaal niet voor ofzo. Misschien is het beter als je gewoon Invasion speelt, en dan niet voor Skunked gaat, maar gewoon voor de lol speelt, dan haal je hem vanzelf wel.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik vind invasion niet zo boeiend en wil gewoon de achievement halen, maar komt anders idd vanzelf wel. Het is de enige achievement die ik nog moet.... op de rank achievements na, maar die komen echt vanzelf wel. :)
    Als er anderen zijn die hem ook nog moeten is het ook wel weer zo leuk om hem te halen.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Swat op pinnacle....mijn god iedereen zit met hun hoofdjes gebukt achter die randen... hoe laf ben je.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Wat is daar nou mis mee? Je gaat toch niet als een gek naar een open terrein rennen en dan elke keer een headshot krijgt?

17. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

haha ik blijf ook altijd in de torens en kill al die idioten die over dat open terrein rennen. Heerlijk \o/

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    In die toren op 1 plek blijven op de crouch knop drukken en headglitchen...CONSTANT, en bij die schotgun met je hoofdje kiekeboe en bij de kleine toren. Dat is geen skill....

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ik zeg ook niet dat het skill is, het is gewoon logisch.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit zat toch niet in Halo 3? Ik meende me te herinneren dat het schieten is aangepast. In reach raak je altijd waar je op richt. Dus je schiet precies naar de plek waar je naar kijkt.

In H3 moest de kogel dat uit je wapen altijd raak zijn. Dus als je gebukt achter een muurtje zit en je schiet. Dan raak je alleen het muurtje als je wapen lager is dan de muur.

Weet alleen niet meer zeker of dit klopt. Het zou ook kunnen dan je in H3 dwars door de muur schoot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina