1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    heb je toegevoegd;) heb alleen geen headset :x

    De rooie duivel my mom says im cool

    Haha
     
  2. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog nederlanders die wel hun Mic durven aan te sluiten?
    Ik vind alles geweldig, Firefight, Slayer. Alles is prima maar dat zogenaamde Chatty instelling werkt niet. Dus ik zoek wat sociale gamers.

    GT: Snuff NL ( Toen wist ik nog niet wat het betekende|:- )
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd.
     
  4. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Jahwel hoor ben normaal ook wel een chatty speler orginele headset heeft onze hond kapot lopen kauwen :+

    toen had ik zo'n ding van mw2 gekocht die om je hals moet (wat een kut ding :+ had ik binnen 3 weken zelf al kapot :p)
    moet nog steets om een nieuwe
     
  6. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de multiplayer best wel tof, alleen snap ik niet dat mensen met Ruble Pit(waar je voor je zelf moet vechten) veel kiezen voor Infection. Ook met Big Team battle word er ook vaak Snipers only ofzo gekozen. Als je dan in het slechte team zit word je gwn kneiterhard gespawn raped etc.

    Misschien komt het omdat ik nog niet zo goed ben, maar tot nu toe vind ik het nog niet het einde.
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    oh dan heb je gewoon pech denk ik :eek:
    tot nu toe heb ik veel ruble pit gespeeld en maar 1 keer infection gehad ;)
     
  8. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, en kan je ook ergens speciaal voor Stockpile kiezen? Of moet iedereen daar voor voten dan?
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook redelijk veel infection en haat die mode.
     
  10. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja die mic is 3 x niks. Ik gebruik ook gewoon de normale, vind het wel prima.

    Bij de MP is alleen wat slecht nagedacht over de spawnplekken van sommige wapens. Waardoor je er echt te lang kan blijven campen!
    Dat je verliest in een Snipe game omdat je niet kan snipen is natuurlijk vrij weinig aan te doen, ook door bungie :+
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    stockpile nog niet tegengekomen
    wat moet je daar doen dan ?

    echt niet normaal zoveel gamemodes :p

    oddball vind ik trouwens ook erg leuk om te doen :9

    ik heb trouwens schijt aan dat racen :p
    dat rondjes rijden vind ik wel lache wie de meeste checkpoints heeft gehaald

    maar die mode dat er steets een plek komt waar je heen moet rijden en als iemand er dan is naar een andere plek gaat (destenation moved hoor je dan een paar minuten lang om de 5 á 10 seconden :+) is echt kloten :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat blijven Nederlanders toch irritant als je ze tegenkomt. Dan zit je lekker met een paar Britten te spelen en dan krijg je Nederlanders tegen je en gelijk komen ze aanzetten met een brak accent en vliegen de "owns", "going down" en "you guys suck" je om de oren. Amerikanen zijn vervelend maar Nederlanders zijn toch wel het volk dat dit soort spellen veel te serieus neemt, bij COD werd ik hier ook aardig knetter van. Ik speel de MP wel gewoon als er friends online zijn want alleen is er nog minder aan dan in de voorgaande delen.
     
  13. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit de free for all optie er niet bij zoals bij halo3?Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar kan niets vinden....
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Rumble Pit is FFA
     
  15. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0

    Lol lekker vooroordeel.
    Net alsof alle nederlanders op Reach 16 jarigen zijn die woest worden als ze verliezen. Ik heb net heerlijk gezellig met 4 duitsers zitten spelen.
    Ik heb alleen een hekel aan amerikaantjes die ons Duitsers noemen terwijl er verdomme NL achter me naam staat en niet DEUTSCHLAND.
    Zodra je Joint en Amsterdam zegt snappen ze het wel |:-
     
  16. Forty

    Forty Guest

    BIj Invasion slayer moet je gewoon kills maken en wie het eerst 100 kills heeft wint.
    De territories zijn voor extra wapen/voertuigen die je team een groot verdeel kan geven.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is niet echt een vooroordeel. Het is regelmatig zo wanneer ik vroeg in de middag speel dat je 9 van de 10 keer "trashtalkende" Nederlanders tegenkomt. Ik heb nu al 5 jaar live en bij elke shooter is het hetzelfde, dat was bij Halo 2 al zo. Vandaag ook weer een sniper potje waar ze met zijn allen op een rots gingen kampen en ons spawnkillde, 2 gasten leavden daarom al vroeg van ons team en je had ze moeten horen na de match en dat gebeurd zo vaak :emo: Zelfs bij Amerikanen is het zelden zo.

    Dat Firefight matchmaking is ook wel geinig trouwens, alleen jammer dat het zo ontzettend lagt elke keer, ook al zet ik de settings op een goede connectie. Die delay die je vaak hebt bij het indrukken van de knoppen is echt zeer irritant.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1, Nederlanders zijn de grootste klootzakken online :+ Met amerikanen als goede 2e
     
  19. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Engelse, 12 jarige kids staat dan op stipt #3:b:
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dus alleen Arena spelen geeft je een rating? Echt het is weer eens zo ondoorzichting als de pest, as always met Bungie :+

    @ hierboven: daarom speel ik ook alleen met bekenden online
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina