1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister gekocht, campaign not niet naar gekeken alleen de mp! Gebruik vooral de jetpack en de hologram, ligt aan het level maar het gaat weer als vanouds goed xD

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    hologram is echt geweldig op sommige momenten lig soms echt in een deuk als ze mijn holo proberen te assasinaten en ik het dan bij hun doe *)

Trap er zelf trouwens ook vaak genoeg in :p

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ziek!

Jammer dat headhunter zo snel voorbij is. Bij capture the flag had ik 2x zo lang de tijd gehad en dan was het misschien wel unfrigginbelievable geweest. :p

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah leuke score maaruuh waarom geen hooftjes in geleverd :eek:
    je loopt vast om alle skulls heen ofnie :emo:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je met een sniper achterin zit dan is het lastig skulls verzamelen. Een streak met de sniper van 15+ op Coag is imo niet zo denderend, helemaal niet in een non-slayer potje. Neemt niet weg dat het altijd wel goed voelt als het lekker gaat met de snipe want ik pats er zelf ook wel eens mee, alleen is het niet heel lastig om te halen :+

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    met headhunter vooral niet omdat er geen tanks en ghost zijn alleen mogoooses :p

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb die 2 assassination challenge net gehaald maar ik had maar 1 keer iemand geassassinate en ingame kwam de challenge ook niet in beeld, apart. Wel eindelijk mijn eerste bulltrue gehaald en de laatste avatar award :) De daily challenges van vandaag waren wel weer goed voor aardig wat Cr. trouwens, inmiddels zou ik nu alweer commander zijn, hopelijk gaat die rank cap er snel af want ik wil die gouden visor :mad:

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    Daar ben ik ook voor aan het sparen :+, moet alleen nog flink wat rangen omhoog :mad:

9. Dodenakker

Dodenakker Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamertag is Expyrious
    Voeg me toe, ik doe vooral SWAT en Big Team Slayer etc.

:b:\o/

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat van die challenge had ik ook. 1 assassination uitgevoerd en ik kreeg gelijk de melding dat ik de challenge had gehaald, terwijl ik er nog 1 extra moest uitvoeren.
    Vandaag ook de weekly challenge gehaald en ben nu Lt. colonel. Dus 1000/1000.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb echt het gevoel dat ik als een tryhard moet spelen om positief te gaan en laat staan winnen...

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    Ik niet (op SWAT na :+)

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik net andersom :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het waard om zoveel moeite te doen voor die daily's? Ga je daar zo snel omhoog van?

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    gemiddeld zo'n 5000 CR per dag ;)
    en zoveel moeite is het niet het is of gewoon multiplayer spelen en zo komen vanzelf wel of ff 4-5 potjes scoreattack en je bent wel klaar

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Haat aan Arena.

'Niet leaven! Superslecht voor je rating' -Zegt Bungie dan.

En wat dan als al je teammates weggaan? 1 vs 4 .. nee das lekker eerlijk!

Edit: AARGH ook echt gewoon 3e potje achter elkaar dat minimaal de helft van mijn team leaved omdat ze te slecht zijn! Dit is zoo belachelijk om met random people te spelen

Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is niet alleen slecht voor jezelf en je team, de rating van de tegenstanders zijn dan ook slecht. Omdat je waarschijnlijk niet genoeg kills/assists kan maken tegen 1 of 2 tegenstanders en wanneer je ook nog niet de 50 kill limiet hebt bereikt word je rating ook niet geweldig hoog. Dus weggaan in Arena al is het maar 1 of 2 mensen verneukt alles inderdaad.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom prefereer ik altijd om gewoon met een party te gaan halo-en.
    Dan maakt het niet eens uit of je nou wel of niet goed bent, je kunt gewoon winnen als je goed samenspeelt.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar met slayer en zeker met SWAT word het lastig. Ze geven het andere team alleen maar gratis kills. Het beste is dat om zo'n iemand in een hoek te proppen. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina