1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    slayer pro is met alleen maar rennen?

het niveau in de arena lijkt ineens een stuk hoger? Ik kwam redelijk mee maar wordt de laatste dagen echt compleet afgedroogd. Draai potjes van -9 ed........ |:-

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit Arena gedaan (wel in de beta), ik wacht nog steeds op de Lone Wolves versie daar :+

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ach ja, was in Halo 3 ook al zo.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Had niet anders verwacht. Wel blij dat er twee BTB maps in zitten (waarvan één ook Invasion) want dat speel ik het meest en vind er nu maar een paar leuke maps bij zitten. Had wel gehoopt op een nieuwe Forge World (of Forge City eigenlijk =P), maar misschien komt dat later nog wel.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    die map laat ik dus eerst wel ff links liggen wordt toch BOen in november

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ga de maps wel gelijk halen.... nu ff gestopt met Halo en bezig met Sonic.... old-skool!

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Dus als je geen invasion speelt krijg je er eigenlijk maar 2?

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nee, die map is ook voor gewone gametypes beschikbaar. Maja Boneyard en Spire vind ik tot nu toe alleen leuk met Invasion dus ik hoop dat ze daar wel wat meer op hebben gelet.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Die vond ik idd ook wel aardig met invasion. :b:

11. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel eigenlijk alleen maar team doubles (lekker veel chaos) en ik haal meestal wel redelijke tot goede scores. Ik heb alleen echt het idee dat ik altijd bij de slechtste van iedereen wordt geplaatst, zo hatelijk:mad:

Even mijn laatste drie potjes als voorbeeld:

Slayer op Zealot
    Ik 35 kills (beste), hij 14(slechtste), waardoor we heel nipt tweede worden.

Crazy King op Swordbase
    Ik 41 (best aardig), hij slechts 2 (slechtste (op één na die na vijf seconden al uit het potje was)), waardoor we derde werden.

Crazy King op Reflection
    Ik 85 (beste), hij 0, gelukkig was mijn score wel goed genoeg om eerste te worden:eek:

En van die DLC word ik niet heel blij. 800(P) vind ik best veel voor drie maps. Zolang ze geen leuke playlists (in mijn geval: Doubles, Team Slayer en Rumble Pit) alleen voor DLC-mensen gaan doen, ben ik niet van plan ze te kopen.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    morgen krijgen we trouwens ook een update toch ?

13. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0

:9

Ik ben positief verrast! 800 punten vind ik helemaal niet gek. Ik had zelfs 1200 punten verwacht.... En de maps zien er schitterend uit.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel geen BTB meer, enkel nog swat en slayer dus ik laat die maps lekker schieten, 800 punten voor 1 map is iets te veel van het goede. Hopelijk knallen ze er niet gelijk weer allerlei modi uit die je niet kan spelen zonder de maps want dan word ik naar... Dat was met deel 3 ook zo tergend, je kon geen ruk zonder te betalen.

Edit:// Bah, ik zie dat The Cage op de 19de ook bij de Sniper playlist komt, daar loopt iedereen toch altijd met de secondary wapens te kutten, dat is imo ook helemaal geen sniper map.

15. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijven wel 3 mappen he, niet 1 ;) 800 punten is trouwens de prijs voor 3 mappen die bungie al sinds halo 2 hanteert.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is het eigenlijk al bekend, of veel van de Playlists weer alleen beschikbaar zullen zijn voor de mensen die deze DLC aanschaffen?

17. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik de DLC op dag 1 zal aanschaffen ben ik daar idd ook bang voor. Hopelijk komt er een aparte DLC playlist en worden de mappen pas in de andere playlists gemixt als ze gratis zijn, zoals ook eerder wel eens gedaan is.

Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Worden ze over een tijdje dan gratis?? Neem aan dat dat nog wel een jaar gaat duren!?

19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe maps zien er best tof uit. Ik speel sowieso niet zo heel veel en nieuwe Big Team Battle maps zijn meer dan welkom. :)
    Verder ben ik ook benieuwd naar de Forge Pallet. Omdat één van de drie maps een hele grote schijnt te hebben. Hopelijk vergelijkbaar met Forge World en krijgen we toffe geforgde maps. :)

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hopelijk niet te groot....

Die grote map met capter the flag vind ik geen zak aan.... gewoon een groot grasveld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina