Jep, het is gewoon free for all. Je vormt een posse zodat je een gevoel heb dat je ergens bij hoort! Lekker gezellig bonden en samen hideouts doen. De posse leader kan waypoints zetten (blauwe kleur) voor de hele posse en samen kunnen jullie bijvoorbeeld een team death match beginnen tegen andere mensen.
Haha oke, maar dan kun je bij een team deathmatch je eigen teammates killen. Maar dat moet je dan eigelijk gewoon doen met wat vrienden?
In Team Deathmatch kan je idd je eigen team doden, maar dat duurt aardig lang. Daarnaast doet niemand dat, dus ik snap ook niet waarom je het dan zou doen.
Net met Ralluf & Daz de Master Hunter Challenges gedaan - héél erg tof! Vooral de zwijnen, cougars & de beren waren tof (al duurde de laatste wel erg lang! ). Daarna hebben Daz & ik nog even de Outlaw Challenge gecompleet met een $5,000 bounty! Oja, Ferron was er ook nog. Maar die reed ons alleen maar omver met z'n paard
Was inderdaad erg tof! Vooral die beren neersteken was een hell Ze bleven ook gewoon maar van alle kanten komen.
Hoe werkt dat nou met die Hunting Challenge? Moet je die dieren opzoeken of komen ze naar jou op een of andere manier?
Je komt ze vanzelf tegen. Later moet je alleen wel echt op zoek gaan, kan BEHOORLIJK lastig zijn. Vooral de "Legendary" Cougar en de "Legendary" Bear zijn érg lastig te killen. Cougar is enórm snel, beer heeft iets van 20 kogels nodig. Tips voor deze: Bij de Couger in het hutje gaan zitten in de rode cirkel. Bij de beren op een huisje gaan staan
Ik had er zeker 20 gehad maar niks geen legendary, uiteindelijk komen et ook geen van die veesten meer en moet je weer helemaal uit stadje/cirkel
Fuuu, ik wil ook Khan the Jaguar, Lobo the Wolf, Gordo the Boar en Brumas the Bear vermoorden. KUT MP!