1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 18 mei 2010.

1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Mogelijk van microsoft en sony, zijn toch aantal arcade spelletjes minder om te verkopen.

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je wel is een punt hebben ja , had ik nog niet zo bekeken idd!

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het met auto-aim in de MP?

4. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Auto Aim is instelbaar (aiming mode normal, expert enz. ) die van mij staat op normal en heb eigenlijk vrij weinig gemerkt van aanwezigheid auto aim tot nu toe

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar andere mensen kunnen wel auto-aim hebben en zo mensen mee doden :eek:?

6. Ravnoss

Ravnoss Praetorian

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stelt de host in welk skill-lever er wordt gebruikt en moet iedereen dat gebruiken. Dus geen oneerlijke matches :)

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ah gelukkig maar, anders zou het de multiplayer verpesten voor mij. Volgens mij is er in de free roam lobby geen host, toch? Hoe zit het daar in elkaar?

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die de game al hebben mogen me toevoegen , misschien dat we vanavond samen kunnen kloten in de online modussen !

9. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar in free-roam is er geen host in ieder geval. Een gang match of andere game binnenin free-roam ben ik nog niet in geweest. Elke keer word ik eruit geflikkert. Het loopt dus nog niet zo lekker maar hoop dat er vrijdag verandering in is :p

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Argh, gelukkig heb ik nog een plaatsje in de begroting kunnen vinden zeg, tjonge jonge ik moet het vanmiddag spelen!
    Als dan iemand zin heb in multiplayer, add me gerust;)

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch aardig wat MP gespeeld vanochtend ,en ik deed dan gewoon casual games kiezen en dan kan je in Competive games terecht , soms team tegen team ,of Deathmatch.

Moet wel zeggen dat je het beste je controls op normal kan zetten voor de MP ,want iedereen gebruik min of meer wel die auto aim.En als je dat zelf dan niet doet dan ben je zeker de lul keer op keer.

Moet erbij zeggen dat ik het cover systeem best lekker vind werken en dat dat ook best wel diepgang oplevert in de game.Sommige matches is het echt van plek naar plek Ala Gears of War en vanuit cover mensen te schieten.Levels zijn ook echt heel dope en gevarrieerd !

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus het devies is zelf hosten, om auto aim te voorkomen. Waarom gooit Rockstar die mogelijkheid er nou in :mad:

13. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste persoon die ik een headshot gaf was meteen een achievement waard :D.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand wat de bedoel is van Capture the Bag? Hij werd namelijk 1x gepakt door iemand. En die is blijkbaar gaan campen, want er kwam maar geen nieuwe goldbag om te pakken.

15. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe je een posse kan aanmaken? Je kan toch ook gewoon met zijn 2en tegen 6 man?

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij in Freeroem op de back button klikken, dan RB om een tabblad te schuiven, daar zie je de spelers die mee doen. Vanuit daar kun je posses maken en joinen.

17. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    Die ´geen auto aim´ optie is toch pas later? als je level x bent op rated matches?

18. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu wat meer MP gespeeld en ondanks dat je soms een dc krijgt is het wel erg vet! :D Dead Eye in MP is wel overpowered :p

19. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond de hele avond Private Free-Roam gespeeld met 6 mensen in een party, dan krijg je namelijk geen disconnects :)

Vanavond maar weer proberen om te kijken of de disconnects er al een beetje uit zijn..

Meer mensen trouwens naast de dc's last van dat je character onzichtbaar wordt als je op bepaalde plaatsen in public free roam komt? Ook nog een bug die hopelijk snel verholpen wordt. Zoals al eerder gezegd, game komt vandaag pas officieel uit dus het zal wel snel opgelost worden allemaal.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sterker nog, er staat al een update klaar als het goed is:)

http://kotaku.com/5544100/rockstar-patches-red-dead-redemption-invisibility-glitch

Deel Deze Pagina