1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 18 mei 2010.

1. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ;) Ik reed gister perongeluk met een stage car (ofzoiets) zo de rivier in, met 4 man er in ofzo. We moesten over een brug waar ook de trein normaal gesproken over heen gaat, maarja die stagecoach was net zo breed als de rails :x Echt zo'n moment van ohhhh fuckkk :D

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ik ken het, zeker met die stagecoach. :+ Vandaag nog een paar Hide-Outs gedaan, werd ik op een gegeven moment aangevallen door een andere speler. Dus ik terug schieten natuurlijk, we hebben denk ik wel een half uur firefight gehad (inclusief respawns). Als je zo speelt is het we leuk, gewoon deathmatch, maar damn, wat irritant als je gewoon steeds afgeknalt word!

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, kan erg irritant zijn als je met iets bezig bent en drie man komt je steeds killen. Ik ga wel heel vaak in de bergen zitten en mensen met de sniper neer knallen in de verte. Altijd zo lachen dat! :D Eerst het paard, dan het hoofd v/d speler.

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat doe ik dus ook. :+ Carcano Rifle ftw! Zin om nu wat RDR te doen Daz?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mmmh, Ik moet nu even naar het dorp, cadeautjes kopen, en dan kom ik na Duitsland - Servië. Goed?

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je niet kan, kan je niet, ik weet niet of ik later kan, we zien wel. :+ Veel succes met naar het dorp gaan.

7. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand wat Hide-outs exp wil gaan doen, voeg me maar toe. Rond half 9 in de avond ben ik er meestal.

8. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    !!

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kreeg bij een andere op een gegeven moment 2300 xp per 40-50 sec.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe heb je dat klaargespeeld dan? Ik speel nu bewust op Expert omdat je veel preciezer kan richten, maar kom echt niet hoger dan 1200XP bij welke hide-out dan ook.

11. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat nu eig ? ik hoor iedereen zeggen: heb net ff hideouts gedaan enzo ,maar wat is dat ?8)

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    je hebt hide-outs gedaan maar weet niet wat dat is?

13. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    nee nee ik heb dat nog niet gedaan maar ik hoor veel mensen over hide outs praten maar wat is dat ?|:-

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als je in een freeroam game naar je map gaat kun je hideouts selecteren, als je daar heen gaat moet je mannetjes in een dorpje ofzo killen en daar krijg je xp voor, thats it

15. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    ahja dat ken ik , dat doe ik altijd met wat maten van my wist wel niet hoe dat noemde , bedankt:thumbs:

16. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Twin Rocks, gewoon super snel iedereen neermaaien met dead eye, combo van 22. Wat ik eerst doe zijn die 2 gasten op die rotsen neerschieten met een rifle, dan een andere op een gebouw zodat je met die Mauer iedereen binnen 10-15 sec kunt neerschieten. Je krijgt volgens sommige meer XP als je het in een public doet.

17. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    !!

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, ik heb geen Mauser. Waar kan ik hem ook alweer vinden? En tja, Dead Eye, vind het zelf echt vreselijk lame in MP. Hoe doe jij dat dan? In Casual mode en dan iedereen af gaan met de tracker in Dead Eye?

19. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Mauser ligt in een van de gebouwen in Twin Rocks. En hoe meer combo kills je haalt, des te meer Dead Eye je krijgt. Dus als je eenmaal een ritme hebt, kun je binnen een paar uur van 1-50 gaan.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, morgen komt de co-op DLC en ik wil ook nog steeds de hideouts in MP doen.
    I need a buddy! Vrijwilligers ? :)

Deel Deze Pagina