Oh, ik dacht dat je met post bovenaan de pagina bedoelde dat je nu de Hide-Outs in MP wilde gaan doen. Ik heb géén idee hoe laat de DLC komt.
die moet je geloof ik vinden bij die hideouts, maar level je het snelt met die hideouts, want ik vind online gangshootout veel leuker maar ik wil graag de hoogste level achievement. die hideouts schoten trouwens niet erg op, ik deed ze gister allemaal 1 keer voor de all hideouts in 1 online free roam session, maar bij die pike basin was ik gewoon 11 minuten bezig en 10 keer dood, stom.
Hmmmm, die co-op mission gedownload. Toen ik het spel startte kreeg ik een update. Maar het is wel buggy, nog nooit eerder last van gehad. Ik zat in een 4 player co-op, de missie wordt geladen en hij blijft oneindig laden. Tot 3 keer toe. Nog niet kunnen spelen. Dan maar Free roam, joinen prima, ga ik naar de outfitter (start) en dan blijft hij ook weer oneindig laden... Grumble
Ik had vanmiddag dat ik samen met een vriend online ik denk tdm aan het spelen was.. tegen elkaar. We wisten dus van elkaar waar we waren, op de map was niks te zien en "in het echt" ook niet. We waren dus onzichtbaar voor elkaar. Hoewel wel allebei de namen stonden bij de gamelijst... vreemd