heb net effe multiplayer gespeeld ging eerst wel goed daarna zie je bijna niemand online iemand anders hier ook last van?
MP lukt niet bij mij, ik start het dan laad ie en krijg ik dat ik niet kan joinen. Vervolgens zoekt ie opnieuw maar gebeurd er niks. Staat alweer 2 minuten te laden.
linkerbutton indrukken om het wapenkeuze menu te openen? (zo is het in ieder geval in de singleplayer)
met de right thumstick wapen selecteren ja ik heb gister met mazzel 1 potje public freeroam en een potje public gangwars kunnen doen... maar ben ook 5,6 keer blijven hangen. zeggen ze eerst connection issues je gaat terug (terwijl je nooit in freeroam was...) naar freeroam en dan blijft ie hangen.... private lukt wel altijd..
ik heb nou 2 keer freeroam gedaan maar als ik dan aan het spelen ben word ik er iedere keer halverwege afgegooid hoop dat ze er nog wat aan doen want zo werkt het niet
Bij mij werkt het gewoon perfect. Maar hoe zit dat nou met wapens, kan je die net zoals in GTA IV alleen random op de grond vinden? En met je mount, hoe kan je die gebruiken online
Bij mij werkt het ook. Heb nu 173 kills en 104 deaths. En kreeg achievement omdat ik 4x oprij een teambased game won.
Linkerbutton ingedrukt houden en dan met rechterstick aanwijzen welk wapen je wilt equippen. Daarnaast kun je in de levels kisten vinden met sterkere wapens. Deze worden automatisch verwisseld met de zwakkere varianten. Heb vanmiddag even in de multiplayer rondgehangen. Free Roam vond ik niet zo tof (zat met allemaal onbekenden die me neerknalden), maar de shootouts waren erg tof. Zeker als je van te voren een standoff hebt! Dat is echt lachen!! Daarnaast waren de game modes niet heel bijzonder, maar vond wel het ieder voor zich zakken met goud verzamelen (naam even kwijt) erg tof. Deze mode heb ik ook gewonnen
Nou af en toe hebben ze moeite met connecten, maar er staat verder idd niet veel dat het slecht is ofzo. (in het wisselforum, of in algemeen of in multiplayer hier)
Ik hou van Freeroam Lekker met zun alle jagen en zo, heerlijk en die gang shootouts int begin. geweldig
Ik vond GTA4 niks, maar free-roam met maten was best lachen en die western shit lijkt me zo tof! Heb je ook iets dat je met meerdere 'teams' gewoon kan 'free-roamen' en dat wanneer je ze toevallig tegen komt even een mooie shoot-out kan doen? Misschien even kijken na m'n tentamenweek of ik hem toch haal.
Kan je niet wegduiken zoals in GTA ofzo, nu is het dat als je beschoten wordt je 80% van de tijd gewoon dood bent..
Mja hoe is die MP dan? Ik krijg door vertraging pas volgende week m'n zending maar als de MP niet zo ruk is al met GTA4 dan haal ik hem nu ff.