Net een private match...ik invite friend1 , geen probleem. Daarna stuurde ik een invite naar friend2, en boem...friend1 lag eruit, slaat nergens op. Ik herinner me ook ' kill a rockstar' vandaag...komt het erop neer dat je iemand van Rockstar gesloopt hebt online dan?
Ik heb zelf geen last van die problemen met MP, Ik was eerst met 1 vriend, maar dat was saai, toen met nog paar jongens (nederlands) maar die waren niet echt zo leuk om mee te spelen., dus ik free roams zoeken, en jahoor, een geweldige posse gevonden, met aardige jongens. En al ga je een bwetje naar elkaar toe om elkaar af te knalle, is er indd geen hol aan, maar met zn vele in eennederlandse posse, en dan metzn alle een fort overnemen, en vervolgens defort beschermen tegen posses die hem wille overnemen, strategieën bedenken om ze zzo slim mogelijk af te zijn. Dat is leuk ! Er zyn trouwens echtveel NL'ers in rdr online! Ik vind het zelf echt jammer voor de andere die problemen hebben met de connection, HOPELIJK SNEL PATCHEN!
Het is inderdaad echt raar, die mensen kunnen niet eens multiplayer opstarten en ze krijgen gelijk die error al. Het komt erop neer dat hun connectie in conflict komt met de andere connecties en dan boem...weg. Maar toch zoveel mensen die wel gewoon online spelen en geen problemen hebben, genoeg volle servers. En private matches zijn leuk als een grote groep vrienden hebt , zodat je echt teams kunt hebben maar in mijn geval zijn het maar een paar van mijn vrienden die de game hebben. Waarvan vandaag maar 1tje de game heeft, en juist die heeft die problemen. Juist met je party dan in een public match gaan en andere gamers van over de hele wereld koudmaken...dat zou leuk zijn. Maar idd, hopelijk gauw patch.
Als er zo'n patch uitkomt, is die dan gratis? Want ik heb precies zelfde probleem, terwijl ik wel gewoon een internet heb.
Online is het spel zo fantastisch. Ik heb er gelukkig totaal geen last van en daar ben ik ook blij om ook. Bij een Gang Shootout speelde we 3 (waaronder ik) tegen 5 andere. Ik schiet de eerste dood en druk op om dekking te zoeken. En ik blindfire met 1 pistoolkogel iemand zijn hoofd eraf. Ik ga weer uit dekking, want er stond er 1 voor mij en 1 achter mij. De voorste kilde ik. Ik draai mij om met + en ik schiet die gast zo door zijn kop Natuurlijk, want dit is hun fout.
Ja ik kom er ook gewoon niet in multiplayer.Echt stom.Maar ja dan maar de singleplayer spelen.En wachten tot die patch uit komt
Heeft dit niet ook te maken met hoe je je auto-aim ingesteld hebt? Als je dit op makkelijk hebt gezet schiet je toch bijna altijd raak?
Multiplayer unlocks van een ander forum. Zover ziet het er wel 'legit' uit. Legendary 1/2/3 is blijkbaar RDR"s prestige mode. Als dat zo is, is het wel jammer dat je pas laat op een stier kan rijden .
Ik snap weinig van die multiplayer. Gisteren even gedaan. Zat met drie gasten in free roam, maar wist niet echt wat de bedoeling was. Een was roze (op de map) en de andere wit, dus weet niet of dan de ene vijand is ofzo? Ik zocht ze op, ze waren wat bandieten aan het knallen. Dus ik kwam daar aan, schiet die bandieten af. Kom zo'n mannetje (niet bandiet, maar gewoon echte speler) schiet ie eerst die andere gast en daarna mij dood.
Een vriend die alle ports open heeft komt er nu gewoon in bij free roam. Maar een andere weer niet, misschien dat die zijn ports niet open heeft...kan het dan daaraan liggen? Hoe dan ook de patch moet gewoon komen voor van alles.
Zijn er nog penalties voor de auto aim op makkelijjk zetten dan? is toch niet leuk als mensen altijd raak schieten?
Ik kan me nog herinneren dat GTA4 als enige game dezelfde multiplayer problemen had met dat NAT gedoe.
Dat zei ik , je kan het besten het richten op normal zetten , want iedereen maakt daar gebruik van , en om het je eerlijk te zeggen vind ik het niet eens heel erg hinderlijk. Ik vind de MP echt heel tof van deze games , en had gisteren 2 uurtjes team potjes gedaan , en met die soort capture de flag modus is dat echt heel tof. Ik vind die shootouts in het begin ook hilarisch.En vaak als je begint staat de een te dansen en de ander viool te spelen Echt leuke R* Humor
Maar ja, genoeg mensen ook weer niet, dus dat is best apart. Een gast die er gisteren niet in kwam komt er nu zonder problemen in maar een andere weer niet. Ben benieuwd of het nu beter is voor de meeste mensen hier. Maar ik weet niet zeker of zijn ports open staa, zo niet...dan ligt het daar aan, want die andere knakker komt er nu wel in bij free roam
Ik zelf vind dat de MP echt fijner werkt dan GTA IV online, de shootouts voelen veel fijner aan en het is gewoon VEEEEEL meer fun. Het cover nemen werkt ook geweldig. De setting is heel anders uiteraard, het werkt gewoon echt soepeler vind ik.