Precies, die match gisteren was echt supercool en anders vergeleken met elke andere match die ik heb gehad. Iedereen was aan het sneaken achter gebouwen langs en je moest gewoon goed om je heenkijken. Paar keer gehad dat ik bovenop een dak zat en onder mij zag ik een ventje sluipen...PAF, dwars door zijn hoofd, heerlijk. Maar als je gewoon normaal rent zonder A ingedrukt te houden, zien mensen je dan ook of kan dat wel? Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Multiplayer, het wordt leuker en leuker Ik wil straks nog wel even met 8 XBW'ers spelen tegen andere mensen online, interesse?
Ja maar als je omhoog drukt met linker analog, dan ren je eigenlijk al, dus je moet lopen? Daar gaat het mij even om Over de 'Outfitter': je kunt niet zoals in GTA je eigen kledij en dergelijken kiezen? Je kiest echt alleen maar uit pre-made characters voor Online?
Al mijn vrienden die problemen hadden om de MP op te starten (dus free roam), kunnen nu gewoon allemaal de MP in. Aan hun settings is niks veranderd maar het lijkt prima te werken nu. Hopelijk vanavond ook, als het wellicht drukker is.
Je hebt alleen maar character skins. Is het gemeen als ik achter mensen aan ga met gooimessen terwijl ze een missie doen in free roam? IIG, zo weer gang MP! E: Enig idee wanneer je een sniper en shotgun unlocked in free roam?
Ik wil straks tussen half 7 en half 9 (voor de CL finale) wel wat free-roamen met wat XBW'ers Voeg WinterBaseNL maar toe
Net voor het eerst een uurtje online gespeeld, het joinen ging heel makkelijk (via join session in progress van friends list). Maarja, de gamemodes mogen dan wel anders zijn, het schieten enzo vind ik wel min of meer hetzelfde als GTA. Na 100 uur in Batllefield gestoken te hebben vind ik het toch wel wat tegenvallen, maargoed dat heb je nou eenmaal met 3rd person shooters.. Had helft van de tijd ook last van vette lag met mannetjes die stotterend vooruit rennen, weet iemand hoe connecties geregeld zijn? Het leek wel heel erg alsof 1 iemand host was en iedereen naar hem connecte. Maar was allemaal wel vermakelijk, later nog effies in me eentje free roam gedaan, was in de wildernis met iets bezig en opeens afgeknalt waarbij een nederlander meteen begon te schelden ook, beetje jammer, dacht dat alleen amerikanen aan smacktalk deden...
Echt vaag dat de een wel kan spelen en de ander weer niet. Ik heb al sinds woensdag nergens geen problemen mee , en heb alweer 4,5 uur in de MP erop zitten.Eigenlijk alleen maar Gang Matches gedaan. En moet echt zeggen dat ik de Multiplayer echt heeel erg tof vind ! Veel boeiender en uitdagender dan GTA IV.
Helemaal mee eens. GTA multiplayer deed ik eventjes en toen kon het me al niet veel meer boeien. Bij Red Dead wil ik niets anders doen, toffe uitdagingen veel dingen te doen, lekker veel te unlocken, gewoon super tof.
Een vriend van mij zei dat er waarschijnlijk nog een patch kwam omdat mensen gingen zeuren over het free roam aangezien er niet zoveel valt te doen, behalve samen hunten, gang hideouts. Toen reageerde iemand met 'wacht nouw maar af tot de patch er is'. Dus hoop snel op een patch met challenges die je met z'n 2e of meerdere mensen moet halen!
Vindt de multiplayer erg vet! Vooral vanwege de sfeer maar ook gewoon de grofheid . Ben alleen wel van mening dat auto-aim weg moet uit MP, of alleen in 'noob' gamemodes maar niet dat het de standaard instelling is. Ook werkt het radar/map systeem heel erg goed voor campers maar niet voor mensen die graag rondrennen en niet heel de game op 1 plaatsje zitten.