1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 18 mei 2010.

1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Anti-climax!8)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Precies, die match gisteren was echt supercool en anders vergeleken met elke andere match die ik heb gehad. Iedereen was aan het sneaken achter gebouwen langs en je moest gewoon goed om je heenkijken. Paar keer gehad dat ik bovenop een dak zat en onder mij zag ik een ventje sluipen...PAF, dwars door zijn hoofd, heerlijk.

Maar als je gewoon normaal rent zonder A ingedrukt te houden, zien mensen je dan ook of kan dat wel? Daar ben ik nog niet helemaal over uit.

3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat online niet lukt.:mad:

4. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je normaal loopt ben je niet zichtbaar op de radar.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Multiplayer, het wordt leuker en leuker _O_
    Ik wil straks nog wel even met 8 XBW'ers spelen tegen andere mensen online, interesse?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar als je omhoog drukt met linker analog, dan ren je eigenlijk al, dus je moet lopen? Daar gaat het mij even om :)

Over de 'Outfitter': je kunt niet zoals in GTA je eigen kledij en dergelijken kiezen? Je kiest echt alleen maar uit pre-made characters voor Online?

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, net online zat ik bij een kanon, had iets van 13 kill streak en met één schot 5 kills :+

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Al mijn vrienden die problemen hadden om de MP op te starten (dus free roam), kunnen nu gewoon allemaal de MP in. Aan hun settings is niks veranderd maar het lijkt prima te werken nu. Hopelijk vanavond ook, als het wellicht drukker is.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha nice, heb nog geen een keer een kanon kunnen gebruiken helaas. :+

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt alleen maar character skins. Is het gemeen als ik achter mensen aan ga met gooimessen terwijl ze een missie doen in free roam?O-) IIG, zo weer gang MP!

E: Enig idee wanneer je een sniper en shotgun unlocked in free roam?

Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik wil straks tussen half 7 en half 9 (voor de CL finale) wel wat free-roamen met wat XBW'ers :) Voeg WinterBaseNL maar toe :)

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net voor het eerst een uurtje online gespeeld, het joinen ging heel makkelijk (via join session in progress van friends list). Maarja, de gamemodes mogen dan wel anders zijn, het schieten enzo vind ik wel min of meer hetzelfde als GTA. Na 100 uur in Batllefield gestoken te hebben vind ik het toch wel wat tegenvallen, maargoed dat heb je nou eenmaal met 3rd person shooters..

Had helft van de tijd ook last van vette lag met mannetjes die stotterend vooruit rennen, weet iemand hoe connecties geregeld zijn? Het leek wel heel erg alsof 1 iemand host was en iedereen naar hem connecte.

Maar was allemaal wel vermakelijk, later nog effies in me eentje free roam gedaan, was in de wildernis met iets bezig en opeens afgeknalt waarbij een nederlander meteen begon te schelden ook, beetje jammer, dacht dat alleen amerikanen aan smacktalk deden...

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben online en had je al een request gestuurd ,volgens mij nog niet geadd

14. RubbeRNL

RubbeRNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier ook, nu wel gewoon online :thumbs:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb mijn NAT open gezet, maar MP doet het nog steeds niet. :mad:

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Echt vaag dat de een wel kan spelen en de ander weer niet.

Ik heb al sinds woensdag nergens geen problemen mee , en heb alweer 4,5 uur in de MP erop zitten.Eigenlijk alleen maar Gang Matches gedaan.

En moet echt zeggen dat ik de Multiplayer echt heeel erg tof vind ! Veel boeiender en uitdagender dan GTA IV.

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Helemaal mee eens. GTA multiplayer deed ik eventjes en toen kon het me al niet veel meer boeien.

Bij Red Dead wil ik niets anders doen, toffe uitdagingen veel dingen te doen, lekker veel te unlocken, gewoon super tof.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Een vriend van mij zei dat er waarschijnlijk nog een patch kwam omdat mensen gingen zeuren over het free roam aangezien er niet zoveel valt te doen, behalve samen hunten, gang hideouts.

Toen reageerde iemand met 'wacht nouw maar af tot de patch er is'.

Dus hoop snel op een patch met challenges die je met z'n 2e of meerdere mensen moet halen!

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je jagen in free roam met vrienden?

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vindt de multiplayer erg vet! Vooral vanwege de sfeer maar ook gewoon de grofheid :9.

Ben alleen wel van mening dat auto-aim weg moet uit MP, of alleen in 'noob' gamemodes maar niet dat het de standaard instelling is.

Ook werkt het radar/map systeem heel erg goed voor campers maar niet voor mensen die graag rondrennen en niet heel de game op 1 plaatsje zitten.

Deel Deze Pagina