true, maar dit dan?: eigenlijk het meest duidelijke punt. Tenzij de gast die heeft gemaild de lui van team ninja kent, wat me zeer sterk lijkt.
Dus denk je dat team ninja gaiden gewoon in een emailtje van iemand al die informatie weggeeft en dat al de gamesites deze informatie nog niet weten ?
dit is dus een grote leuge!!! mocht dit toch op een of andere manier zo zijn dat het waar is, dan is dat mooi meegenomen
de screen zat in het mailtje. ik zal de brief wel posten allen ik heb em niet meer een vriend van mij wel alleen die is nu niet on-line.
ik wacht met spanning af.*trommel de trommel dat steeds harder en sneller gaat trommelen, zodat je door de spanning het niet meer uit kan houden en daardoor rondjes gaat lopen waardoor je schoene sneller slijte bla bla bla*
k hier is ie: Hi Tecmo, can you tell me something about a NG multiplayer or NG2 ? Hello, we can tell you that the multiplayer is on it's way: Greetings, Tecmo
lol...Tecmo zal heus wel afsluiten met zoiets als Best Regards, Tecmo ofzo ipv zo een plat mailtje zonder groet en afsluiting..bullshit naar mijn id.
Dat is wel een heel geloofwaardig mailtje Iets te veel hallucinerende paddestoelen gegeten misschien? edit: het idee van een co-op multiplayer online, dat zou wat zijn zeg. moet je met ze'n tweetjes beginnen, en dan samen de levels doorlopen. Als er 1 stopt moet je de volgende keer weer met diegene het spel afmaken. Weet je het einde te halen dan komt er een gedeelde gamertag in de ranking te staan. Je zal toch maar met TotalSOLO in de ranking komen, wat wil je nog meer.
was er vergeten bij te zetten staat er nu wel nee geenenkel. ik heb het mailtje ook van een vriend gekeregen he ik heb nooit gezecht dat ik em had gekeregen van hun. kan zijn dat ie me voor de gek houd maar anders zouw ie het plaatje wel goed gephotoshopt.
Misschien hebben ze het alleen in Japan en Amerika aangekondigt en dat ie daar binnenkort uitkomt. Terwijl ze in Europa even wachten, omdat ze hier met een PAL versie te maken heeft. Of doen ze dat niet met Content Download
Hmm toch komt me het plaatje niet bekend voor ... hebben jullie wel eens tegen dat monster gevochten?