Dit is nep (ik hoop dat jullie dat allang wisten). de screen komt van eerste Hurricane pack en is ge photshoped ofzo als het echt was, had ik ervan gehoord
Kunnen we het originele plaatje nog vinden ... ... jeb ik dacht ook al dat deze nep is ... maar ik kon het plaatje niet zo snel vinden
ok geef me tijd, ben zo terug de eerste is de ryu met die lunar en de tweede is het plaatje waar de eerste ryu is in geplakt dus: = Fake
ik was zelf ook al opzoek geweest naar de echte plaatjes maar alleen niet gevonden, maar ben wel blij dat zephyrus het wel gevonden heeft. mooizo, zijn we daar ook uit
Ahhh damn... ik lees het net en was al helemaal blij dat er eindelijk een multiplayer mode zou komen... en het wordt gelijk alweer ontkracht maar goed jammer... _0/
haha sorry dat ik jullie dromen ontneem maar je kan het beter snel ontdekken dan dat je strax wordt teleurgesteld (en bedankt voor jullie complimentjes over het vinden van de pics )
Nou ja, het is zonde. Maar het is natuurlijk een erg goed idee om zo ninja gaiden te spelen. Nu je het ziet, zie je het ook wel duidelijk dat ie fake is.
Vind zoiets uberhaupt bullshit dat je als je zogenaamd is van een vriend hoort het gelijk post, als mijn vriend zegt dat halo 3 morgen uitkomt ga ik toch op dit forum ook geen doax verspreiden? er zijn genoeg mensen die nu denken dat er echt zo een online versie gaat komen Bedankje aan Zephyrus voor bevestigen van deze doax !
Goed gevonden! Alleen is plaatje 2 net iets anders als plaatje 3. Kijk maar naar de poort achter het monster. Kan een fout zijn met soepen natuurlijk. Maar dat het fake is, moge duidelijk zijn.
ze hebben alles wat tussen de bene zit van die ninja op het eeste plaatje, mee overgenome naar het tweede plaatje, (niet doordenken)