1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Munch] geen mod meer....?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cadillac, 3 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vertrek liever dan dat ik achteraf zinloos gevonden wordt :)

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    kun je aljeblieeeeeeeftttt terug mod worden... :)
    Enigste vrouwelijke mod is nu weg.

3. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    jeh...[munch] roelz O-) :D :9

4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dan wordt jij toch mod :+

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    No offence maar 3 post in officiele xbox topics kwalificeert zich nou niet direct tot mod :+

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben een jongen hoor :{

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wie munch ?
    :+

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Vergeef me, ik keek niet verder dan de avatar :D :+

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Maar betekend dit, dat er nieuwe mods gaan komen of laten jullie het nu zo..xbw??

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    IK BEN NIET VERVANGBAAR :mad:

zo slecht ben ik... :+

11. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je ooit eens laten ombouwen dan?:+

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil hier wel even gezegd hebben dat ik het in- en intriest vind dat er niet even gewoon fatsoenlijk een aankondiging gedaan wordt.
    Gewoon even een bedankje richting Munch zoals met iedereen gedaan wordt als ze weggaan.

Als de sfeer hier bij XBW binnen het team zo slecht is geworden (hoe verklaar je anders de vele vertrekken) dan blij ik blij dat de members hier nog zo gezellig zijn!!

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach ach ach dat soort reactie's zijn ook een beetje overbodig, niet? Een aankondiging, sure, die komt er best wel. Maar om er nu direct zo enorm over te gaan zeiken... Heb het idee dat jij de laatste tijd hele andere belangen behartigt hier.

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Direct? We zijn al weer een week verder hoor, ik vind dat Blaauw groot gelijk heeft.

16. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Verklaar je nader graag.
    De reacties die ik tot nog toe gehad heb zijn het allemaal met mij eens.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als de jongens die nu het forum beheren geen hart hadden voor de zaak, dan waren ze nu heus niet actief voor het forum. Men probeert zoveel mogelijk te verbeteren, ook als dat er van buitenaf misschien een beetje vreemd uit ziet.

Ik snap niet waarom je zo'n aanvallende reactie zou plaatsen terwijl je met ook maar een klein beetje logica zou snappen dat 'tijdsgebrek' waarschijnlijk invloed heeft gehad op de snelheid waarmee de aankondiging is geplaatst.

Op deze manier brokkelt de sfeer inderdaad hard af.

18. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk tijdsgebrek is natuurlijk iets wat altijd kan gebeuren. Maar dat was verre van het antwoord dat ik van Darkwing kreeg, op de vraag waarom er nog geen aankondiging was.

Ten tweede gaat het niet om de sfeer op het forum, maar om de sfeer binnen het team. Dat is iets waar wij ver buiten staan en wat mij verder ook niet zoveel aangaat, ik merk het alleen op. En ik weet zeker dat ik daar niet de enige in ben gezien de overige threads die gestart zijn in dit forum de laatste tijd.

Bovendien om even terug te komen op Munch, mocht het zo zijn dat tijdgebrek de oorzaak was geweest, had dan gewacht met de titel bij haar naam weg te halen tot het moment dat je ook gelijk een aankondiging kon plaatsen.

Verder heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag welke belange ik behartig volgens jou.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wél agressief reageren maar níet de volledige waarheid vertellen? Misschien heeft Wendy wel zélf haar account naar normaal teruggezet, waardoor ze geen aankondiging meer kon plaatsen.

De sfeer binnen het team is juist waar het hier niet over gaat. Je moet behoorlijk veel fantasie hebben om te denken dat vertrekkende moderators weggaan omdat de sfeer binnen het team niet goed is. Dat mensen dat denken is nog tot daar aan toe, maar dat het daardoor bijna als waarheid wordt gezien is van de gekke natuurlijk.

Welke belangen je behartigt? Nou ik denk dat je niet de belangen van het XBW Forum behartigt. Ondanks dat je je wel inzet met suggestie's etc, wat natuurlijk goed is (ik zou je er voor complementeren wanneer ik nog bij XBW zat), maar op een of andere manier kom je niet over zoals je het bedoeld, denk ik. Óf je bedoeld het wel zo zoals je overkomt, en dan zit je niet goed denk ik :) Maargoed, wordt ingewikkeld postje zo :)

20. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou het was niet bedoeld als agressief mijn post, maar meer verbaast. Dat over dat zelf terugzetten van haar account daar weet ik niks van. Als dat zo is dan heb ik inderdaad geen gelijk, maar daarvan wist ik geeneens dat die mogelijkheid er was.

Verder probeer ik juist wel de juiste belangen te behartigen door aan te geven wat er speelt onder de members. Oke, misschien ben ik degene die het snelst mijn mond open trek en ben ik niet altijd even tactvol in het uitdrukken daarvan. Maar het is wel goed bedoelt in ieder geval.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina