Munch's Oddysee

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 7 jul 2002.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hmz shit jullie zijn derachter

he shit dacht dat k toch een kans kon maken!!! :+
    Haha lollig hier
    maar het oddworld forum is ook kix, daar hebben ze leuke smileys!!!

http://www.oddworld.au.com
    check maar, ga naar fans/oddities en ga naar het forum!
    Ik leef daar ook nog ergens....

weet een van jullie of je ook oddworld schoolspullen kan kope!?
    dat lijkt me coooooooool }:]

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Re: hmz shit jullie zijn derachter

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Re: hmz shit jullie zijn derachter

In NL vast niet..:mad:

In amerika vast wel...moet je gewoon ff zoeken...misschien op de officiele site van oddworld???

Maar om nou import kosten te betalen voor school spullen..
    ]:-

**edit** oeps...kan mod/admin bovenstaande bericht ff verwijderen...:{

Laatst bewerkt: 7 jul 2002
  4. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    damn, ik moet oddworld nog steeds krijgen van ms.

5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    van ms?

watte is ms? miss? mijn sok? mijn schat? my sweety?
    Sorry weet niet wat het is? Zit ik in de buurt :confused: hihi lol!
    Munch's Iddysee is echt het geweldigste spel wat ik ooit gedaan heb. Ik heb het al 3 keer uitgespeeld...jaja maar heb wel soms een fuzzletje laten zitten volgens mij..:eek: maar ik blijf ervan genieten. Ik ben beniwud wanneer Munch's Exodus uitkomt!!!
    Weet iemand dat??? :9

hier een screenshot van Munch in zijn rolstoel, ik vind het altijd van die grappige geluidjes in die spelletjes...

Het is ook geinig als Munch gaat boeren in Abe's bijzijn, dan zegt Abe: Dude thats nasty en andersom zegt munch ook Nasty! LOLLIG!!! :D

6. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kheb t ook; tis wel n lollig spel; rolstoel en van die toere

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    dat dacht ik toch ook!

jazeker jazeker het is alleen jammer dat t geen mp game is...naja zla ook lastig gaan,niet dat ik de vrienden heb die er dan met mij op zouden willen spelen, lol :'-( majah...

Ik wil van jullie de plus en min punten weten over Munch's oddysee...

TELL ME TELL ME
    ik zal met vreugde reageren! :D

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de lolligheid is pluspunt
    voor sommige is ie misschien te moeilijk

Laatst bewerkt: 8 jul 2002
  9. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Even een late reactie, maar ik maak m toch nog:): Dat is jouw foto toch? die gast met dat snorretje en die vlag?:eek: }:]

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    viel me op

joa, niemand heeft zn eige foto als avator, BEN IK DE EERSTE??? :D gheghe...niet dat dat zo toppie iz!

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en MS staat
    volgens mijn beperkte denkvermogen voor microsoft

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    oeps

bohh ben niet helder vandaag...haha sorry was het vergeten!

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Re: viel me op

de meeste hier zijn niet zo gek...

als ik bijv..een foto zou gebruiken als avatar zou niemand meer met me willen praten...snap je..:)
    valt trouwens ook wel mee ...toch??

Maar als je een fan van mij wil worden mag het best...hoor..heb al heel veel fans en stalkers...

voor pic zie cu2

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Giorgio ook, die komt alleen niet meer zo vaak langs.:)

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jammer

dacht dat ik orgineel was :'-(

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hola Muchacha!

Ik heb na veel te lang wachten nu ook eindelijk mijn rewardpack binnen met daarin Rallysport Championship en Munch's Oddysee.

Ik vind Munch een erg leuk spel met zeer goede graphics en goed geluid. Ik heb nu een paar leveltjes gespeeld en ik vind het erg leuk in elkaar zitten. Er zit best wel humor in maar het is ook wel erg grof soms. Ik liep net iets te dicht langs een recycle apparaat en zag bloed en botten door de lucht vliegen.

Jammer dat er geen multiplayer op zit.

Dat rolstoeltje is wel heel erg cool eigenlijk.

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    WAAAAAAAT??? :eek:
    Te moeilijk?? ]:-

Ik vind juist een minpunt aan Munch's Oddysee dattie veel en veel te makkelijk is!! Bij Abe's Oddysee en vooral Abe's Exoddus moest je tenminste écht nadenken voordat je wat deed, anders was je in 1 klap hardstikke dood!!
    Hier kan je jezelf 5 minuten door scrabs in je kont laten bijten en nóg doorcrossen met je rolstoeltje! Dat vond ik echt heel jammer.
    De 'puzzels' waren ook al niet echt van hoog niveau en de helft van de dingen die Abe's Oddysee zo leuk maakten (zoals het praten met andere Mudokons, en het posessen van scrabs en dan in hun taaltje de andere scrabs commanderen) zijn gewoon verdwenen! De hele sfeer is verpest! :'-(

Maarja ik had ergens gelezen dat Lorne Lanning (Mr. Oddworld himself! ;)) nog niet tevreden was, en volgens mij is deze game ook weer onwijs gepusht als launch-title. (Ik heb ook een heleboel filmpies gezien op internet van dingen die uiteindelijk niet in de game terug te zien zijn, hoe zou dat nou komen? ]:)
    Afijn ik ga er dus van uit dat de volgende titel een stuk leuker zal zijn, omdattie niet zo gepusht wordt...

*wacht ongeduldig af*

18. 100%Jean

100%Jean Guest

Het spel is inderdaad makkelijk, maar dus echt niet als je het spel met volledige quarma wilt uitspelen. Jij gaat me niet vertellen dat jij ff in een paar dagen alle fuzzles en mudokons (of hoe heten ze?) hebt bevrijd?
    En het praten met je collega's kan toch wel nog, en het possessen gaat ook nog steeds, en je kunt dan ook nog met de anderen lullen.
    Of zie ik het verkeerd?

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mmmja ik ben nu voor de 2e keer bezig en als je ze allemaal wilt redden (mudokons -> goed gespeld! ;)) is het idd een stuk moeilijker, en leuker ook meteen.

Dat laatste zie je wel verkeerd ja. Het praten met je collega's kan wel 'min of meer', maar niet zoals in Abe's Exoddus. Daar had je namelijk véél meer mogelijkheden om te praten. (De twee linker triggers als shift-toets gebruiken met de 4 actieknoppen maakt 8 zinnen. Daar zitten dan echter ook scheten en fluiten bij die geen functie hebben in het spel, maar dat maakt het alleen maar leuker.) Je moest ook echt inspelen op de Modokons. Ze konden boos zijn, verdrietig (lees: suicidaal ;)), over-blij door lach-gas etc. De beessies vertoonden dan ook steeds totaal verschillend gedrag waar je rekening mee moest houden. Ten slotte kon je ze (door het gebruik van praten/slaan e.d.) weer de 'normale status' geven, en dán kon je ze pas gebruiken om hendels om te halen e.d.
    Posessen kan nog wel, maar niet bij scrabs. (Waardoor ook de hele taal van de scrabs verloren gaat! Je kon ook andere scrabs commanderen, zoals ik al zei. Scrabs hadden ook een eigen manier van transport (langs een soort spinnewebdraad), zodat je op bepaalde plekken alleen 'als scrab' kon komen, en scrabs hadden ook speciale scrab-hendels.)
    Concluderend: een behoorlijk deel van het Oddworld dat geschapen was in de 1e twee delen is verloren gegaan! Het is veel minder een levende wereld geworden, en meer een standaard platformer.

20. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb de vorige delen niet gespeeld, maar wat jij zegt klinkt inderdaad wel kewl, als iedere mudokon een beetje zijn eigen karakter heeft.
    Ik persoonlijk vind oddworld super om te doen, dus het vervolg kan volgens mij alleen maar beter worden!

Deel Deze Pagina