1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Murdered: Soul Suspect

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Reviews zijn dan ook gebaseerd op meningen. Ik ga dan ook nooit af op reviewen, maar bekijk of speel liever zelf de game en dan oordeel erover of het een goede game is of niet.

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Tuurlijk, maar jij geeft ook geen 60 euro uit aan een game die een 2 ontvangt of wel? Ik wil deze game ook nog spelen, ik speel alles wat los en vast zit, maar niet voor de volle mep.

3. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Hoop toch echt dat het stiekem meevalt! Keek echt naar deze game uit! Hij valt vandaag op de mat ben benieuwd.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik geef ook geen 60 euro uit voor games die een 7 of 8 scoren :p

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee hij heeft Hell to Ride gekocht voor full price

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Er zit wel een vet boekje bij de L.E……….. XD

[yt]Jfce4Gme9bc[/yt]

Nog niet gespeeld btw.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, dat kunnen ook prima games zijn hoor. Neem de Lego games maar. En ik heb Two Worlds I bijvoorbeeld vol betaald, maar die kreeg kut cijfers en heb ik toch uren met plezier gespeeld. Zaten meer positieve dingen in die game dan reviews suggereerden. Het 2e deel was dan weer een heel ander verhaal. En ik speel vooral games die mij leuk lijken, niet games die goed zouden zijn. Dan had ik ook Metroid Prima ofzo moeten spelen en die game vind ik dan weer niks, net als tig Mario en Zelda games waar het 8en en 9ens regent. Je moet gewoon spelen wat je leuk lijkt, en anders gewoon niets aanschaffen, of het nou 60 euro is, of 30.

8. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had precies het zelfde met saints row: third.

opzich een gigantisch kut spel. Maar wel goed mee vermaakt zeg.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat kunnen zeker prima games zijn, niks lolligs aan ;). Ik betaal er alleen geen 60 euro voor :). Ik vind 40 toch wel het plafond waarvoor ik een game ga aanschaffen. Weiger om mee te doen met die belachelijke prijzen voor games. Er zijn zoveel games dat ik vaak toch prima kan wachten tot een game ergens afgeprijsd is :b:

kan je wel weer een heel persoonlijk verhaal er van maken, maar het gaat mij alleen om het bedrag dat ik te hoog vind :+ Ik moet verder niks ;)

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, persoonlijk is mijn max 45/55 euro en dat is makkelijk te krijgen game web shops.
    Daarnaast ik ben één keer de mist in gegaan met " Alpha Project protocal " volle mep voor betaald wel te verstaan 60, - euro. Wat een kut game was dat zeg.. ideeën genoeg, maar super slechte AI en de reviews cijfers waren aardig laag.

Deze game kan leuk zijn. Ik wacht wel even op Rick, wat hij van deze game vind. Uiteindelijk zal ik 'm wel halen.

Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  11. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hem al binnen als iemand interesse heeft dat ik het moet streamen laat maar weten

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mwa, meeste reviewers zijn wel iets te streng voor de game. Moet wel zeggen dat de sidequests erg simpel zijn. Je kan namelijk andere ghosts helpen, door te zoeken naar clues waardoor je hun dood kan onderzoeken.
    Verder heb je nog extra collectibles waarbij je nog een extra moord/dode vind, als je al die collectibles heb gevonden in een bepaald gebied.

Voor de rest is het gewoon een leuke spel die verder niks speciaals doet. Square Enix kennende zal Murdered snel in prijs zakken

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand deze game al gespeeld/mening?

15. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Ben ik ook wel benieuwd naar

16. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben er mee begonnen. En het stukje wat ik tot nu toe gespeeld heb valt niet tegen. Vind de opzet heel origineel. Op de voorgrond ziet alles er gewoon prima uit. Controls doen ook wat ze moeten doen. Ben nu aangekomen op het punt dat ik voor het eerst een locatie moet onderzoeken. Tot nu vind ik dat de lage cijfers te makkelijk zijn gegeven. Het is een nieuw concept dus lastig te vergelijken.

17. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Ik ga hem ook maar eens proberen dan, ben benieuwd..

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nog niet... Ben vooral het WK aan het kijken... :p

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Even een kickje want ik ben nu ongeveer halverwege denk ik.

Ik vind het echt een cool spel! Ik hou wel van dit soort scripted cinematic games. TOt nu toe nog geen wapen getrokken en vooral simpele puzzels opgelost maar heel het sfeertje en het concept is cool! Ik zou er geen 60 euro aan uitgeven maar als je em keer ziet liggen voor een leuk prijsje en je wilt even wat anders is het echt een aanrader! Qua game is het een beetje Heavy Rain achtig al haalt hij bij lange na dat niveau niet, hij is namelijk niet zo uitgebreid en diepgaand als HR.

+ Sfeer
    + Weer eens wat anders
    + Rustig gamen

- (Waarschijnlijk wat) kort
    - Scripted (Boeit mij niet maar veel mensen vinden dat een vies woord tegenwoordig)

Laatst bewerkt: 2 jul 2014
  20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina